קאפל גולס: כך תעשו טיקטוק זוגי מוצלח. צילום: Gettyimages.IL/Joe Scarnici

קאפל גולס: כך תעשו טיקטוק זוגי מוצלח

נמצאים בזוגיות מאושרת ובריאה? מגדירים את עצמכם בתור חובבי טיקטוק מושבעים? מעוניינים לעשות טיקטוק זוגי מוצלח, אבל לא יודעים איך? אם התשובה היא כן - הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

בזמן האחרון, אי אפשר שלא לשים לב לאפליקציה שמשגעת וממכרת את כולם, הלא היא - "טיקטוק". היא נמצאת בכל מקום ולגמרי הצליחה לסחוף את כולנו. לכן, לכבוד הזוגות בקהל, החלטנו לעשות מדריך מפורט לסאונדים הידועים שיגרמו לטיקטוק הזוגי שלכם להיות מוצלח ביותר ואולי אפילו יזכה אתכם בכניסה לפור יו. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

רק ידידים? 

הסאונד הראשון הוא ללא ספק הסאונד הפופולרי ביותר בקרב הזוגות בטיקטוק. השיר מתחיל כשבני הזוג עומדים קרוב אחד לשני או לשנייה וברקע מאויתת המילה “friends”. ברגע שהצופים בטוחים שאתם ״רק ידידים״, מגיע טוויסט בעלילה: אחד מבני הזוג מתוודה שאתם הרבה יותר מידידים, והטיקטוק מסתיים בנשיקה חמודה שלגמרי מוכיחה שאתם ביחד. זהו סרטון מאוד מדליק שאף פעם לא נמאס לצפות בו. 

@giofaccofficial

E voi siete single o fidanzati? #perte #foru #foryourpage

♬ suono originale - giofaccofficial

 

מואה! 

את הסאונד הבא ניתן לצלם גם לבד, אבל אין ספק שכאשר מדובר בזוג - זה הרבה יותר מעניין. גם במקרה הזה אין צורך לבצע משהו מסובך: אחד או אחת מביניכם צריכים לתת נשיקות קטנות לבן הזוג השני, לפי הקצב של השיר. מה הצד השני צריך לעשות, אתם שואלים? ובכן - רק לחייך ולהחזיר אהבה. זה סרטון קליל ומתוק, שמעורר חיבה גם ביניכם וגם מהצופים אליכם. 

@celinamzn

Die 4 Person bei @ muss euch küssen 😱 #foryou #goviral #fürdich #trend #couple @tiktok #kiss #fy

♬ original sound - biancajramirez123

 

הכל בהומור

הסרטונים שמצולמים עם הסאונד הבא, משלבים גם מעט הומור: אחד מבני הזוג עומד ורוקד במקום, כשפניו וגופו לכיוון המצלמה. בשלב שבו המנגינה מפסיקה ומתחילים לשמוע מילים, הוא צריך להסתובב לכיוון הנגדי וברגע הזה - בן הזוג השני ״קופץ״ למרכז הסרטון ומזיז אותו. 

@ellizhekova

очакваше го🤣 #fyp #bulgaria #boyfriend

♬ original sound - cschwartz_05

 

זוגיות לפני הכל! 

הסאונד הבא הופך כל סרטון לדבר החמוד והרומנטי ביותר שקיים: עליכם להתעסק במשהו אחר, לדוגמה - לשחק במשחק וידיאו, להתעסק בפלאפון וכדומה, בזמן שבן או בת זוגכם יצלמו אתכם וינסו להשיג את תשומת לבכם. בהתחלה, יהיה עליכם להתעלם מהפרטנרים שלכם, כך שהצופים יחשבו שאתם מעדיפים להתעסק בדברים אחרים. אך כעבור כמה שניות, אתם תיקחו להם את היד, תנשקו אותם, תעזבו את עיסוקכם או כל דבר אחר שעולה בדעתכם, ותוכיחו שאין דבר שיותר חשוב לכם מאשר בן או בת זוגכם.

@daniella_kristya

Boyfriends who put their girlfriends first ❤️ #foryoupage #foryou #fyp @kevinrubin1

♬ Without me remix - dania.amz

 

בויפרינד צ׳אק

תחילה, תעדו את עצמכם מדובבים את המילים וברגע שתתחיל המנגינה - העלו המון תמונות חמודות וקטעים מסרטונים משותפים שלכם. מומלץ להכניס קטעים מחוויות, בילויים משותפים, רגעים מצחיקים ועוד. לרוב, סרטונים כאלו הם רומנטיים ומדליקים במיוחד, ובהחלט מהווים חוויה נחמדה וכיפית. אז אתם עדיין פה? רוצו לצלם את הסרטון וסמנו לעצמכם ״צ׳אק״ כי לגמרי הצלחתם לעשות טיקטוק רומנטי ומוצלח.

@arianalee99

Boyfriend check 💕 @robertcarrollll #foryou

♬ original sound - arianalee99
תגובות