אהבה מהסרטים: סיפורי האהבה מאחורי הסרטים המוכרים. צילום: באדיבות yes

אהבה מהסרטים: סיפורי האהבה מאחורי הסרטים המוכרים

סרטים פופולריים רבים מבוססים על סיפורים אמיתיים, שנוטים להיות מרגשים ומעוררי השראה אף יותר מהסרטים עצמם. לכן, אספנו עבורכם את סיפורי האהבה שעליהם מבוססים הסרטים המוכרים והאהובים ביותר

ככל הנראה, רובכם (אם לא כולכם) צפיתם בקלאסיקה הרומנטית "טיטניק", או לחילופין - בסרטי האימה המשובחים מבית "לזמן את הרוע". אולם, מעטים מכם מודעים לכך שכל הסרטים הללו מבוססים על סיפורי אהבה אמיתיים לגמרי. אספנו עבורכם כמה מהסיפורים הללו, ואת הסרטים שהופקו בהשראתם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לזמן את הרוע

חובבי האימה שביניכם בוודאי מודעים לכך שכל סרטי "לזמן את הרוע" (וגם סרטים רבים אחרים, כמו - "אנאבל" ו"הנזירה") מבוססים על מקרים אמיתיים לכאורה, שנחקרו על ידי זוג ציידי רוחות אמריקאיים - אד ולוריין וורן. בני הזוג חיברו ספרים רבים שעוסקים בעולם העל-טבעי, ואף ייסדו מוזיאון שמציג חלק מהחפצים והאירועים שנחקרו על ידם. פעילותם זכתה לביקורות קשות מצד גורמים רבים, אשר פקפקו במידת אמינותם. 

 

היומן

"היומן" הוא אחד מסרטי הרומנטיקה האהובים ביותר בכל הזמנים, ויש לכך סיבה טובה: סיפור האהבה בין שתי הדמויות הראשיות הוא בהחלט שובה לב ומרגש. למרות הפופולריות הרבה שלו, מעטים יודעים שלמעשה - הסרט מבוסס על ספר, אשר נכתב בהשראת הזוגיות בין הסב והסבתא של אשתו לשעבר של המחבר, ניקולס ספארקס. לדבריו, הם היו נשואים במשך כשישים שנים, והזוגיות שלהם עוררה בו רגש והשראה רבים. 

 

התאוריה של הכל

אחד מהסרטים המרגשים ביותר שעלו לאקרנים בעשור האחרון, הוא כמובן - התאוריה של הכל. סרט זה מבוסס על הזוגיות בין המדען הדגול - סטיבן הוקינג, לבין ג'יין ויילד. לאורך כל הסרט שמשקף באופן כמעט מדויק את חייהם המשותפים, ניתן לראות אהבה ללא תנאים והתגברות מעוררת השראה על מחלת ניוון השרירים שהוקינג לקה בה. הסרט בהחלט עשוי ללמד אתכם דבר או שניים על אהבה אמיתית, אז אם לא צפיתם בו עד עכשיו - זה הזמן לרוץ למסכים ולצפות בו.  

 

טיטניק

אין אחד שלא מכיר את הקלאסיקה הרומנטית "טיטניק", שזכתה בעשרות פרסים יוקרתיים והצליחה לכבוש את הלב של כולנו. אולם, מעטים יודעים שהסרט מבוסס על כמה סיפורי אהבה אמיתיים לגמרי, ששייכים לזוגות שהיו על סיפון ספינת ה"טיטניק" המקורית. למשל - בסוף הסרט ניתן לראות בני זוג מתנשקים ואוחזים ידיים במיטתם, בזמן שתאם מתמלא במים. דמויות אלו מבוססות על סיפורם של אנשים אמיתיים בשם איזידור ואידה שטראוס, שהיו על סיפון הטיטניק וסירבו לעלות על סירות ההצלה, במטרה להציל את חייהם של אנשים אחרים.

 

אשתו של שומר גן החיות

הסרט המצמרר והמרגש הזה, מבוסס על סיפורם של יאן ואנטונינה ז'בינסקי - חסידי אומות העולם, שהצילו קרוב לשלוש מאות יהודים. הם נהגו להחביא אותם בגן החיות שאותו הם ניהלו, ולעיתים אף איפשרו להם להתחבא בביתם הפרטי. מדובר במעשה יוצא דופן וזוגיות מיוחדת במינה, שבהחלט ראויה להערצה והערכה. 

 
תגובות