לא רק מברשת שיניים: כל הדברים שכדאי להשאיר אצל בני הזוג. Shutterstock

לא רק מברשת שיניים: כל הדברים שכדאי להשאיר אצל בני הזוג

נמצאים במערכת יחסים ארוכה ורצינית? מבקרים הרבה אצל בני הזוג? אספנו בשבילכם את כל הדברים שכדאי וחשוב שתשאירו אצלם בבית

מי שנמצא במערכת יחסים ארוכה ודאי מכיר את הסיטואציה הבאה מקרוב: אתם מגיעים לבית של בני הזוג, נמצאים שם כמה זמן ומתבאסים שחסר לכם משהו קריטי. במידה ומדובר על בילוי של מספר שעות, או כזה שאפילו כולל מסיבת פיג'מות, הנה כל הדברים שכדאי שתשאירו בבית של בני הזוג, מוכנים?

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

בגדים

כדאי להשאיר אצל בני הזוג כמה בגדים ספייר לכל מקרה שלא יהיה. זה לא שלא כיף להלוות כמה בגדים מהארון של החבר או החברה, אבל זה יכול להיות נחמד שכמה מהבגדים שלכם נמצאים שם. גם בני הזוג יכולים להנות מכך ולהסניף את הבגדים שלכם כשהם מתגעגעים.

מברשת שיניים

מברשת שיניים היא אחד הדברים שחשוב מאוד להשאיר אצל בני הזוג. בין אם אתם נוהגים לישון אצלם מידי פעם, ובין אם לא- תמיד טוב שיש. גם משחת שיניים אהובה, אם יש כזו, יכולה להיות רעיון טוב. כי לא הייתם רוצים להיתקע עם טעם שאתם לא אוהבים בפה רק כי התעצלתם נכון?

© צילום: adobestock

מפתחות

גם מפתח של הבית, הרכב, או כל מפתח חשוב אחר אפשר להשאיר אצל בני הזוג. למקרה שתמצאו את עצמכם ללא אפשרות להיכנס לבית או בסיטואציות דומות אחרות, תדעו שתמיד יש לכם מפתח ספייר אצל האהובים שלכם. מעבר לזה, במידה והקשר שלכם באמת יציב וארוך ואתם סומכים על בני הזוג שלכם, אתם יכולים להשאיר להם צרור מפתחות שלכם - במידה והם ירצו להגיע אליכם הבייתה וכדומה (אבל רק במידה ואתם מרגישים עם זה נוח ואתם באמת סומכים על בני הזוג שלכם!).

מוצרי היגיינה

חשוב שמוצרי היגיינה שתואמים את אורח החיים הספציפי שלכם יהיו גם אצל בני הזוג שלכם. קרמים מסוימים, או אפילו פדים וטמפונים. כל מה שיגרום לכם להרגיש בנוח בבית של בני הזוג (כמובן, רק במידה שהם מסכימים) יהיה מעולה.

© צילום: Fotolia

מטען

אם גם אתם מכורים לסמארטפון שלכם, כמו רוב האנשים, גם אתם צריכים להטעין את הפלאפון שלכם מידי כמה שעות. אז במידה ולכם ולבני הזוג שלכם אין את אותו הסמארטפון, או המטען, כדאי שתשאירו כבל USB עם ראש שמתאים לפלאפון שלכם. או מטען בפני עצמו, אם יש לכם ספייר. ימנע מכם להיאלץ ללכת מבני הזוג אחרי זמן קצר בעקבות חוסר בבטרייה, ויאפשר לכם להישאר אצלם ללא הגבלת זמן.  

בהצלחה!

תגובות