חופשי זה לגמרי לבד: כל היתרונות בלהיות רווקים. צילום: Fotolia

חופשי זה לגמרי לבד: כל היתרונות בלהיות רווקים

בזמן שכולם במסע חיפוש סוער אחר אהבתם החדשה, אתם מתרפקים על הרווקות ומרגישים נינוחים ומאושרים. אז אם אנשים נוטים להרים גבה כשאתם חושפים את העובדה המעניינת הזו עליכם, הפנו אותם לכתבה זו, שחושפת את כל מה שטוב בלהיות רווקים

אולי זה נראה שמערכת יחסים היא הדבר האידיאלי ביותר בימים אלו, כולם מחפשים אחר האהבה וזהו נושא השיחה העיקרי בין אנשים. לכן, כאשר מישהו משוויץ בעובדה שהוא רווק וטוב לו, אחרים נוטים להרים גבה. אבל דעו שלהיות רווקים זה לא אומר להיות דחויים, מוזרים ולא מקובלים, ודווקא יש בעניין יתרונות רבים. הנה הם לפניכם:

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אתם קובעים בשביל עצמכם!

אתם לא צריכים הסכמה של "פרטנר" בשביל לקבוע מה עושים היום אחר הצהריים, או איפה הולכים לאכול בשישי בערב. במערכת יחסים, כל ההחלטות תמיד צריכות להיות זוגיות, ברווקות - אתם לגמרי חופשיים להחליט לבד.

אתם מסוגלים לסמוך על עצמכם

אם אין אני לי מי לי - בגלל שאתם "לבד", היחידים שאתם באמת מסוגלים לסמוך עליהם, אלה אתם עצמכם. בזוגיות, אין לכם ברירה אלא לסמוך גם על הצד השני, מה שמערער לפעמים את המילה שלכם.

רווק ומאושר
רווק ומאושר © צילום: Fotolia

אתם לגמרי יכולים לפרטט, בלי שום חשש!

כולם מרגישים צורך לפלרטט לפעמים, לא משנה אם כבר יש להם בן או בת זוג או שלא. כשאתם נמצאים במערכת יחסים זוגית, אתם מוכרחים להיזהר מכל מה שאתם אומרים לאדם אחר, שחלילה לא ייחשב לפלרטוט. אבל כשאתם רווקים - פלרטטו בלי לעשות לאף אחד חשבון!

אתם מאוד מגובשים עם החברים שלכם

אם אתם נמצאים במערכת יחסים, אולי תוכלו להעיד על כך שאין לכם יותר מדי זמן להיפגש עם החברים שלכם, היות וכל תשומת הלב שלכם מיועדת לבן או לבת הזוג. אם טעמתם את טעם הרווקות, בוודאי הרגשתם שלחברים שלכם יש משקל הרבה יותר גדול מבן או מבת הזוג, בין אם זה היה לפני שנכנסתם למערכת היחסים או אחרי שיצאתם ממנה. וזאת, מפני שרוב מערכות היחסים מסתיימות, ואילו החברים - נשארים לנצח.

החברים שלכם ישארו שם לנצח
החברים שלכם ישארו שם לנצח © צילום: Shutterstock

יש לכם זמן לעצמכם

מהעובדה שמערכות יחסים דורשות המון זמן והשקעה, אי אפשר לסגת. זוגיות היא דבר מאוד מחייב שדורש מכם לתת מעצמכם 24/7, לא משנה אם זה לקפוץ לבן או לבת הזוג מתי שיבקשו או להיות דבוקים לפלאפון כל היום. כשאתם רווקים - את כל הזמן הזה אתם מקדישים לעצמכם, ואף משתמשים בו בצורה מועילה!

יש לכם ציפיות רק לגבי עצמכם

ברגע שאתם עצמאיים ו"חופשיים", אתם מתנהלים בדרך שלכם, ויכולים לצפות לדברים מסויימים רק מעצמכם. כך, תוכלו לעשות תיאום ציפיות עם עצמכם ואף לעמוד בהן, ולהימנע מאכזבות מיותרות.

תוכלו לעשות תיאום ציפיות עם עצמכם ואף לעמוד בהם
תוכלו לעשות תיאום ציפיות עם עצמכם ואף לעמוד בהן © צילום: Fotolia

אתם חזקים

העצמאות שלכם גורמת לכם להגיע להחלטות מכריעות לבדכם, ומחזקת אתכם ברמה פסיכולוגית ונפשית. אתם מודעים לכך שאתם חיים את ההחלטות שלכם ושלכם בלבד, מה שגורם לכם לבחור טוב ובנחישות.

אתם יכולים לטייל!

נקודה לזכות הרווקים - הם יכולים לטייל איפה שמתחשק להם, ומתי שמתחשק להם! אנשים במערכת יחסים זוגית, חייבים לשמוע את דעתם של בני הזוג, ואפילו להציע להם להצטרף. ואז, נעשה תיאום ארוך של מועד ויעד. אפילו תיאום של מה לוקחים...

טיילו איפה שמתחשק לכם, מתי שמתחשק לכם
טיילו איפה שמתחשק לכם, מתי שמתחשק לכם © צילום: Shutterstock

העולם הוא שלכם!

אולי זוגיות זה דבר כיף, אבל הרווקות מאפשרת לכם לעשות דברים לבד, בלי ליווי צמוד ודביק לכל מקום. זה הזמן לצאת, לפרוש שמיכה על הדשא, ממש מתחת לעננים, לשמוע מוסיקה, לקרוא או אפילו לישון - העיקר שזה יהיה לבד, עם עצמכם, ובאופן חופשי לגמרי.

שלא תבינו אותנו לא נכון, מערכות יחסים הן לא דבר נורא, אבל כך גם לא הרווקות...

תגובות