שירי אהבה: הדואטים שמבצעים הכוכבים האהובים עלינו. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך מאינסטגרם

שירי אהבה: הדואטים שמבצעים הכוכבים האהובים עלינו

כולנו אוהבים לשמוע על חיי האהבה של הכוכבים האהובים עלינו, ומה לגביי הדואטים שהם מבצעים יחדיו? משון מנדס וקמילה קביו ועד לחברי להקת ג'יין בורדו- אספנו לכם את הדואטים היפים ביותר של הכוכבים והזוגות האהובים עלינו.

כולנו אוהבים לשמוע על חיי האהבה של הכוכבים האהובים עלינו, ומה לגביי הדואטים שהם מבצעים יחדיו? משון מנדס וקמילה קביו ועד לחברי להקת ג'יין בורדו- אספנו לכם את הדואטים היפים ביותר של הכוכבים והזוגות האהובים עלינו.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שון מנדס וקמילה קביו- "I Know What You Did Last Summer"

השיר, שיצא בשנת 2015, מדבר על בגידה של בחורה בגבר ובוצע על ידי שון מנדס וקמילה קביו. בשיר, הבחור מאשים את הבחורה בבגידה, בעוד שהיא מפחדת שהוא יגלה את מה שעשתה. הבחורה מלאת רגשות אשמה ומביעה זאת במשפטים ושאלות כמו "הוא יודע שזה הורג אותי?". הסיטואציה קשה עבור כל אחד מבני הזוג- הם רוצים להישאר יחד, אך הם יודעים שהמצב לא אפשרי בגלל הקרע שנפער ביניהם.

 

נמרוד לב ואורלי פרל- "זה כל הקסם"

השיר "זה כל הקסם" נכתב והולחן על ידי נמרוד לב. ובעצתו של חמי רודנר, שהפיק ועיבד את השיר יחד עם נמרוד לב, גם אורלי פרל, שהייתה בת זוגתו של לב באותם הימים, הצטרפה לביצוע. אמנם בזמן הקלטת השיר ופרסומו ב-1998 השניים כבר היו פרודים. השיר מדבר על חוסר השלמות שבמערכות יחסים, ועל מציאת היופי שבחוסר השלמות. ניתן ללמוד זאת במשפטים כמו "מסתכלים עלי כל הזמן, מה הם רוצים? מה איכפת לי בעצם?", שכותב לב על השיפוטיות של אנשים כלפיי מערכת היחסים של האוהבים בשיר, אך מוסיף כי "אומרים לי שאני חצי בן אדם והיא חצי משוגעת, אבל זה כל הקסם", כלומר, הוא לא מתעניין בדעות של אנשים אחרים- בעיניו, הפגמים במערכת היחסים שלהם מביעים את הייחוד שבה, בעוד שאחרים רואים אותם כפגם.

 

אלטון ג'ון וקיקי די- "Don’t Go Breaking My Heart"

השיר הקלאסי הזה יצא בשנת 1976 והוזכר בסדרה "איך פגשתי את אמא" בתור השיר של מרשל ולילי- בין הזוגות האהובים עלינו. השיר מדבר על אהבה תמימה ועל הרצון של בני הזוג שהיא תצליח. כאשר הבחור מבקש מהבחורה שלא תשבור את ליבו, היא משיבה כי לא תוכל גם אם תנסה. בשיר אנו זוכים לראות אהבה מהסוג שכולנו מייחלים למצוא- אהבה עם אמון בין בני הזוג והבטחה שישארו יחדיו לנצח.

 

שון מנדס וקמילה קביו- "Señorita"

קמילה אוהבת ששון קורא לה סניוריטה, ואנחנו אוהבים שהשניים מוציאים דואטים חדשים. השיר, שיצא ב-2019, מכיל בתוכו המון תשוקה בין השניים, שכנראה מגדירים עצמם כידידים, אך שניהם יודעים שקיים ביחסים שלהם משהו שהוא מעבר לידידות בלבד. הבחורה בשיר יודעת שהיא אמורה להתרחק מהבחור, אך בכל זאת ממשיכה לחזור לזרועותיו, כנראה בגלל שהיא מאוהבת בו.

 

ג'יין בורדו- בכללו

השיר, שיצא בשנת 2017, בוצע על ידי שניים מחברי הלהקה- אמיר זאבי ודורון טלמון. השיר מדבר על ההתגברות על בני הזוג לשעבר בעקבות פרידה. הם שרים על כך שאמנם בעבר הם היו מחפשים אחד את השנייה ברחוב ולא מצליחים להירדם בלילות, אך כל זאת ועוד נגמר, בגלל שהם התגברו על הפרידה. כעת, הם כבר לא זוכרים דברים בסיסיים כמו את הפנים והעיניים אחד של השנייה. בפזמון הקצר של השיר נכתב "בתחזית אמרו שהגשם יחלוף, אז אמרו", ניתן לשער שה"גשם" המדובר הוא דימוי לכאב שלאחר הפרידה, ולכן אולי המחשבה של האוהבים לשעבר על כך שכבר התגברו ולא יאהבו שוב זה את זאת, מכאיבה להם יותר מאשר הפרידה עצמה.

 
תגובות