חברי קהילת הלהט"ב משתפים: איך להתמודד עם בריונות?. צילום: Fotolia

חברי קהילת הלהט"ב משתפים: איך להתמודד עם בריונות?

"זה משתפר. אני יודע שאולי אתם לא מרגישים כך עכשיו, אבל פעם גם אני הייתי במצב שלכם" • קהילת הלהט"ב נאלצת להתמודד עם לא מעט קשיים יום יומיים, שביניהם בריונות ויחס מבזה מצד אנשים זרים לחלוטין. בכתבה הבאה, תוכלו לגלות כיצד בני נוער המשתייכים לקהילה מצליחים להתמודד עם הקשיים שלהם

זה לא סוד שהשנה האחרונה הייתה אחת מהשנים הקשות ביותר בעשור האחרון, והעובדה הזו מתבטאת היטב בקרב בני ובנות נוער גאים. על פי סקר שנערך השנה על ידי פרויקט טרוור (ארגון אמריקאי העוסק במניעת התאבדות בקרב נוער להט"בי), 60 אחוזים מהלהט"בים הצעירים חוו אפלייה על רקע הנטייה המינית שלהם ואחד מתוך שלוש נאלצו להתמודד עם איומים פיזיים או איומים על חייהם. לכן, מגזין Teen Vogue החליט לאסוף כמה צעירים להט"בים שהתמודדו עם בריונות בחייהם ולבקש מהם לשתף כיצד הם עשו זאת.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אלכס אסקז'ה (20), מפיק סרטים

"כל הצעירים הלהט"בים הם כמו כוכבים זוהרים. יש לנו ניצוץ וכוח שאין לאף אחד אחר, וקהילה שאין לאף אחד אחר. לחיות בעולם שמדכא את הייחודיות הזו שלנו, יכול להיות קשה בצורה בלתי רגילה והרבה מאיתנו נמצאים במלחמה יום - יומית. עם זאת, אנחנו מאוחדים, אנחנו נלחמים ביחד, יש לנו אחד את השני/ה והשנאה של אחרים רק מחזקת את הקשר בנינו. העצה שלי היא להתחבר זה לזו, להביא חיבוק ענק (אפשר גם מרחוק) וכולנו נתמודד עם הקשיים ביחד".

עזרא גרייסון ווילר (20), סטודנט למשפטים

"זה משתפר. אני יודע שלא כולכם מרגישים כך עכשיו, וגם אני הייתי במצב שלכם. תשימו את עצמכם בעדיפות ראשונה ותפנו מקום בחייכם לאנשים שאוהבים אתכם ודואגים לכם. אף פעם אל תשכחו שאתם יקרי ערך, מוכשרים ושווים בזכות מי שאתם. אם אתם זקוקים לסיוע אל תחששו לבקש, אנשים יהיו מוכנים להילחם למענכם (כולל אני)". 

© צילום: fotolia

ג'יימי מרגולין (18), סופרת 

"בבקשה תזכרו שאתם לא לבד. אני יודעת שחלקכם עכשיו מרגישים שאין אף אחד בעולם שנמצא בצד שלכם או מבין בדיוק עם מה אתם נאלצים להתמודד, אבל האמת היא - שקיימת קהילה שלמה מכל העולם שתומכת בכם. אני מצטערת על מה שאתם נאלצים לעבור עכשיו - וחשוב שתדעו שזה לא בסדר, ואתם לא אמורים להרגיש רע עם מי שאתם. הבריונים הם אלה שטועים, לא אתם. העצה שלי היא למצוא צעירים להט"בים ולהתחבר איתם, וכמובן למצוא מערכת שתתמוך בכם ותעזור לכם להתמודד עם מה שאתם עוברים".

לאו רוחה (20), מפיק

"לא כולם נמצאים במצב שבו הם יכולים להגן על עצמם מפני הבריונות שהם חווים. לא לכולם יש מבוגר שהם סומכים עליו ויכולים לספר לו מה הם עוברים. אז במקרים האלה, בעיניי, דרך ההתמודדות הטובה ביותר היא להתחבר לאנשים נוספים מהקהילה ולהשתמש בכלים שהאינטרנט מציע. רשתות חברתיות כמו Tumblr עזרו לי להבין שאני לא לבד כמו שחשבתי, כיוון שהן חיברו אותי למאות אנשים נוספים מרחבי העולם שנמצאים במצב זהה לשלי וסוף סוף הרגשתי שייך".

© צילום: Getty Images

לוגן רוזוס (19), שחקן

"לא ניתן לערער על כך שמה שאתם עוברים הוא לא קשה וכואב, אבל אין דרך יעילה יותר להתמודד עם זה מאשר להיות עצמכם, במיוחד מול עיניי האנשים החשוכים שרוצים להתאים אתכם לתפיסת העולם הצרה שלהם. יום אחד כל זה יהיה מאחוריכם ותוכלו להזדקף בידיעה שאתם נאהבים ויש מאחוריכם קהילה שלמה שתומכת בכם". 

תגובות