לבוקר טוב יותר: כך תעירו את בני זוגכם. fotolia

לבוקר טוב יותר: כך תעירו את בני זוגכם

בן או בת זוגכם מתקשים להתעורר בבוקר? הם לא מצליחים להתמודד עם החזרה ללימודים, ואינכם יודעים כיצד לעזור להם? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם את הדרכים היצירתיות ביותר לאחל "בוקר טוב" לאהוב או אהובת לבכם

החזרה החדה ללימודים, מהווה חוויה לא פשוטה עבור רובנו – ובצדק: במשך תקופה ארוכה, נאלצנו להישאר בבתים ולעקוב אחר העלייה המדאיגה במספר החולים. כעת, אנו חוזרים לשגרה הישנה שלנו ונאלצים להתמודד עם המעבר החד הזה. על מנת שתוכלו לסייע לבני ובנות זוגכם לעבור את התקופה הזו בקלות ולהתחיל את היום עם חיוך, ערכנו עבורכם רשימת מחוות רומנטיות שבאפשרותכם לעשות עבורם, בכל בוקר.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תתקשרו אליהם

רוב בני ובנות הנוער מעדיפים לתקשר דרך יישומים ורשתות חברתיות, ולא בשיחת טלפון. לכן, כנראה שעבור רובכם – צלצול מהיר לאהוב או אהובת ליבכם בבוקר, היא איננה פעולה שגרתית. במידה ותחליטו לעשות זאת, אתם תופתעו לשמוע ולגלות עד כמה שיחת טלפון קצרה שאורכת רק חמש דקות, לגמרי יכולה לשמח את האהובים שלכם ולסייע להם להתעורר עם חיוך.

תשלחו להם סרטון שלכם

לפני שאתם פוסלים את הרעיון, תחשבו על זה: מה יותר משעשע ורומנטי מלקבל בבוקר סרטון של האדם שאתם הכי אוהבים, מברך אתכם ואומר לכם כמה הוא אוהב אתכם? אינכם צריכים להרחיב במילים ולהגיד ברכה שלא תבייש את דקל וקנין, אלא בסך הכל לאחל להם דברים חיוביים ולהזכיר להם שאתם תמיד פה בשביל לתמוך ולעזור להם. נשמע נחמד, לא?

© shutterstock

תקדישו להם שיר

אם אתם אוהבים לכתוב שירים – מצוין! אין דבר שישמח את בן או בת זוגכם יותר מאשר לקבל מכם שיר אהבה מרגש, משעשע ונוגע ללב, בתחילת כל יום. מנגד, במידה ואתם לא כל כך בעניין של לכתוב שירים – גם לשלוח להם קישור לשיר עם משמעות עמוקה, היא לגמרי אפשרות נהדרת שתשמח ותעודד אותם.

תשלחו להם ציטוט מעצים

מי לא אוהב לקרוא ציטוטים מעצימים ומעוררי מוטיבציה? באפשרותכם למצוא מגוון משפטים כאלו בכל אחת מהרשתות החברתיות שאתם מכירים, לבחור את האחד שאתם חושבים שימצא חן במיוחד בעיניי האהובים שלכם וכמובן – לשלוח להם אותו! זוהי מחווה מרגשת במיוחד, שתגרום להם לחייך למשך כל היום.

© צילום: Shutterstock

תזמינו להם אוכל

כמובן שזוהי איננה אפשרות שמתאימה לכל אחד ואחת מכם ובטח שלא בכל בוקר, אבל אם יש לכם אפשרות כזו – משלוח מהמסעדה האהובה של בן או בת זוגכם בתחילת היום, בהחלט מהווה מחווה מעודדת וטעימה במיוחד. כמו כן, באפשרותכם להכין להם בעצמכם ארוחת בוקר, ולהביא אותה ישירות לבית שלהם (כמובן בתוספת פתק עם הקדשה רומנטית מכם). בהצלחה!

תגובות