DIY: כך תכינו כרטיסי ברכה מקוריים עבור בני הזוג. Fotolia

DIY: כך תכינו כרטיסי ברכה מקוריים עבור בני הזוג

נמצאים בזוגיות ומחפשים כיצד לנצל את המצב והזמן הפנוי שלכם לטובה? מעולה! כי במיוחד בשבילכם, אספנו מגוון סרטונים שידריכו אתכם צעד אחר צעד, כיצד להכין כרטיסי ברכה מקוריים עבור בני הזוג. אז שיהיה בהצלחה וקדימה לעבודה!

בתקופה זו, כולנו נמצאים בבתים ונבצר מאיתנו לראות את האהובים והאהובות עלינו. כתוצאה מכך, הגעגועים גוברים והמרחק מהם הופך קשה מיום ליום. מבואסים? גם אנחנו. אבל היי! תוכלו לנסות לנצל את הזמן הפנוי כדי להכין לבני הזוג מתנה מהלב, ומה יותר מרגש מכרטיס ברכה? בכתבה הבאה אספנו עבורכם מגוון סרטוני הדרכה, שיעזרו לכם להכין את כרטיסי הברכה הכי מיוחדים ומקורים שיש - עבור בני הזוג שלכם. בהצלחה!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כרטיס ברכה תלת מימד 

מחפשים כרטיס מיוחד שימשוך מיד את תשומת ליבם של בני הזוג? הכרטיס הבא הוא בדיוק בשבילכם! הסרטון הבא ידריך אתכם כיצד ליצור כרטיס ברכה תלת מימד, מחמישה חומרים פשוטים שיש בכל בית: חוט, בריסטול, דבק, טושים ומספריים. ברגע שאספתם את כל הציוד הנדרש, הפעילו את הסרטון ועקבו אחר ההוראות המפורטות. תוצאה מדהימה מובטחת.

 

כרטיס ברכה וגירוד

מחפשים כרטיס ברכה מקורי? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם! הסרטון הבא ילמד אתכם כיצד להכין כרטיס ברכה שהוא גם כרטיס גירוד בדרך הפשוטה ביותר. את הסרטון יצרה בחורה ישראלית שמדריכה שלב אחר שלב כיצד להכין את הכרטיס המושקע. את כרטיסי הגירוד הללו תוכלו לעצב באיזו דרך שתבחרו ואם אתם מחפשים תוספת של ברכה מדליקה, תוכלו לרשום את הכיתוב: ״זכיתי בך״ אשר מתאים לרעיון ולאווירה.

 

כרטיס ברכה נשלף 

הכרטיס הבא הוא רומנטי, מיוחד וללא ספק יעלה חיוך על הפנים של האהובים והאהובות שלכם. בשביל להכין את כרטיס הברכה הזה, תצטרכו טושים, דבק ומספר בריסטולים. ברגע שהשגתם הכל, צפו בסרטון, הכינו את הכרטיס והוסיפו ברכה מרגשת מהלב. אם אתם מחפשים עוד תוספת חמודה, תוכלו להדפיס תמונה שלכם יחד ולהדביק על גבי כרטיס הברכה. בהצלחה בהכנה!

 

כרטיס ברכה בצורת צנצנת 

אם אתם מחפשים כרטיס ברכה מתוק ויצירתי - הסרטון הבא הוא בדיוק בשבילכם! הכרטיס הבא מעוצב כביכול בצורת צנצנת, אשר מלאה בלבבות קטנים העשויים מחתיכות נייר. כדי להכין אותה תצטרכו בסך הכל כמה בריסטולים, טושים, דבק ונייר צלופן / ניילונית או כל דבר אחר שקוף שתמצאו בבית. לאחר מכן, צפו בסרטון שלפניכם, עקבו אחר הוראות העיצוב, הוסיפו ברכה יפה והנה לפניכם כרטיס ברכה מקורי וקל להכנה!

 

כרטיס ברכה אוריגמי 

בין אם המושג ״אוריגמי״ נשמע לכם מוכר ובין אם לא, כדאי שתדעו כי מדובר באומנות קיפולי הנייר המפורסמת ביותר בעולם. בעזרת הסרטון שלפניכם ונייר אחד בלבד (!) תוכלו להכין כרטיס ברכה מקורי ומיוחד לאהובי ליבכם בתוך מספר דקות. ברגע שסיימתם את כל הקיפולים, תוכלו לכתוב את הברכה עצמה ולקשט על פי טעמכם את הכרטיס. בהצלחה!

 
הצלחתם ליצור כרטיס ברכה? שתפו אותנו בתגובות בתוצאה!
תגובות