אומרים 'לא' לרווקות: יתרונות בלהיות במערכת יחסים. Shutterstock

אומרים 'לא' לרווקות: יתרונות בלהיות במערכת יחסים

בחיי הרווקות ישנם הרבה יתרונות, אם כי מערכת יחסים בריאה ומחייבת מציעה כל כך הרבה יותר. מתלבטים האם להיכנס לזוגיות עם האדם האהוב עליכם? הכתבה הבאה תעזור לכם להכריע את הדילמה

הביטלס צדקו, מסתבר שאחרי הכל, כל מה שאנחנו צריכים זה אהבה. בין אם מבחינה רגשית ובין אם בריאותית או פיזית - מערכות יחסים מלאות באינספור יתרונות (למרות שגם חיי הרווקות לא נוראיים כל כך). אז אם אתם מתלבטים האם להיכנס לזוגיות עם מישהו שאתם אוהבים, הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אושר ובריאות

להיות בקרב האדם שאתם אוהבים ישחרר לכם במוח הורמונים שיגרמו לכם לאושר ועונג. כמו כן, מחקרים מראים שאנשים שנמצאים במערכות יחסים ארוכות טווח הם אנשים בריאים יותר, שחיים חיים ארוכים יותר. יש יותר טוב מזה?

תחושת ביטחון

ברגע שאתם נמצאים בזוגיות, יש לכם מערכת תומכת 24 שעות ביממה. בני הזוג יעודדו אתכם להמשיך במה שעושה לכם טוב ולהתמיד בדרך שלכם, לא משנה כמה קשה לכם. ברגע שיש לכם בני זוג שמאמינים בכם, אתם מתחילים להיות יותר בטוחים במה שאתם יכולים לעשות וההרגשה הכללית שלכם תשתפר.

© צילום: shutterstock

שיתוף הדדי

אין מישהו שלא אוהב שמתעניינים בו. ברגע שאתם נמצאים במערכת יחסים, אתם זוכים לשתף אדם נוסף בחיי היומיום שלכם. בין אם מדובר באמירה פשוטה כמו "בוקר טוב" כל יום כשאתם קמים, ובין אם שיחות נפש אל תוך הלילה - זוגיות היא עניין שיתופי והדדי. אין דבר יותר כיף מלשתף את מה שעל ליבכם עם האדם האהוב עליכם.

אין שיפוטיות 

אחד היתרונות הטובים ביותר שקיימים בזוגיות היא שאתם יכולים להיות עצמכם סביב בני הזוג שלכם, בלי לפחד שישפטו אתכם. אתם יכולים לעשות דברים שטותיים, לומר מה שעל ליבכם או כל דבר אחר - כל זה בידיעה שבני הזוג יקבלו ויאהבו אתכם כמו שאתם, בלי לשפוט.

© צילום: Fotolia

חוויה שאין דומה לה

במידה והזוגיות תחזיק להרבה זמן וגם במידה שלא - מערכת יחסים הינה חוויה שכל נער ונערה צריכים לחוות בגיל ההתבגרות. אין דבר שמשתווה למערכת יחסים בריאה. לכן, אם יש לכם הזדמנות להיכנס לאחת כזו עם האדם שאתם אוהבים, אל תהססו לעשות זאת. אתם רק תרוויחו חוויות ותלמדו דברים חדשים.

תפיסות ופרספקטיבות חדשות

כאשר אתם מכניסים אדם חדש לחייכם אתם זוכים להיחשף לפרספקטיבות ותפיסות עולם חדשות. אתם נחשפים לדעות או תיאוריות חדשות, או אפילו אמונות שהאדם האחר דוגל בהן. אתם יכולים לקבל וללמוד המון על אישיות חדשה. גם אם בסופו של דבר הזוגיות בניכם לא תעבוד, עדיין למדתם משהו חדש שלא הכרתם קודם לכן וזה שווה הכל.

בהצלחה!

תגובות