הפתעה: מתנות שאפשר לקנות לבני הזוג לפי המזל האסטרולוגי שלהם. Fotolia

הפתעה: מתנות שאפשר לקנות לבני הזוג לפי המזל האסטרולוגי שלהם

לאלו מכם שמאמינים בהשפעתן של מזלות על תכונות האופי של בני אדם- הכתבה הזאת בשבילכם!

אומרים שהמזל שאליו משתייך אדם מסוים, משפיע על תכונותיו. אם אתם מתכננים לפנק את אהובי לבכם ולקנות להם מתנה, כדאי שתבחרו במתנה שתואמת לאופי שלהם. קראו את הכתבה הבאה וגלו באיזו מתנה כדאי לכם לבחור.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מזל טלה

בני מזל טלה מתאפיינים בהרפתקנות. ידוע שהמתנות הטובות ביותר שאפשר לתת לבני הזוג הן מתנות שמשלבות פעילות משותפת של השניים. אם כך, קחו את בני הזוג שלכם לטיול! תערכו יחד קמפינג ביער או אפילו בחוף הים ותיהנו מזמן האיכות שלכם, האחד עם השני.

מזל שור

אם בני זוגכם ממזל שור, כנראה שהם אנשים יצירתיים במיוחד עם יכולת לחשיבה מחוץ לקופסא. תקנו עבורם משחקים מאתגרים שמפתחים את החשיבה כמו טריוויה ופאזל בעל חלקים רבים. אל תשכחו לשחק יחדיו!

© שאטרסטוק

מזל גדי

בני מזל גדי אוהבים מאוד להצליח והם יודעים שכדי להשיג את מטרותיהם, הם מוכרחים להשקיע. על מנת לעזור להם- תרכשו עבורם סדנה שתתקיים דרך זום, ותעסוק בתחום שהם מעוניינים להצליח בו, כמו סדנת כתיבה או בישול.

מזל בתולה

אם בני זוגכם הם ממזל בתולה, כנראה שהם אנשים מאוד מסודרים ומאורגנים. המתנה שהכי תשמח אותם תהיה מספר עטים יפים ויומן בו יוכלו לכתוב את המטלות שיש עליהם לבצע ואת סדר היום שלהם. אל תשכחו לבקש מהם להוסיף בסדר היום גם זמן בילוי איתכם!

© Fotolia

מזל עקרב

בני מזל עקרב נוהגים להסתקרן ולשאול שאלות, ולא לנוח עד שהם מוצאים את התשובה אליהן. נסו לברר מהם התחומים שמעסיקים את בני זוגכם בימים אלו ותקנו להם ספר שיעזור להם לענות על שאלותיהן בנוגע לאותם התחומים, כמו ספר על החלל או על גוף האדם.

מזל דגים

בני מזל דגים נוטים לוותר על רצונותיהם האישיים למען הזולת. בתור מתנה, תעניקו להם ערב אחד שבו, לשם שינוי, אתם תשקיעו בהם במקום שהם יעשו זאת עבור אחרים. תקנו מסיכות פנים, קרמים ותחתכו מלפפונים שתוכלו להניח על העיניים- ותערכו עבורם ערב ספא!

© shutterstock

מזל אריה

בני מזל אריה ידועים בנטייתם לבזבזנות, ולכן המתנה המושלמת עבורם היא גיפט- קארד מאחת מהחנויות האהובות עליהם. אתם תוכלו ללכת יחד איתם לחנות ולעזור להם לבחור פריטים ובכך להפוך את המתנה שלכם לבילוי משותף!

מזל קשת

אם בני זוגכם ממזל קשת, אתם בוודאי כבר יודעים שהם אנשים מלאי מרץ, מה שיכול להתבטא המון פעמים בתשוקתם הרבה לתחומי הספורט השונים ולכן המתנה המושלמת עבורם היא נעלי ריצה.

© פוטוליה

מזל דלי

אנשים ממזל דלי ידועים ביכולתם להיות מקוריים מאוד, מה שיכול להיות מובע בהצלחתם בתחומי האומנות. תקנו עבורם ציוד לציור או פיסול ותחקרו יחד את עולם האומנות!

מזל סרטן

לפעמים די בלהכין מתנה לבני זוגכם, במקום לקנות אותה. בדרך זו המתנה תהפוך לאישית ומרגשת אף יותר, מה שמתאים באופן מושלם לבני מזל סרטן, שנוהגים להיות רגשנים במיוחד. תכינו עבורם שיר מרגש ואפילו תלחינו אותו. אתם תוכלו להיעזר בחברים שלכם לצורך ההלחנה.

© shutterstock

מזל מאזניים

בני מזל מאזניים מאופיינים בחוסר החלטיות. על מנת למנוע מהם התלבטות בקניית בגדים, תקנו אותם עבורם בתור מתנה! רצוי שאלו יהיו בגדים בסגנון לבוש שבני זוגכם מתחברים אליו.

מזל תאומים

בני מזל תאומים ידועים בהיותם אנשים קלילים ומבדרים. לכן, המתנה האולטימטיבית עבורם היא לצפות בסטאנד-אפ. בתקופת הקורונה אמנם לא תוכלו להיות נוכחים במופע באופן פיזי, אך כמובן שגם לכך יש פיתרון. קיימים עשרות מופעי סטאנד-אפ בזום של הכוכבים הגדולים ביותר. אז תקנו שני כרטיסים, אחד עבורכם ואחד עבור בני זוגכם, ושבו לצפות ביחד.

תגובות