מכתבים מהלב: "אני מקווה שבעתיד תיתן לי הזדמנות שנייה". צילום: Getty Images

מכתבים מהלב: "אני מקווה שבעתיד תיתן לי הזדמנות שנייה"

"אני יודעת שחווית אובדן קשה לפני שנה. חשוב לי שתדע שמאז - לא הפסקתי לחשוב עלייך ועל מה לא הייתי עושה כדי להיות שם בשבילך. מה מנע ממני לעשות את זה, אתה שואל? ובכן, כפי שבטח כבר הבנת, אני די פחדנית. פחדתי שאתה לא רוצה לפגוש אותי ושתרגיש שאני מעיקה עלייך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב לחבר ילדות, שהוא גם האהוב הראשון שלה

שלום לך, 
נפגשנו בפעם האחרונה לפני שלוש שנים, ואם לומר את האמת - זה מרגיש כמו נצח. שנינו עברנו כל כך הרבה דברים מאז וסביר להניח שאם נפגש, נרגיש כאילו אנחנו שני זרים שזה עתה הכירו אחד את השנייה. כן, אני יודעת שאתה עשית הכל כדי לנסות לשמור על קשר ואני סירבתי שוב ושוב, עד שאפילו לך נמאס.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כנראה שתופתע לגלות שהיום, אני מתחרטת על כל פעם שבה הרחקתי אותך בכוח ונתתי לך להאמין שאני לא רוצה שתהיה חלק מחיי. אני רוצה שתדע שזאת אף פעם לא הייתה אשמתך, הכל היה חלק מרצון עז שלי להשאיר מאחור את כל מה שחוויתי לפני החטיבה - ולפתוח דף חדש. כל התהליך הזה גרם לי להתרחק מהמון אנשים שפעם היו חבריי הקרובים ביותר, וכנראה שאתה בין היחידים שאני אכן מתחרטת שנכללו בקבוצה הזו.

בכל זאת, כמעט כל זכרונות הילדות הטובים שלי כוללים אותך. הם כוללים את כל הטיולים שלנו, הבדיחות המיוחדות, הרגעים השמחים - ואפילו אלה שפחות. אני זוכרת שהיינו נוהגים לריב על שטויות ודקה לאחר מכן, להתפייס ולהמשיך לצבור חוויות. היית אחד מהאנשים הטובים והאדיבים ביותר שאי פעם הכרתי, מאלה שתמיד מוכנים לעודד ולעזור.

© צילום: Shutterstock

אבל כמו שאתה בטח זוכר - חוץ מחבר הילדות הכי קרוב שלי, היית גם האהבה הראשונה שלי. היינו מאוהבים אחד בשנייה בסתר במשך כל כך הרבה זמן ובשילוב עם החברות הטובה - נוצר בנינו קשר מאוד מיוחד, שאני מקווה שאזכה לחוות אותו שוב בעתיד. נכון שהיינו רק ילדים, אבל לימדת אותי המון על החיים ועל טיב האנשים שאני רוצה שיקיפו אותי.

לאחרונה, יצא לי לחשוב לא מעט על מה היה קורה אם היינו נפגשים עכשיו. מצד אחד, אני משתוקקת לפגוש אותך ולדבר על כל מה שקרה, אך מצד שני - אני מאוד חוששת. אני חוששת שאתה כועס עליי, אני חוששת שאתה כבר לא אותו אדם שפעם הכרתי, אני חוששת מהתגובה שלך ברגע שתראה אותי - ואני בעיקר חוששת לגלות שבאמת הכאבתי לך.

© fotolia

אני יודעת שחווית אובדן קשה לפני שנה. חשוב לי שתדע שמאז - לא הפסקתי לחשוב עלייך ועל מה לא הייתי עושה כדי להיות שם בשבילך ולתמוך בך. מה מנע ממני לעשות את זה, אתה שואל? ובכן, כפי שבטח כבר הבנת, אני די פחדנית. פחדתי שאתה לא רוצה לפגוש אותי ושתרגיש שאני מעיקה עלייך. מעבר לכך, לצערי, הייתי עסוקה בבעיות של עצמי והרגשתי שהמטען הנפשי שלי מלא מדי כדי להכיל אדם שהרגע עבר אירוע כל כך משמעותי וטראומתי.

אז בנימה זו, אני מצטערת. אני מצטערת שניתקתי איתך קשר בלי להסביר למה ואני מצטערת שלא הייתי שם בשבילך, כשהכי היית צריך אותי. אני יודעת שאתה משרת בתפקיד שרצית, ואני באמת מקווה מכל הלב שטוב לך שם ושהכרת חברים טובים ואיכותיים. אני לא יודעת מה אתה מרגיש לגבי, אבל אם אתה כועס - אני לגמרי מבינה ומקווה שאולי בעתיד, תיתן לי הזדמנות שנייה. 

תגובות