בני הזוג מתגייסים? כל הדברים שאתם חייבים להספיק לעשות ביחד. adobestock

בני הזוג מתגייסים? כל הדברים שאתם חייבים להספיק לעשות ביחד

נמצאים בזוגיות? יום הגיוס של אהוב או אהובתכם הולך וקרב? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: ערכנו עבורכם רשימה של חוויות משותפות ומחוות רומנטיות שיעזרו לכם לנצל כראוי את התקופה שלפני הגיוס

זוגות רבים חוששים מהרגע שבו אחד מהם יתגייס לצבא ויקדיש לכך את רוב זמנו, ואילו השני או השנייה - יתקשו להשלים עם המצב החדש וידרשו יותר תשומת לב. אם תשאלו אותנו, במקום להעביר את הזמן עד לגיוס בלחץ וחשש ממשבר זוגי שייתכן שבכלל לא יקרה - כדאי לכם לנצל את התקופה הזו כדי לצבור עוד חוויות זוגיות שמעולם לא יצא לכם לחוות לפני כן. בכתבה הבאה, תמצאו רעיונות למחוות וחוויות כאלו. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תצאו לקמפינג


סביר להניח שרובכם מעולם לא יצאתם או אפילו חשבתם לצאת לטיול מחנאות עם בן או בת זוגכם - וכעת מדובר בהזדמנות המושלמת לעשות זאת. תחשבו על זה: הרי שאתם בוודאי רגילים לצאת למסעדות ובתי קולנוע, ולינה בצימר או בית מלון היא לא ממש אפשרות זולה וזמינה ולכן - קמפינג זוגי מהנה ומגבש (אפילו אם זה בליווי המשפחות שלכם או קרוב למקום המגורים שלכם) זוהי לגמרי חוויה ייחודית שאתם חייבים לחוות לפני הגיוס. 

תפתחו תחביב משותף


אם אתם נהנים ללמוד ולעבוד ביחד, בהחלט כדאי שתנסו לפתח תחביב שיהיה משותף רק לשניכם וכך - גם תרחיבו אופקים וגם תצברו המון חוויות וזכרונות משותפים. קיים מגוון רחב של דברים שתוכלו לעסוק בהם, כמו - ענפי ספורט שונים, ציור, אפייה ואף רכישת שפה חדשה. אם אתם מתלבטים לגבי איזה תחביב הכי מתאים לכם, תוכלו להיעזר בשאלון הזה.

© פוטוליה

תבלו ללא מכשירים ניידים


עבור חלק גדול מכם, בילוי זוגי ללא מכשירים ניידים - בהחלט מהווה חוויה ייחודית שלא יצא לכם לחוות לפני כן. באפשרותכם לעסוק בכל דבר שאינו כולל שימוש ברשתות חברתיות, צפייה בתוכניות טלוויזיה, משחקי מחשב או בקיצור - כל כלי טכנולוגי שבדרך כלל מעסיק אתכם במהלך הבילויים שלכם. זכרו שהחל מהרגע שבו אהוב או אהובתכם יתגייסו לצבא, כנראה שפעמים רבות תאלצו לתקשר דרך המכשירים הניידים שלכם ולכן - חשוב שתנצלו את התקופה הקרובה לשיחות פנים מול פנים.

תכתבו להם מכתב אהבה


מה יותר מרגש ומחמם את הלב מלקבל מכתב אהבה מבן או בת הזוג, רגע לפני הגיוס? תוכלו למצוא ברשת מגוון רעיונות מקוריים למכתבים או ברכות יצירתיות, שיבהירו לבני זוגכם בדיוק כמה אתם אוהבים ומעריכים אותם. המחווה הרומנטית הזו חשובה ונכונה במיוחד לפני הגיוס שלהם, כיוון שהיא מזכירה להם ולכם שמרחק וזמן הם לא דברים שיכולים להפריד ביניכם.

© fotolia

תטיילו במקומות שלא ביקרתם בהם


אומנם הקורונה מגבילה מעט את חופש התנועה שלכם, אך אין זה אומר שלא תוכלו לבקר בהמון אתרי טבע ואטרקציות שמעולם לא ביקרתם בהם לפני כן. כאמור, לאחר שבן או בת זוגכם יתגייסו - כנראה שלא יהיו לכם יותר מדי הזדמנויות לטייל ברחבי הארץ יחדיו. מהסיבה הזו, לגמרי כדאי לכם לנצל את הזמן הקרוב לטיולים זוגיים במקומות ייחודיים. 

תגובות