זמן לאהבה: כיצד להתמודד עם בני זוג עמוסים?. Fotolia

זמן לאהבה: כיצד להתמודד עם בני זוג עמוסים?

חוששים שבני הזוג לא מקדישים לכם מספיק זמן? הפרטנרים שלכם עמוסים וכתוצאה מכך אתם נפגשים או מדברים איתם פחות? כל הפתרונות להתמודדות עם בני זוג עמוסים בכתבה הבאה

תקשורת במערכות יחסים הן דבר דינמי, לפעמים מדברים או נפגשים יותר עם בני הזוג ולפעמים פחות - זה טבעי לחלוטין. אך מה קורה כשמופר האיזון הבריא והנכון בתקשורת זו? מה קורה כשבני הזוג מקדישים לכם פחות זמן בקשר? נוצרות בעיות במערכת היחסים. אם גם אתם מרגישים שבני הזוג שלכם עמוסים ופחות מקדישים לכם זמן ותשומת לב - הכתבה הבאה בשבילכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סוף מעשה במחשבה תחילה

רגע לפני שאתם פועלים או מקבלים החלטות קריטיות בזוגיות, עצרו רגע לחשוב. חשבו מתי ובאילו נסיבות שמתם לב שבני הזוג לא מקדישים לכם זמן. בדקו מהי הסיבה: האם הם עסוקים בלימודים? יש להם עניינים משפחתיים? או אולי הם פשוט מעדיפים להיפגש עם חברים? אחרי שמצאתם סיבה אפשרית, נסו להבין מהי התדירות שבה אתם מבחינים בחוסר תשומת הלב הזו. אם הדבר קורה לעיתים קרובות, מומלץ להיעזר בטיפ הבא.

שיחה טובה

לאחר שהגעתם למסקנה שבני הזוג שלכם אכן לא מקדישים לכם מספיק זמן ותשומת לב, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לשתף אותם בתחושות שלכם. ספרו להם איך אתם מרגישים, מה מפריע לכם ובדקו את תגובתם. האם הם שמו לב לכך? האם יש באמת סיבה להתרחקות הזו? לפעמים אלו יכולים להיות צירופי מקרים או אי הבנות ולכן צריך לדעת להבחין אם מדובר בבעיה אמיתית או מקרית.

© צילום: shutterstock

הבנה של הבעיה

אחרי שדיברתם עם בני הזוג, בדקו האם הם הבינו באמת את הבעיה ועד כמה היא מפריעה להם ולכם. לפעמים אנשים מבינים שישנה בעיה, אך לא תמיד מיישמים ומתקנים את המעשים שלהם על מנת לפתור אותה. לכן, במידה ואחרי השיחה והתיאום ציפיות שעשיתם הם עדיין לא משנים את המעשים שלהם, נסו להסביר להם שוב את החשיבות של הדבר בעיניכם - אל תחששו לעמוד על שלכם! גם אם נוצר וויכוח, אל תבהלו, לפעמים רק ככה נעשים שינויים אמיתיים. שימו לב שהוויכוחים הללו לא הופכים לדבר שבשגרה, כי זוהי לא המטרה. אף אחד לא אוהב ריבים או כעס ואם לא תעשו את זה במידה, זה יביא לתוצאה ההפוכה.

מה לגביכם?

עד כה, קיבלתם טיפים הקשורים לצד השני בזוגיות אשר פחות עוסקים בכם. לכן, הטיפ הבא שלנו, הוא נוגע אך ורק אליכם. לעולם אל תזניחו את תחומי העניין האישיים שלכם, המשפחה, החברים וכמובן הלימודים למען בני הזוג. ברגע שתעסיקו את עצמכם בדברים, אתם תרגישו פחות צורך להיות כל הזמן עם בן או בת הזוג, הגעגוע יתגבר ואולי הם ירצו להיפגש יותר. אל תשכחו, זה שיש לכם חבר/ה לא אומר שהכל סובב סביבם. הסוד הוא לשלב בין כל תחומי החיים.

 

© fotolia

כלום לא עוזר...

אם עד עכשיו אף טיפ לא עזר ובני הזוג עדין לא מקדישים לכם זמן, נותנים לכם תירוצים ומתחמקים - הגיע הזמן לדעת לוותר. אין לכם מה להיות עם בני זוג שמתנהגים אליכם כאופציה שנייה, שלא מתייחסים לרגשות שלכם ולא דואגים להצלחת מערכת היחסים ביניכם. מגיע לכם יותר טוב ועם כל הכאב, זה הדבר הנכון לעשות. אין ספק שבסופו של דב  זו הזוגיות שלכם והחיים שלכם, לכן כשאתם מקבלים החלטות, תמיד לכו אחר הלב שלכם, הקשיבו לעצמכם וזכרו שהכל לטובה.

בהצלחה!

תגובות