עשו ואל תעשו: כשמגלים שהקראש והבסטי ביחד. צילום: fotolia

עשו ואל תעשו: כשמגלים שהקראש והבסטי ביחד

גיליתם שהחבר או החברה הכי טובים שלכם יוצאים עם הקראש שלכם? מרגישים פגועים ונבגדים? לא יודעים כיצד לפעול? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם

האמירה "אהבה היא דבר כואב" מקבלת משמעות מוחשית כשאתם מגלים שהחבר או החברה הכי טובים שלכם, שליוו אתכם במשך כל שנות חייכם ומודעים לרגשותיכם העזים כלפי הקראש - בוחרים לצאת עם הקראש שלכם, מבלי להודיע לכם על כך מראש. מה עושים במצב כזה? ואיך מתמודדים עם התגלית המפתיעה הזו? כל התשובות בכתבה שלפניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עשו: זכרו שכל התחושות שלכם הן לגיטימיות לחלוטין

בין אם אתם חשים קנאה ועצב ובין אם אתם פגועים וכועסים - עליכם להכיל את עצמכם ולהבין שכל הרגשות שמציפים אתכם הם מובנים לחלוטין. אין סיבה שתרגישו אשמים על כך שאתם חשים פגועים או אף נבגדים, משום שלמעשה - יש לכך סיבה מוצדקת מאוד. 

אל תעשו: תפעלו על פי הרגשות שלכם

בסיטואציה הזו, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לתת לתחושות שלכם להשתלט עליכם: עליכם לזכור שלמרות הכל, מדובר בשני אנשים שאתם אוהבים ואין סיבה שתנסו לנקום או חלילה לפגוע בהם. כמו כן, כדי למנוע מצב שבו תגידו דברים שאתם לאו דווקא מתכוונים אליהם, כדאי שתחכו מעט לפני שאתם משוחחים עם הבסטי ותנסו להירגע ולהשלים עם המצב בעצמכם.

© fotolia

עשו: דברו עם הבסטי שלכם

לאחר שהמצב הרגשי שלכם יתאזן (ככל הניתן) ותרגישו שאתם מוכנים לשמוע את הצד של הבסטי בעניין, בהחלט מומלץ שאכן תעשו זאת ותנהלו שיחה רצינית ועמוקה בנושא. זכרו שאין סיבה שלא תשתפו אותם בתחושות השליליות שלכם, ואל תחששו להגיד שאף נעלבתם ונפגעתם. תוכלו להשתמש במשפטים כמו - "הרגשתי רע כשגיליתי שאתם ביחד, כי תמיד ידעת שיש לי רגשות כלפיו/ה", או "הייתי שמח/ה אם היית מדבר/ת איתי על זה ועוזר/ת לי לעכל את הבשורה". 

אל תעשו: תדברו באופן פוגעני

על מנת לאפשר שיחה בוגרת ולא פוגענית, בהחלט כדאי ואף הכרחי שלא תדברו כלפי הבסטי שלכם בצורה פוגענית ומעליבה. כאמור, עליכם לזכור שהוא או היא עמדו לצידכם במשך שנים רבות ולכן, עליכם לכבד אותם ולהעניק להם הזדמנות לדבר ולהסביר את עצמם. כמו כן, אל תאשימו אותם בדברים שיתכן שאינם עשו, לפני שתשמעו את כל מה שיש להם להגיד.

© fotolia

עשו: אפשרו לעצמכם להתרחק 

הידיעה שהבסטי והקראש הם ביחד כעת, בהחלט עלולה לפגוע במערכת היחסים ביניכם לבין הבסטי - ובצדק. לכן, אל תחושו לא בנוח להתרחק מהם למשך תקופה מסוימת, ולנצל את ה"ספייס" שלכם כדי להשלים עם הזוגיות בינם לבין אהוב או אהובת ליבכם. במידה והחבר או החברה שלכם ינסו לשכנע אתכם שאין צורך בהתרחקות, הסבירו להם שאתם בסך הכל רוצים בטובתם ובטובת הקשר ביניכם.

אל תעשו: תנתקו קשר 

למרות הכאב והאכזבה שאתם בוודאי חשים, עליכם לזכור שזוהי עדיין איננה סיבה מוצדקת לניתוק מוחלט של הקשר ביניכם לבין הבסטי. ייתכן שמערכת היחסים ביניכם לעולם לא תחזור לקדמותה, אך בהחלט מומלץ שבכל זאת תנסו לשמור עימם על קשר, ולא תחדלו מלדבר אחד עם השני או השנייה רק בגלל אהבת נעורים.

תגובות