בזוגיות מאושרת? עמודי האינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריהם. gettyimges.ILCarl Court

בזוגיות מאושרת? עמודי האינסטגרם שאתם חייבים לעקוב אחריהם

הרשת החברתית האהובה "אינסטגרם" כוללת מגוון תכנים איכותיים, שעשויים לעניין ואף לסייע לכל אחד ואחת מכם. הפעם, בחרנו להציג בפניכם את עמודי האינסטגרם שכל זוגות האוהבים שביניכם חייבים לעקוב אחריהם

נמצאים בזוגיות? מצוין! אספנו במיוחד עבורכם את עמודי האינסטגרם המצחיקים, הרומנטיים והשווים ביותר שחייבים להופיע אצלכם בפיד. עברו על הרשימה, חפשו את העמוד שהכי סיקרן אתכם ותהנו ממגוון תכנים איכותיים שעוסקים בזוגיות ואהבה. אז למה אתם מחכים? רוצו לעקוב!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

couples.confessions.il@

"וידויים של זוגות" הוא עמוד אינסטגרם פופולרי שכולל מגוון וידויים של זוגות בסיטואציות, מקומות וגילאים שונים. כמו כן, בעמוד תוכלו למצוא תשובות ועצות לשאלות בנושאי זוגיות וכמובן לשאול שאלה בעצמכם, מבלי לחשוף את זהותכם. אין ספק שמדובר בעמוד בעל חשיבות רבה שמעודד את הגולשים, גורם להם לקחת דברים בפרופורציות ואף מייעץ בנושאים רגישים.

elad.levi.official@

על הזוג הכובש - אלעד לוי וליהי בנין, וודאי יצא לכם לשמוע. מדובר בכוכבי רשת שיוצרים סרטונים מצחיקים, העוסקים בסיטואציות ומצבים שונים במערכות יחסים. ככל הנראה, הפופולריות שלהם נובעת מכך שכולם יכולים להזדהות עם התוכן שהם יוצרים, במיוחד אם מדובר בכאלה שנמצאים בזוגיות. חלק מהסרטונים שלהם נמצאים בחשבון האינסטגרם של אלעד, ואת השאר תוכלו למצוא בערוץ היוטיוב של השניים שמונה למעלה ממאה אלף רשומים. 

couple.il@

בעמוד הבא תוכלו למצוא אוסף של סטטוסים, תמונות וממס שקשורים לזוגיות, יחסים ומה שביניהם. כמו כן, רוב הפוסטים בעמוד מבוססים על סיטואציות מציאותיות, שמתרחשות בקרב כמעט כל הזוגות. בקיצור, אם אתם מחפשים תוכן הומוריסטי, איכותי וכזה שניתן להזדהות איתו בקלות - זה לגמרי העמוד בשבילכם. 

love.quotes@

בעמוד הבא תוכלו למצוא מגוון משפטים מרגשים ומעוררי השראה בכל הנוגע לאהבה וזוגיות. זהו עמוד פופולרי במיוחד, שאי אפשר שלא להזדהות ולהתחבר לכתוב בו. בנוסף, חשוב שלא תתנו לעיצוב הפשוט להטעות אתכם: למרות שהמשפטים כתובים על גבי רקע לבן, כלומר - בצורה מאוד פשוטה לכאורה, בכל זאת מדובר בעמוד עם תוכן איכותי ביותר שלגמרי יגרום לכם להתאהב. אז המלצה שלנו: תעקבו ולא תתאכזבו. 

jude_devir,@maya_devir@

שני החשבונות הבאים שייכים למאיה ויהודה דביר, בני זוג ישראלים, שהחליטו לקחת את כישורי הציור שלהם ואת מערכת היחסים ביניהם - צעד אחד קדימה. השניים מעלים לעמודים שלהם קומיקסים מדהימים שעוסקים בזוגיות ואהבה. לכל אחד מהם יש מיליוני עוקבים ואין ספק שהם מהווים השראה וגאווה. אז אם אתם מחפשים תוכן משעשע, אומנותי ומדליק - אתם בדיוק במקום הנכון.

תגובות