המדריך לשדכן: כך תהפכו אותם משני זרים לזוג אוהבים. צילום: fotolia

המדריך לשדכן: כך תהפכו אותם משני זרים לזוג אוהבים

חושבים ששני החברים הכי טובים שלכם נועדו להיות יחד, אבל לא יודעים איך לגרום להם להבין זאת? הכתבה הבאה תהפוך אתכם לשדכנים הכי טובים בשכונה, בהבטחה!

כולכם בוודאי מכירים לפחות שני אנשים שיש להם פוטנציאל להיות זוג מושלם ביחד ואין דבר שאתם חושקים בו יותר מאשר להכיר ביניהם. אולם, פעולת השידוך היא לא תמיד פשוטה ועלולה לעורר בכם תהיות כמו - כיצד ניתן לדעת אם הם אכן מתאימים? ואיך לגרום להם להכיר, להתקרב ולהיות ביחד? במידה ואתם מכירים את הדילמה הזו מקרוב - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תערכו בדיקת רקע 

שדכן טוב אינו יכול להרשות לעצמו להגיע ללא "הוכחות" ולכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לערוך בדיקה מקיפה על שני האנשים אותם אתם רוצים לשדך. באפשרותכם לתשאל אותם בנוגע למאכלים האהובים עליהם, מעשיהם בשעות הפנאי שלהם, תחביבים וכדומה. כך תוכלו לדעת בוודאות אם אכן קיימת התאמה בין שני הצדדים ולפעול בהתאם.

תנו להם הזדמנות להכיר

על מנת לתת את ה"פוש" הראשוני מבלי לעורר חשד, מומלץ שתזמו מפגש חברתי שיכלול גם את הזוג הפוטנציאלי. תדאגו שהמפגש יכלול מוזמנים רבים, כך שלא יהיה אפילו חשד קליל שמא למפגש יש מטרה נסתרת. במהלך המפגש, תנסו להפגיש בין השניים וליצור שיחה קולחת ביניהם. משפטים כמו - "את חייבת להכיר את ידיד שלי" או "אתה חייב להכיר את הנערה שלומדת איתי במגמה" יהיו מצוינים.

© Sutterstock

במידה והמפגש המשותף הלך טוב...

למפגש עשויות להיות שתי תוצאות: או שהם כבר התחברו ביניהם והחליפו מספרי טלפון וחשבונות אינסטגרם (ואז גם ככה הם ממש יודו לכם, כי אם לא הייתם עורכים את המפגש ההיסטרי הם בכלל לא היו מכירים!), או שהם עדיין זקוקים לדחיפה שלכם. אם האופציה השנייה היא המקרה - אנא המשיכו לקרוא!

תבררו אם הם בעניין

במידה ואתם נמצאים בקשר טוב עם שני הצדדים, מומלץ שתנצלו זאת בכדי לברר מה הם חושבים אחד על השני או השנייה ואם הם יהיו מעוניינים להכיר. תספקו להם את המידע הנחוץ להם בכדי להחליט אם הם אכן רוצים להיפגש, תבררו מהם הרצונות והציפיות שלהם ותעזרו להם להגיע להחלטה הנכונה עבורם. במידה ואתם חשים שהם אינם מעוניינים בשידוך - אל תלחצו עליהם ותכבדו את החלטתם. 

 

© Fotolia 

תארגנו להם בליינד דייט מהסרטים

במידה והם מעוניינים להכיר אך מתביישים לתאם פגישה בעצמם - תהיו חברים טובים ותפתיעו אותם עם דייט מהסרטים! תחשבו בעצמכם מה יהיה הכי נכון ורומנטי עבורם ותארגנו להם ערב בלתי נשכח. תיידעו אותם היכן הפגישה תתקיים ומתי, כך שהדבר היחיד שידרש מהם הוא להגיע לדייט ולהפיק ממנו את המיטב. 

בהצלחה! אנחנו בטוחים שהם יודו לכם.

תגובות