להמשיך הלאה: כך תתגברו על פרידה מזוגיות ארוכת טווח. צילום: Sutterstock

להמשיך הלאה: כך תתגברו על פרידה מזוגיות ארוכת טווח

חוויתם פרידה אחרי זוגיות ארוכת טווח? אתם אולי קצת מבולבלים ולא יודעים איך ממשיכים ומתגברים מהנקודה שבה אתם נמצאים כרגע. לכן בייחוד בשבילכם אספנו 5 דרכים שיעזרו לכם להתגבר על הפרידה

פרידה היא אף פעם אינה חוויה נעימה, בטח לא כשמדובר בפרידה מזוגיות שנמשכה זמן רב. אז איך מתמודדים איתה? איך ממשיכים הלאה? כל התשובות בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

נתקו קשר (לא מתאים לכולם!)

אם חוויתם פרידה ואתם לא מסוגלים להמשיך הלאה, ייתכן שתרצו לשקול לנתק קשר. זה לגיטימי לגמרי ויכול להועיל לאלו שלא מצליחים להתקדם הלאה. אז אם אתם מרגישים שזה מה שיעזור לכם - לכו על זה. תפסיקו לעקוב אחריהם ברשתות החברתיות (או שתשתיקו אותם), נסו להימנע מלשלוח אליהם הודעות / להתקשר ובגדול - שחררו מהם ותנו ספייס אחד לשני.

שתפו את הקרובים אליכם

חשוב מאוד אחרי הפרידה לדבר עם הקרובים אליכם כדי להרגיש הקלה מסויימת ולפרוק את מה שאתם מרגישים. נסו לעשות מין "שיחת מוטיבציה" כי זה לא פשוט להמשיך הלאה אחרי פרידה מזוגיות שנמשכה זמן רב. הימנעות מדיבור על הפרידה עלול להביא אתם למצב רוח רע, ולפיכך חשוב להבין שלהתמודד לבד עם הפרידה לא תמיד הדרך הכי טובה. לכן קחו לתשומת ליבכם את הטיפ הזה ותנו לחברים שלכם להעלות לכם את המצב רוח.
© adobestock שתפו את החברים הקרובים!

נסו לעשות דברים חדשים

תמיד רציתם להתפתח ולנסות דברים חדשים? עכשיו אחרי הפרידה יש לכם זמן לנסות אותם! אתם יכולים לדוגמא ללמוד לנגן, לבשל או אפילו להיפגש עם חברים שאתם מרגישים שקצת פחות הענקתם להם תשומת לב בעקבות הזוגיות. זה הזמן שלכם לפתח תחביבים חדשים ולהשקיע בעצמכם וברצונות שלכם.

תהנו מחיי הרווקות

בזוגיות אנחנו מחוייבים לבני הזוג שלנו, בעיקר אם מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח. לכן זה הזמן שלכם להשתחרר, להנות ולהרגיש עצמאיים בלי "לדפוק חשבון" לאף אחד. יכול להיות  שבהתחלה עוד תרגישו תחושה של מחויבות לבני הזוג שלכם לשעבר, ואולי יהיה לכם קשה להתקדם ולהמשיך הלאה, אבל זכרו שפרידות קורות ושאם אתם מיועדים אחד לשני יצטלבו דרככם בהמשך החיים.
© adobestock עסקו בדברים חדשים

עשו עם עצמכם חשבון נפש

אחרי פרידה חשוב לעשות חשבון נפש. להבין מדוע נפרדתם, איך יכלתם לשנות את זה ומה אתם יכולים ללמוד מהזוגיות הזאת להבא. החשבון נפש הזה יעזור לכם להתקדם ולהמשיך הלאה ואף יעזור לכם במציאת זוגיות חדשה (ובשימור שלה).
בהצלחה!
תגובות