בזוגיות? כל האתגרים שתוכלו להשלים יחדיו. צילום: Fotolia

בזוגיות? כל האתגרים שתוכלו להשלים יחדיו

החופש הגדול הגיע, ואיתו השעמום והחיפוש המייאש אחר תעסוקה או תחביב כלשהו. אז איך ניתן לנצל את הזמן הזה כדי לחזק את הזוגיות שלכם? כנסו לכתבה הבאה וגלו בעצמכם

בשנים האחרונות, אתגרי ה"שלושים ימים" נהפכו לטרנד מן המניין – והחלו לצבור יותר ויותר פופולריות בקרב כל שכבות הגילאים. בכתבה הבאה, אספנו עבורכם את מיטב האתגרים המתאימים לזוגות בגיל ההתבגרות, ומטרתם לחזק את הקשר שלכם ולסייע לכם לפתח תחביב או הרגל חיובי חדש.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

30 ימים של כושר

ככל הנראה, זהו האתגר הנפוץ והפופולרי ביותר – ולא סתם: ביצוע תרגילי כושר בכל יום, יביא לא רק לגיבוש זוגי – אלא גם לשיפור ניכר ומשמעותי בבריאות הנפשית והפיזית שלכם. בעזרת חיפוש מהיר ברשת, תוכלו למצוא אתגרים זוגיים שכוללים מגוון סוגי ספורט, ולבחור את האחד שהכי מתאים לכם. בהצלחה!

© Fotolia

30 ימים של בישול ואפייה

בין אם יכולות הבישול שלכם הן יוצאות מן הכלל ובין אם אינכם מצליחים לקלף ירקות – אתגרי הבישול והאפייה הם לגמרי בשבילכם. כן כן, קיימים אינספור אתגרים ברמות שונות, שכוללות גם רמת מתחילים. טיפ: אם אתם בעניין של אורח חיים בריא, מומלץ לשלב בין אתגר בישול בריא לאתגר כושר זוגי.

© שאטרסטוק

30 ימים של ציור

בדומה לאתגר הקודם, גם במקרה הזה – אינכם חייבים להיות ציירים מחוננים כדי לקחת חלק באתגר ציור, נהפוך הוא: רוב האתגרים שתמצאו ברשת, כוללים עלייה הדרגתית ברמת הקושי של הציורים, כך שכולם יוכלו לקחת בהם חלק. בדרך כלל, האתגרים הללו בנויים באופן הבא: בכל יום, על כל אחד ואחת מכם לצייר דבר מסוים, ועם הזמן – תדרשו לצייר דמויות או חפצים מסובכים יותר ויותר. כך, תוכלו הן להעצים את האהבה ביניכם והן לפתח תחביב חדש.

© Fotolia

30 ימים של מחוות רומנטיות

אם אתם מחפשים דרכים יצירתיות להתגבש בתור זוג ולחזק את הקשר שלכם, זהו האתגר המושלם עבורכם: בכל יום, תדרשו לערוך מחווה רומנטית כלשהי אחד עבור השני או השנייה. יתכן שזו תהיה החזקת ידיים "פשוטה", או יציאה למקום שמעולם לא ביקרתם בו לפני כן. בקיצור – לגמרי כדאי להתנסות באתגר הזה.

© shutterstock

30 ימים של צילום

באתגר הבא, תדרשו בכל יום – לצלם חפץ, נוף או דמות כלשהי. במידה ושניכם או שתיכן אוהבים להצטלם בעצמכם, תוכלו למצוא גם מגוון אתגרים שידרשו מכם לערוך תמונות זוגיות בדרכים יצירתיות ומגוונות, וכך – גם לצבור חוויות חדשות, וגם לאסוף עשרות תמונות שבוודאי ישמשו אתכם כשתרצו להכין אחד לשנייה מתנות.

בהצלחה!

תגובות