רווקים ובודדים? חשבונות האינסטגרם הבאים יעודדו אתכם. gettyimges.ILCarl Court

רווקים ובודדים? חשבונות האינסטגרם הבאים יעודדו אתכם

רווקים וחשים מעט בדידות? אל דאגה! אספנו עבורכם את כל עמודי האינסטגרם שיעודדו אתכם ויעבירו לכם את תחושת הבדידות

לאלו מכם הרווקים שמחפשים תוכן להתחבר אליו ברשתות החברתיות, או אפילו מחפשים אהבה, הכתבה הבאה היא בדיוק עבורכם! קבלו את כל עמודי האינסטגרם שהכי מתאימים לסינגלס שבינינו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

My_Fail_Date@

הפתיח המושלם לכתבה הזו הוא העמוד הבא - וידויים של כל הדייטים הכושלים. אם אתם רווקים, וודאי חוויתם דייט אחד או שניים שהיו פחות מוצלחים, והעמוד הבא, שנמצאים בו באינספור דוגמאות לדייטים מהמוזרים ביותר שפגשתם, הוא לגמרי בשבילכם. קודם כל, כך תבינו שאינכם לבד, ושיש המון מקרים בהם תחום האהבה אינו זוהר. מנגד, יש בעמוד המון סיפורים על היכרויות של בני זוג במקומות הזויים בעולם, אתם לא תאמינו ששם הם הכירו, ומי יודע, אולי תקבלו מכך השראה!

העמוד הבא - וידויים של חיילים, כמובן מתאים יותר לחיילים שבינינו. עמוד זה יכול להוות עבורכם פלטפורמה מעולה להכיר את בני הזוג הבאים שלכם. העמוד, שמנוהל ע"י בחור מסתורי המכנה את עצמו "קונפי", מעלה ברמה יומיומית המון וידויים מהעולם הצבאי. חלקם באמת קשורים ליחס מפקד-פקוד, תפקידים וכו', אך המון מהם גם עוסקים ביחסים שבינו לבינה והשילוב עם עולם הצבאי. אז למה העמוד הזה יכול להיות עוד יותר אטקרטיבי לרווקים? בכל יום שישי מנהל העמוד עורך ספיישל מיוחד בו רווקים שולחים תמונה של עצמם, גיל ופרטים בסיסיים וכך עולים לסטורי שלו. התוצאה של הספיישלים הללו הם לא מעט זוגות שהכירו דרך העמוד. לכן, אם אתם חיילים רווקים ומחפשים אהבה – זה לגמרי יכול להיות העמוד בשבילכם.

אם לא שמעתם על העמוד הזה, אתם כנראה חיים מתחת לסלע. העמוד הבא - נשים ישראל, מתאר כל מיני סיטואציות שקורות בחייה של כל בחורה ממוצעת בישראל, במיוחד בהקשר לסיטואציות משותפות עם המין הגברי. למה הוא רלוונטי לרווקות שבינינו? למעשה לא פעם מנהלת העמוד (שגם היא בדומה לקונפי, שומרת על המסתורין ולא מגלה את זהותה) מקיימת ספיישל בו היא מנדבת כל מיני בחורים בגילאים שונים (גיל העשרה ומעלה) ושואלת אותם שאלות בנוגע לאהבה וזוגיות. לכן, אם אתן מרגישות שחלק מהסיבה להיותכם רווקות קשורות בין היתר לחוסר הבנה לגבי איך הדברים מתנהלים בעולם הרומנטיקה, אתן יכולות להיעזר בוומן ישראל ובספיישלים שלה.

© Fotolia

singlesconfessions@

איך אפשר לדבר על חשבונות אינסטגרם לרווקים מבלי לדבר על וידויים של רווקים/ות? לעמוד הזה כל רווק או רווקה יכולים להתחבר ולהזדהות. יש הרבה עמודי וידויים שתפסו תאוצה ונכנסו חזק לתודעה שלנו, וידויים של רווקים/ות הוא אחד מהם. אז אם אתם מחפשים כרווקים וידויים כאלה שישאירו אתכם מתגלגלים מצחוק, שתוכלו להזדהות איתם ושלא יהיה אחד שישאיר אתכם אדישים – זה העמוד בשבילכם.

תגובות