תגידו ציז': כך תצלמו תמונה זוגית מושלמת עם מסכות. AdobeStock

תגידו ציז': כך תצלמו תמונה זוגית מושלמת עם מסכות

למרות החזרה לשגרה, צריך לזכור שהקורונה עדיין כאן ואסור לזלזל. אז מה עושים כשרוצים לצלם תמונה יחד עם בני הזוג, אבל עדיין צריך לחבוש מסכות? בואו לגלות בכתבה הבאה

לאט לאט אנחנו מתחילים לחזור לשגרה היומיומית שלנו. אבל למרות זאת, מסכות הן עדיין חלק עיקרי בשגרה הזו. אז מה עושים כשרוצים לעשות סלפי עם בני הזוג, אבל עדיין צריך לשמור על כללי משרד הבריאות? התשובה בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תתאימו את הלבוש עם המסכות

בין אם אתם לובשים מסכות כחולות, לבנות, או מסכות בד בצבעים שונים - הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות עבור התמונה הזוגית המושלמת הוא להתאים את הלבוש עם המסכות שלכם, או להפך. אתם יכולים גם להתאים יחד עם בני הזוג ובכך - ליצור תמונה מושלמת מבחינת הצבעים והעיצוב. 

תסירו אקססוריז שלא משתלבים עם מסכה

כאשר מצמידים את המסכה לפה ולאף, עשויות להופיע בליטות במקומות שבהם יש עגילים או תכשיטים כלשהם - דבר שכדאי שתשימו לב אליו ותמנעו ממנו. כמו כן, מומלץ שבעת צילום התמונה לא תרכיבו משקפיים גדולים או עבים, שבשילוב עם המסכה - עלולים לכסות את רוב הפנים שלכם וליצור אפקט לא מחמיא במיוחד. 

© AdobeStock

תשקיעו בתסרוקות ובלבוש

חשוב לזכור שמסכות מסתירות את האף והפה שלכם ולכן - מרכז התמונה יהיה דווקא הלבוש והתסרוקות שלכם. באפשרותכם להתאים בגדים, לערוך תסרוקות מגניבות, או פשוט להסתדר ולטפח את עצמכם לפני צילום התמונה - העיקר שתשקיעו בנראות של החלקים שהמסכה אינה מסתירה.

תביעו חיבה תוך שמירה על ההנחיות

במידה ואינכם רוצים או יכולים (בהתאם להנחיות) ליצור מגע ישיר אחד עם השנייה, תוכלו בכל זאת להצטלם בפוזיציות שמעידות על חיבה ואהבה - בלי לגעת אחד בשנייה. למשל, באפשרותכם "לשלוח נשיקה באוויר", להניח את הידיים שלכם בצורת לב, להתבונן זה בזו במבט מאוהב ועוד. 

© adobestock

תשאבו השראה מתמונות של זוגות מפורסמים

בדומה לכם, גם הזוגות המפורסמים נאלצים להתאים את האהבה והזוגיות שלהם למשבר הקורונה. אם תכנסו לחשבונות האינסטגרם שלהם, תמצאו המון סלפי ותמונות זוגיות עם מסכות, שכמובן תואמות את ההנחיות. בהחלט ניתן לשאוב השראה מן התמונות הללו ולהצטלם בצורה הזו עם בן או בת זוגכם.

תגובות