בינג' גאווה: מיטב הסדרות שכוללות דמויות להט"ביות. צילום: Fotolia

בינג' גאווה: מיטב הסדרות שכוללות דמויות להט"ביות

מי מכם לא מכיר את דמותו של אריק אפיונג ("חינוך מיני")? או את דמותה של פטרה סולנו ("ג'יין הבתולה")? הרי ששניהם ידועים בתור דמויות להט"ביות שמככבות בסדרות האהובות עלינו, וכובשות את ליבנו בכל פעם מחדש. בכתבה הבאה, תוכלו למצוא רשימת סדרות מרתקות נוספות, שגם כוללות דמויות גאות ומספרות את סיפורה של קהילת הלהט"ב

עם הזמן, אנו עדים ליותר ויותר סדרות שמשלבות דמויות גאות, אשר מספרות סיפורים יוצאי דופן. לכבוד חודש הגאווה, החלטנו לאסוף את כל סדרות הנטפליקס שמציגות עלילה מעניינת במיוחד, הכוללת סיפורים, מערכות יחסים ותהיות של דמויות להט״ביות. כל אלה, ללא ספק - יהפכו את הבינג׳ שלכם למושלם ויגרמו לכם להתמכר. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. לא טיפוסי

אם עדיין לא צפיתם בסדרה המדהימה הזו, אין ספק שהולך להיות לכם בינג׳ מהנה במיוחד. הסדרה ״לא טיפוסי״ עוקבת אחר סאם גרדנר, נער שנמצא על הספקטרום האוטיסטי ובסך הכל מנסה לנווט את חייו ולגלות את עצמאותו. בזמן שמשפחתו וחבריו מנסים לעזור לו ככל יכולתם, הוא מגלה במהרה שלאנשים "רגילים" אין שום מושג כיצד לעבור ולשרוד את התיכון בקלות. 

  1. חינוך מיני

הסדרה עוסקת באוטיס - ילד ביישן שמתחבר לנערה מרדנית בשם מייב, ויחד הם פותחים מרכז ייעוץ מיני, שמטרתו היא לסייע לתלמידים בבית הספר שלהם להתמודד עם בעיות שקשורות למיניות שלהם. בזכות כך, אוטיס נהיה פופולארי, מייעץ ולומד יותר על חיי המין של התלמידים, שהופכים מפרק לפרק ליותר מסובכים ומצחיקים. זו סדרה שמשלבת המון הומור, וגם מצליחה להעביר בצורה מושלמת את כל המידע הדרוש לנוער המתבגר. 

  1. לעודד

אם חשבתם שלעודד זה ספורט פשוט וקל, אז אתם בוודאות לא יודעים עם מה הילדים מ"נווארו קולג׳" צריכים להתמודד. הסדרה עוקבת אחר רגעי השיא והשפל של קבוצת מעודדות בקולג׳, שמתכוננות לאליפות העידוד הארצית, בשאיפה להביא את הניצחון המיוחל. 

  1. עין קווירית

הגרסה המחודשת של הסדרה האייקונית ״עין קווירית״ לגמרי עולה על הציפיות. כעת, בעונה החמישית, אנשי ״עין קווירית״ מוכנים לקחת על עצמם את פילדלפיה ומוכנים להמשיך לעזור לאנשים להפוך למיטב של עצמם. 

 
  1. שי-רה ונסיכות הכוח

זו אמנם סדרת אנימציה אבל אל תתנו לעובדה הזו להטעות אתכם: מדובר בתוכנית שמביאה את הגיבור האייקוני למאה ה - 21 עם מופע משלה וכל הייצוג שאי פעם רציתם כילדים. בזכות הכתיבה המעולה והלב הגדול של הכותבים, הסדרה הזו מושלמת לרגעים שבהם אנחנו זקוקים לעידוד עצמי, ותהיו בטוחים שברגע שתתחילו אותה - לא תצליחו להפסיק. 

  1. אמת או חובה

דייווי בסך הכל רוצה לגרום לנער החתיך ביותר בשכבה להיות איתה. אך, בזמן שהתוכנית שלה לאט לאט מתגשמת - היא ניצבת בפני דילמה חשובה בה היא צריכה לבחור האם להפוך לפופולארית או - להישאר שם בשביל חבריה. 

 
  1. גלי

קבוצת בני נוער שונים זה מזה, מתחברת על מנת להיות חלק ממקהלת ״גלי״ המצליחה בתיכון. הסדרה עוקבת אחר התמודדות שלהם עם סוגיות שקשורות למערכות יחסים, אכזבות לצד ניצחונות וקשרים חברתיים, תוך ייצוג של אוכלוסיות רבות: מעודדת, שחקן פוטבול, נער בסיכון, דמויות ממוצא אסייאתי ואפרו-אמריקאי, דמות נכה ודמויות להט״ביות. 

 
  1. פוזה

הסדרה הבאה לגמרי תגרום לכם להתמכר: ״פוזה״ עוסקת בבלאנקה, אושיית נשפים של קהילת הלהט״ב בניו יורק, אשר פותחת בשנת 1987 בית משלה. עד מהרה היא נעשית דמות אם לרקדן מוכשר ומתמודדת עם התאהבות מסקרנת במיוחד. הסדרה לוקחת את צופיה חזרה לעבר ומראה להם כיצד התנהלו בני הנוער הלהט"בי בשנות ה - 80 וה - 90, כשברקע עיצומו של משבר האיידס. 

 
  1. ג׳יין הבתולה

הסדרה עוקבת אחר ג׳יין וילנואבה, שבמהלך בדיקה שגרתית - נכנסת בטעות להריון, ומגלה שהאבא הוא לא אחר מאשר האקס שלה. העניינים מסתבכים וחייה משתנים במהרה. מדובר בסדרה קלילה עם המון הומור ומסר, שאפילו זכתה לגרסה ישראלית ולגמרי שווה צפייה. 

 
תגובות