גאים בהם: היציאות מהארון שעשו לנו את השנה. צילום מסך מאינסטגרם ויוטיוב

גאים בהם: היציאות מהארון שעשו לנו את השנה

רגע לפני שנגמר חודש הגאווה הבינלאומי, החלטנו לערוך עבורכם רשימה של כל היציאות המפתיעות, מרגשות ומדהימות שכבשו את ליבנו בשנה האחרונה. אז הכינו את הממחטות, פתחו את הלב - והתחילו לקרוא

בשנה האחרונה, זכינו להיות עדים לעשרות יציאות מהארון של מפורסמים ומפורסמות. כולם, ללא יוצאים מן הכלל, עוררו בנו השראה והזכירו לנו כמה חשוב לקבל ולהכיל את השונים מאיתנו. בכתבה הבאה, אספנו עבורכם את כל היציאות הבלתי נשכחות שהתרחשו השנה ולגמרי כבשו את ליבנו. 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

שון גיטלמן

מי מכם לא זוכר את השיר הנוסטלגי "בואי לסרט"? ובכן, לפני כמה ימים - גילינו שמבצע השיר, הלא הוא - שון גיטלמן, כבר לא מחכה לשאול אותה אם היא רוצה לבוא לסרט - אלא אותו. כן כן, גיטלמן יצא מהארון בתור ביסקסואל, ואף פירסם תמונה עם בן זוגו. אם תשאלו אותנו, מדובר ביציאה הכי יצירתית ומרגשת שיצא לנו לראות בשנה האחרונה. 

© צילום מסך מאינסטגרם

בובספוג

איך אפשר לערוך רשימת יציאות מהארון, מבלי להזכיר את היציאה שיצרה הכי הרבה באזז? כפי שכולכם בוודאי שמעתם, הדמות המצוירת המוכרת והאהובה על כולנו - בובספוג, יצאה מהארון בתחילת החודש. הדבר עורר מגוון תגובות ואף ביקורות, שאמרו שמדובר במהלך מוגזם ולא נחוץ. בכל מקרה, אין ספק שמדובר באחת מהיציאות הכי מדוברות בשנה האחרונה, שלגמרי הפתיעה אותנו. 

קארה דלווין

אומנם דלווין יצאה מהארון בתור ביסקסואלית עוד בשנת 2015, אך השנה - במהלך ראיון למגזין Variety, היא סיפרה: "אני תמיד אהיה פנסקסואלית. לא משנה לי אם הצד השני מגדיר את עצמו בתור 'הוא', 'היא' או 'הם'; אני מתאהבת בבן אדם עצמו, ללא תלות במגדר שלו". פייר - לגמרי התרגשנו. 

לילי ריינהרט

בתחילת החודש, הכוכבת האהובה - לילי ריינהרט ("ריברדייל"), העלתה סטורי שבו היא הצהירה על היותה ביסקסואלית, ועודדה את הגולשים להצטרף למאבק בגזענות כלפי שחורים. לדבריה: "למרות שמעולם לא הכרזתי על כך בפומבי, אני אישה ביסקסואלית גאה ואצטרף היום למחאה. תצטרפו!". ריינהרט מהווה מודל לחיקוי והערצה עבור בני ובנות נוער רבים, ולכן - ליציאתה מהארון ישנה חשיבות רבה.

דולב מסיקה

לפני כחודשיים, דולב מסיקה ("פלמ"ח", "נעלמים") הפתיע את המעריצים ופירסם פוסט ברשתות החברתיות שבו הוא הצהיר על היותו הומוסקסואל, ואף שיתף בקשיים שהוא חווה במהלך חייו. בין היתר, הוא התייחס לתופעת ההומופוביה שקיימת גם כיום, דבר בהחלט חשוב וראוי להערכה. 

ניקי טוטוריאלס

בתחילת שנת 2020, אחת מהיוטיובריות המפורסמות ביותר בעולם - סיפרה לגולשים שהיא בעצם טרנסג'נדרית. ככל הנראה, זו הייתה היציאה מהארון המפתיעה ביותר שקרתה השנה, אך גם זו שהכי עוררה בנו השראה. מי מכם שטרם צפה בסרטון - בהחלט כדאי לכם לצפות ולהתרשם מהעוצמה וההתמודדות של טוטוריאלס עם כל הקשיים שהיא נאלצה להתמודד איתם. 

 
תגובות