מכתבים מהלב: "לא חשבתי שאוכל למצוא אהבה כזאת שוב". גטי אימגס

מכתבים מהלב: "לא חשבתי שאוכל למצוא אהבה כזאת שוב"

"אומרים שהאהבה הכי טובה היא האהבה הלא צפוייה. אתה באמת כזה. האהבה שלנו היא האהבה שקראתי עליה בספרים וראיתי אותה בסרטים, משתוקקת למצוא רק קמצוץ מכל זה ולקוות שזה לא יהיה מומצא או מאולץ. מי היה מאמין שמהתקלות אקראית של שני אנשים אחד בשני יווצר משהו כל כך נפלא?" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב לבן זוגה, שגרם לה להאמין שוב באהבה

אהובי, לא חשבתי שאוכל למצוא אהבה כזאת שוב. אתה יודע שאני אדם אופטימי, תמיד עם המבט קדימה, אל עבר עתיד מתוק וורוד, אבל במקרה הזה - הייתי פסימית. חשבתי שהאהבה שהייתה לי הייתה הדבר הטהור, הקדוש והמיוחד ביותר בעולם, ומשום כך, לעולם לא אוכל למצוא משהו כזה שוב, שלא לדבר על משהו טוב יותר. אתה האור שלא ציפיתי למצוא, קרן השמש שיוצרת סדקים בחוסר האמון ודלתות סגורות. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אומרים שהאהבה הכי טובה היא האהבה הלא צפוייה. אתה באמת כזה. האהבה שלנו היא האהבה שקראתי עליה בספרים וראיתי אותה בסרטים, משתוקקת למצוא רק קמצוץ מכל זה ולקוות שזה לא יהיה מומצא או מאולץ. מי היה מאמין שמהתקלות אקראית של שני אנשים אחד בשני יווצר משהו כל כך נפלא?  

© adobestock

אני רוצה לומר לך שאני אוהבת אותך. אני יודעת שבהתחלה פחדתי לומר את זה ואתה יודע גם למה. מאותה הסיבה שלא חשבתי שאמצא שוב אהבה - משהו טוב באמת בא רק פעם אחת בחיים, והאמנתי שהאהבה הקודמת שלי הייתה סוף הדרך בשבילי. ואז אתה באת. היית כל כך מדהים, תומך, מבין, מתעניין, משתוקק אליי! ונתתי לך להיכנס. נתתי, והרגשתי שאתה מתחיל להתאהב בי ושגם אני מרגישה משהו בתוכי, אבל פחדתי לקרוא לזה אהבה. פחדתי, כי אז זה אומר שהאהבה הקודמת שלי לא הייתה הדבר הטוב באמת בחיי וזה אומר שכל התקופה האחרונה הייתה שקר וכזב. פחדתי לקרוא לזה אהבה, כי פחדתי שאם אגדיר את זה כך, גם אתה תברח, כמו שהוא ברח. 

אבל נשארת. ולא יכולתי להיות יותר מאושרת ויותר גאה לקרוא לזה אהבה. לקרוא לך בן הזוג שלי. להסתכל לך בעיניים ולדעת בוודאות שאתה רואה בדיוק את מה שאני רואה - נפש המושיטה יד לנפש, במחווה של ידידות, אהבה ורצון לגלות את העולם יחדיו. תודה.

תגובות