מחפשים שי לבני הזוג? המתנות המקוריות שתוכלו לרכוש ברשת. fotolia

מחפשים שי לבני הזוג? המתנות המקוריות שתוכלו לרכוש ברשת

אומנם מרכזי קניות רבים הכריזו על פתיחתם, אך רבים מאיתנו עדיין חוששים להגיע למקומות ציבוריים, כאשר לא מדובר במקרים דחופים. לכן, ריכזנו עבורכם את מיטב החנויות המקוונות שיאפשרו לכם לרכוש מתנה מקורית, רומנטית ויצירתית לבן או בת זוגכם ועל ידי כך - לשמח אותם, גם אם אתם חוששים לצאת מהבית

גם (ואפילו במיוחד) בתקופה לחוצה כמו זו שאנו נמצאים בה כעת, חשוב להשקיע זמן בזוגיות ולשמר אותה. אחת מהדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא כמובן - להעניק אחד לשני או לשנייה מתנות יצירתיות מהלב, שיזכירו לכם כמה האהבה ביניכם חזקה. בכתבה שלפניכם, תוכלו למצוא מגוון חנויות מקוונות שיאפשרו לכם לרכוש מתנה רומנטית עבור בן או בת זוגכם, מבלי לצאת מהבית. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

גרביים בהדפסה אישית: שוגיס 

כן כן, בדיוק מה שקראתם: גרביים בעיצוב אישי, שעשויות להוות את המתנה המושלמת עבור אהוב או אהובתכם. החנות המקוונת "שוגיס" מאפשרת לכם ליצור גרביים מדליקות במיוחד, שעליהן מודפסים הפרצופים שלכם בתוספת קישוטים לבחירתכם. לאחרונה, נוספה גם האפשרות ליצור מסכת פנים בעיצוב אישי - דבר בהחלט שימושי בתקופה הנוכחית. 

קישור לאתר: https://shugis.com/

מוצרי טיפוח ורחצה טבעיים: iHerb

אם בן או בת זוגכם שומרים על אורח חיים בריא ומתעניינים בטיפוח עצמי, "iHerb" הוא האתר המושלם עבורכם: מוצרי רחצה ואמבטיה, שמנים, תוספי תזונה, מוצרי מזון בריאים ועוד - הם רק חלק קטן מתוך מגוון המוצרים שתוכלו לרכוש דרך האתר הזה. כמובן שבכל מוצר מפורטים המרכיבים שלו והביקורות של הגולשים שהשתמשו בו. 

קישור לאתר: https://il.iherb.com/

עולם שלם של מתנות מקוריות: מרמלדה מרקט

"מרמלדה מרקט" הינו אתר ישראלי, שכולל בתוכו מגוון חנויות מקוונות מכל התחומים: בגדים ואקססוריז, DIY, טיפוח, עיצוב הבית, תכשיטים ופנאי. כל חנות מציעה מוצרים יצירתיים ומקוריים, לעיתים אף כאלו שמעולם לא חשבתם שקיימים. בזכות כך, כולכם יכולים למצוא באתר מתנה שמתאימה לכם ולהעדפות של בן או בת זוגכם. 

קישור לאתר: https://market.marmelada.co.il/

לחובבי ה-DIY שביניכם: הוביקס

בין אם אהוב או אהובכם אוהבים ליצור ולייצר, ובין אם אתם מעוניינים להכין עבורם מתנה יצירתית מהלב - בחנות הזו תמצאו את כל מה שאתם צריכים: חומרי יצירה, מוצרי עץ ונייר להרכבה עצמית, חומרי פיסול ועוד. בנוסף, אם תחפשו "הוביקס" ביוטיוב - תגלו שקיימים מדריכים לשימוש בכלי יצירה שונים שהאתר מציע ואף רעיונות ליצירות מקוריות. 

קישור לאתר: https://www.hobbix.co.il/

מחברות בעיצוב אישי: NtbksBrand

באתר הבא, תוכלו לעצב לגמרי בעצמכם יומנים ומחברות בסגנונות שונים, וכמובן - לרכוש אותם. המתנות הללו מתאימות במיוחד לתקופה הנוכחית, שבמהלכה אנו חוזרים בהדרגתיות למוסדות הלימוד. באפשרותכם להפתיע את בן או בת זוגכם עם מחברת ייחודית ומעוצבת אישית, שתקל עליהם ותשמח אותם בבמהלך ימי הלימודים. 

קישור לאתר: https://www.ntbksbrand.com/

תגובות