כך תתגברו: טיפים להתמודדות עם פרידה מזוגיות בשלט רחוק. צילום: Fotolia

כך תתגברו: טיפים להתמודדות עם פרידה מזוגיות בשלט רחוק

חוייתם לאחרונה פרידה? שברון לב מבני זוג שגרים רחוק מכם? במיוחד עבורכם אספנו את כל הטיפים להתמודדות עם סוג כזה של פרידות

פרידה מבני הזוג היא אף פעם לא פשוטה, אבל פרידה מזוגיות בשלט רחוק עשויה להיות קשה אף יותר. נפרדתם לאחרונה מבני זוג שגרים הרחק מכם? כל הטיפים להתמודדות בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הקיפו את עצמכם באנשים שאתם אוהבים

האקסים אמנם כבר לא בסביבה שלכם כמו שהתרגלתם, אבל תתעודדו בכך שיש אנשים אחרים בעולם שאוהבים אתכם ותשתדלו להקיף את עצמכם באותם האנשים כמה שאפשר. תצאו מהבית, תבלו, תעשו איתם דברים שגורמים לכם לחייך ובעיקר תזכרו שאתם אהובים.

הקיפו את עצמכם באנשים שאתם אוהבים
הקיפו את עצמכם באנשים שאתם אוהבים © adobestock

מגיע לכם להיות מאושרים

אתם בטח מרגישים שיש לכם מעין חור גדול בלב שלא יתאחה לעולם... נסו למלא אותו בעזרת אהבה עצמית, ותדאגו לפנק ולפרגן לעצמכם מדי פעם - תעשו דברים שעושים לכם טוב על הלב. זה יכול להיות שגרת טיפוח יומית, בינג' סדרות בנטפליקס או סתם אכילת גלידה. תעשו מה שאתם אוהבים, כי זה מגיע לכם.

תעשו דברים שעושים לך טוב
תעשו דברים שעושים לכם טוב © gettyimages_IL/Pascal Le Segretain

הפיקו לקחים

זוגיות בשלט רחוק לא מתאימה לכל אחד, אך האהבה לבני ובנות הזוג שלנו עלולה לעוור אותנו ולגרום לנו להישאר בקשר שלא באמת מיטיב עימנו... עכשיו, כשאתם כבר לא נמצאים בזוגיות הזו, אתם תוכלו להפיק ממנה את המיטב למען הצלחת הזוגיות הבאה שלכם, ולהחליט האם צורה כזו של יחסים תתאים לכם גם פלעמים הבאות.

השמש עדיין זורחת, זה לא סוף העולם
"האם הזוגיות הזו הייתה בריאה עבורי?" © Fotolia

הסתכלו על הצד החיובי

למרות הקושי, לפרידה מאהוב או אהובה משלט רחוק יש המון יתרונות. תחשבו על זה - אתם לא תיאלצו ללכת ברחוב ולחשוש שתראו אותם ואפילו סביר להניח שהסביבה שלכם לא ממש מכירה אותם, כך שהנתק מהם יהיה יותר פשוט וההתגברות בסופו של היום תהיה יותר מהירה.

בהצלחה!

תגובות