משדרגים את הזוגיות: כל משחקי ההיכרות שתוכלו להתנסות בהם יחדיו. צילום: Fotolia

משדרגים את הזוגיות: כל משחקי ההיכרות שתוכלו להתנסות בהם יחדיו

נמצאים בזוגיות? מעוניינים להעמיק את ההיכרות ביניכם בדרך מקורית ומעניינת? מצוין! בכתבה הבאה תמצאו את משחקי ההיכרות שמעולם לא חשבתם עליהם, והם לגמרי יחזקו את האהבה ביניכם

במידה ואתם נמצאים בזוגיות, בוודאי נתקלתם לא פעם ולא פעמיים בקושי להעמיק את ההיכרות ביניכם בדרך לא משעממת ובנאלית. בכתבה הבאה, תמצאו את משחקי ההיכרות שיוסיפו עניין וגיוון לקשר שלכם ויסייעו לכם להכיר אחד את השני או השנייה טוב יותר, בדרך ממש לא רגילה. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

סיפור אהבה בהמשכים


מטרה: להרכיב יחדיו סיפור אהבה רומנטי ולהכיר לעומק את צורת החשיבה של בני זוגכם.

איך משחקים? על כל אחד מכם להגיד בתורו מילה בודדה, ועל השני או השנייה לחזור על אותה המילה ולהוסיף מילה נוספת - עד שתיצרו משפטים שלמים (שכמובן הגיוניים מבחינה לשונית). כך, תרכיבו יחדיו סיפור אהבה, שמבוסס על הדימיון והיצירתיות של שניכם. 

טיפ: באפשרותכם לערוך את המשחק בכתב, וכך ליצור לעצמכם מחברת סיפורי אהבה שנכתבו על ידי שניכם.

אמת או שקר


מטרה: לגלות דברים חדשים על בן או בת זוגכם.

איך משחקים? בכל פעם, אחד מכם יגיד שתי עובדות על עצמו, כאשר אחת מהן נכונה והשנייה שקרית. על בן הזוג השני יהיה לגלות איזה מהמשפטים שאמרתם אכן נכון לגביכם ואיזה לא. 

טיפ: תקפידו להגיד אך ורק דברים שאין שום סיכוי שבני זוגכם יודעים עליכם.

© צילום: Getty Images

תחרות מבטים


מטרה: להביט אל תוך נפשם של בן או בת זוגכם.

איך משחקים? עליכם לשבת אחד מול השני או השנייה ולהביט זה לזו בעיניים. הראשון שימצמץ מפסיד, והשני או השנייה הם המנצחים.

טיפ: ערכו כמה תחרויות וספרו כמה פעמים כל אחד ניצח. המנצח יקבל פרס כלשהו שהחלטתם עליו מראש, למשל - דייט במקום האהוב עליו.

מה הייתם מעדיפים?


מטרה: לגלות מהן ההעדפות של בני זוגכם והדרך שבה הם מקבלים החלטות.

איך משחקים? על כל אחד מכם בתורו, לשאול את בן הזוג השני מה הוא מעדיף מבין שתי אפשרויות מסוימות (למשל - מאכלים ומקומות) או - כיצד הוא היה מעדיף לפעול בסיטואציה מסוימת.

טיפ: תוכלו למצוא ברשת מגוון דוגמאות לשאלות שניתן לשאול במסגרת המשחק הזה. חלקן מעניינות במיוחד ועוסקות בדילמות מוסריות מסובכות, העדפות שקשורות לזוגיות שלכם ועוד.

© adobestock

משחק אסוציאציות


מטרה: להכיר מקרוב את המחשבות של בני זוגכם.

איך משחקים? על בן הזוג הראשון להגיד מילה כלשהי, ועל בן הזוג השני להגיד את המילה הראשונה שהוא חשב עליה (כלומר - אסוציאציה). 

טיפ: קיימות מגוון אפשרויות לשדרוג המשחק, כמו - לקבוע שהמילה שבן הזוג השני אומר חייבת להתחיל באות שבה המילה הקודמת התחילה.  

תגובות