צפייה נעימה: הסרטים שכל זוג חייב לראות לפני הגיוס. fotolia

צפייה נעימה: הסרטים שכל זוג חייב לראות לפני הגיוס

נמצאים בזוגיות? אחד או אחת מכם עומדים להתגייס בקרוב? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו את כל הסרטים שאתם חייבים לראות ביחד לפני הגיוס

אם אחד מביניכם עומד להתגייס בקרוב, סביר להניח שאתם מנצלים את התקופה הזו ומנסים לבלות כמה שיותר זמן ביחד. לכן, על מנת שתעבירו את זמן האיכות שלכם בצורה הטובה ביותר, אספנו מגוון סרטים שקשורים לזוגיות וצבא שלגמרי יכולים להתאים לאווירה. אז פתחו את ה״נטפליקס״, קחו שמיכה נעימה, דלי של פופקורן ואולי גם כמה ממחטות (למקרה הצורך) וצפו יחד באחד מן הסרטים מהרשימה הבאה. תהנו וצפייה נעימה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

ג׳ון היקר (2010) 

הסרט ״ג'ון היקר״ הוא סרט דרמת מלחמה רומנטי אמריקאי אשר עוקב אחר ג’ון טיירי (צ׳אניג טאטום) חייל צעיר המגיע לחופשה בעיר הולדתו ואחר הסטודנטית הצעירה, סוואנה קרטיס (אמנדה סייפרייד) שנפגשים במהלך חופשת הקיץ ומתאהבים זה בזו. 

כאשר ג'ון נאלץ לחזור לצבא, הוא נשלח לחזית לתקופה לא ידועה והשניים נפגשים רק בחופשותיו המעטות. הם לא מוותרים על אהבתם הגדולה ושומרים על קשר המבוסס על מכתבי אהבה יומיים. ככל שהזמן עובר מערכת היחסים המורכבת נאלצת לעמוד למבחן פעם אחר פעם ופתאום הזוג נאלץ לגלות האם אהבתם יכולה לשרוד באמת למרות כל המשברים והמרחק.

אהבה בשחקים (1986) 

הסרט ״אהבה בשחקים״ אמנם יצא לפני יותר מ-30 שנה אך אל תתנו לתקופת הזמן שעברה להטעות אתכם כי מדובר בקלאסיקה שלגמרי שווה צפייה ואפילו מקבלת סרט המשך לקראת סוף שנה הבאה. הסרט עוקב אחר הטייס החתיך ״מאווריק״ (שמגולם על ידי לא אחר מהשחקן המצליח טום קרוז) אשר נשלח לריענון ב״טופ גאן״, בית הספר הטוב ביותר לקרבות אוויר ולהכשרת טייסי צבא ארצות הברית. מאווריק הוא בחור כריזמטי, בעל קסם וביטחון גבוה שלעיתים אפילו מצטייר כפרחח ושחצן. הוא מתאהב במדריכה שלו והיחסים בין השניים  הם ממש כמו יחסים של ״חתול ועכבר״. מכאן והלאה העלילה מתפתחת ותופתעו לגלות שלסרט יש פסקול מוכר במיוחד. אז למה אתם מחכים? צפו בסרט ותגלו לבד...

היומן (2004) 

הסרט הבא הוא אחד מסרטי הדרמות הרומנטיות המוצלחים והמוכרים בעולם. הסרט עוקב אחר זוג אוהבים צעירים בשם נוח קלהון (ריאן גוסלינג) ואלי נלסון (רייצ׳ל מק׳אדמס) אשר נאלצים להיפרד זה מזו כאשר נוח מגויס למלחמה. כעבור 7 שנים, קלהון שב מן המלחמה והשניים נפגשים אך להפתעתו הרבה, הוא מגלה שאלי כבר מאורסת לגבר אחר. רגשותיה של אלי אליו עדין קיימים והיא ניצבת בפני דילמה גדולה: האם להמשיך את חייה כרגיל ולהישאר עם הארוס שלה או אולי דווקא לחזור חזרה לאהוב ליבה האמיתי ולחדש את הזוגיות המופלאה שהייתה להם לפני שנים. 

 

בר מזל (2012) 

אז לפני שנתחיל בהמלצה, חשוב לציין כי התפקיד הראשי מגולם על ידי לא אחר מהשחקן הכובש - זאק אפרון ולמרות שבעיניינו זו כבר סיבה מספיק טובה לצפות בסרט, נספר לכם בכל זאת על מה מסופר. 

הסרט עוסק בחייל אשר בעת שירותו בעיראק, מוצא בחול תמונה של נערה מחייכת. עד מהרה הוא נתקל במספר מקרים בהם הוא ״זוכה״ למזל רב ולכן הוא בטוח שהגורם לכך הוא התמונה שמצא. כשהוא חוזר חזרה לביתו, הוא יוצא למסע חיפושים אחר אותה הנערה המסתורית מהתמונה כי הוא סבור שהיא הקמע שלו והמפתח לגורלו. את המשך הסרט כדאי שתראו לבד כי מפה הכל נהיה מסובך אך מעניין במיוחד.

 

צלף אמריקאי (2014) 

הסרט ״צלף אמריקאי״ הוא סרט ביוגרפי המספר את קורות חייו של הצלף המוכשר כריס קייל (בראדלי קופר) אשר הציל אינספור חיילים והפך ל״אגדה״. כריס הופך לגיבור אך במקביל גם למטרה מרכזית של האויב ובזמן שהוא מגן ונלחם על חייו, מתנהלת מלחמה נוספת בתוכו הקשורה למשפחתו ולעובדה שהוא לא נמצא שם איתם. הסרט היה מועמד לשישה פרסי אוסקר וזכה לביקורות ושבחים נהדרים. אז למה אתם מחכים? זה הזמן שלכם לצפות בו ולראות על מה בדיוק כולם מדברים...

 
תגובות