לגזור ולשמור: דברים שצריך לדעת לפני זוגיות ראשונה . fotolia

לגזור ולשמור: דברים שצריך לדעת לפני זוגיות ראשונה

מאוהבים? נמצאים בזוגיות ראשונה? אתם בטח מרגישים את הפרפרים בבטן. בזוגיות ראשונה לא תמיד לא יודעים מה לעשות, איך להתמודד, מה להרגיש. כאב ראש! לכן, במיוחד עבורכם אספנו מספר טיפים שיעשו לכם סדר בבלאגן

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. סמכו על בני הזוג שלכם

הדבר הראשון והכי חשוב בזוגיות הוא אמון. במהלך הזוגיות ראשונה, קיימת לעיתים נטייה להרגיש מקופחים (תחושה שכמובן לרוב לא נכונה) ושאלות רבות צצות בראש: "האם הם באמת אוהבים אותי?", "למה הוא או היא איתי?", "האם אני טוב מספיק בשבילו או בשבילה?" סטופ! תאמינו בבני זוגכם, תסמכו עליהם וזכרו שאמון הוא רגש שנבנה עם הזמן. תקפידו להיות פתוחים איתם ותראו שגם הם מתנהגים באותה צורה כלפיכם. ככל שיהיה יותר אמון בזוגיות, הזוגיות תהיה יציבה יותר

  1. תדברו תמיד עם יד על הלב

כנות זה א-ב בקשר טוב ויציב. ככל שתהיו יותר כנים אחד כלפי השני או השנייה, כך גם האמון בינכם יגדל ולא יהיו סודות בקשר. תשתפו בדברים שקורים לכם, בהתלבטויות שלכם ובדברים שמפריעים לכם וכך - הזוגיות תהיה הרבה יותר אמינה, יותר פשוטה ופחות מסובכת ובעלת סודות. 

© AdobeStock
  1. לא תמיד חייבים להסכים על הכל

חשוב לזכור שזה בסדר להתווכח ולא תמיד להסכים על הכל. זוגיות טובה צריכה לכלול הבנה הדדית, הכלה של הדברים ותמיכה זה בזו - גם בזמן וויכוח. כולנו מחפשים את האדם שיכיל אותנו ויהיה חלק מאיתנו, אז גם כשאתם לא מסכימים - תתמכו בבני או בנות זוגכם ובהחלטות שהם מקבלים, כמו שאתם הייתם רוצים שהם יתנהגו כלפיכם.

  1. תכתיבו את הקצב שלכם

אל תתנו לאף גורם חיצוני להכתיב את קצב ההתקדמות של הקשר שלכם, ותתחשבו ברצונות ובצרכים אחד של השני או השנייה. אם אחד מכם לא מסכים למגע פיזי כלשהו, בן הזוג השני חייב להכיל אותו ולקבל את דעתו. תקחו הכל בקצב שלכם, תדברו על הדברים ותקחו כמה זמן שאתם צריכים.

© adobestock
  1. אל תשכחו את עצמכם

אמנם בן או בת זוגכם מהווים חלק משמעותי מאוד מהחיים שלכם, אך חשוב לפעמים להקדיש זמן לעצמכם ולתחביבים שלכם. עליכם לשמור על איזון בין החיים הפרטיים שלכם לזוגיות שלכם, ולא להזניח דברים שאתם אוהבים ותוכניות לעתיד בשביל הקשר. בנוסף, תקדישו זמן לחברים שלכם ולבילויים עם המשפחה שלכם. ברגע שתצליחו לאזן את החיים שלכם בצורה כזו, הקשר יהיה הרבה יותר גמיש, פתוח ומקבל

  1. תקפידו להפגש גם בזמנים עמוסים

כולנו נאלצים לעיתים להתמודד עם תקופות עמוסות, שבהן קשה למצוא זמן להיפגש, להנות ולדבר עם בני הזוג. לכן, מומלץ שתקבעו לכם יום אחד בשבוע שיהיה יום הבילויים שלכם. היום שבו תוכלו להיות ביחד, לצאת לבלות, להיות זה עם זו ופשוט להנות. אינכם חייבים לצאת לדייט במסעדה או קולנוע, אלא שבהחלט ניתן להסתפק בטיול בעיר או פגישה באחד מהבתים שלכם - ולחזק את הקשר ביניכם.

© adobestock 
  1. לפעמים זה פשוט לא זה

לפעמים הזוגיות לא מתקדמת, אין תקשורת בין שני הצדדים, הקשר כבר לא כייפי או אפילו נהיה מעיק. זה סימן שצריך לשבת ולדבר עם בני הזוג, לראות איפה אתם נמצאים מבחינת הקשר ואיך מתקדמים מכאן. גם אם תחליטו להפסיק את הקשר, זכרו שזה לא סוף העולם! הרי שהזוגיות הראשונה מלמדת המון ונותנת לכם כלים לזוגיות הבאה, שתהיה הרבה יותר קרובה, בריאה ואוהבת.

  1.  והכי חשוב בכל זוגיות -

פשוט תהנו! אתם בתקופה הכי יפה בחיים שלכם. זאת התקופה שהכל פורח, שכל העולם מחייך לכם. אז תיקחו את החיים בחיוך ותבלו עם בני הזוג שלכם.

תגובות