רונן מלכה חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכבת הרשת. צילום מסך מאינסטגרם

רונן מלכה חושף את הסודות מאחורי הזוגיות עם כוכבת הרשת

בעידן של היום, רובנו נוהגים לפרסם את הזוגיות שלנו ברחבי הרשתות החברתיות מול כולם. לרוב מדובר בחברים קרובים שרואים זאת, אך כשמדובר בזוגיות הכוללת כוכב רשת מוכר, זה כבר לא אותו דבר... רונן מלכה, בן הזוג של כוכבת הרשת המצליחה טל כהן, משתף אותנו כיצד זה לצאת עם מישהי מוכרת, על היתרונות והחסרונות בזוגיות "שחשופה" יותר לציבור וכמובן מספר גם על עצמו ועל הזוגיות המדהימה בא נמצא

על כוכבת הרשת והיוטיוברית המצליחה, טל כהן (24) וודאי יצא לכם לשמוע. כהן מתחזקת ערוץ יוטיוב מצליח עם למעלה מ-122,000 מנויים, בעלת עסק בגדים וחשבון אינסטגרם משגשג עם למעלה מ-83,000 עוקבים הדוקים במיוחד. על אף לוח הזמנים הצפוף, היא נמצאת בזוגיות מדהימה ואוהבת עם רונן מלכה (24), קרוב לשנה וחצי. השניים הכירו במסיבה דרך חברה משותפת ומאז השאר היסטוריה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי: 

הפעם רצינו להכיר קצת יותר את הבחור שלצידה ובראיון שערכנו עימו, יצא לנו להכיר בן אדם ובן זוג מדהים ששיתף וחשף בפנינו את ההבדלים בין זוגיות "רגילה" בה שני הצדדים לא מוכרים לבין זוגיות ״חשופה״ בה אחד הצדדים מוכר, על התגובות בהם נתקלו וכמובן נתן לנו טיפים אישיים כיצד לשמור על זוגיות בריאה ומוצלחת. 

ספר לנו איך זה להיות בזוגיות עם מישהו מוכר ובמה זה שונה מזוגיות "רגילה"?

"בפעם הראשונה שנפגשנו ויצא לנו לדבר, היא סיפרה לי שהיא יוטיוברית. לא כל כך הכרתי את התחום הזה ובהתחלה הייתי בטוח שהיא בכלל 'מסתלבטת' עלי. במהלך הדייט השני שלנו, ישבנו במסעדה והמלצרית ישר זיהתה אותה וברגע שיצאנו משם חבורה של בנות רצו אחריה וביקשו להצטלם. פתאום קלטתי שהיא ממש סוג של סלב. היום זה כבר הפך לחלק מהשגרה שלנו וכמעט לכל מקום שאנחנו הולכים, ניגשים אליה, מדברים ומבקשים תמונה. זה בעיקרון השוני הגדול אבל זה גם מאוד מעניין ומוסיף עוד תחומים ונושאי שיחה לדבר עליהם". 

האם נתקלת בסיטואציה בה התייחסו אליך רק כ"בן הזוג של"? 

"בסופו של דבר אני הבן זוג של טל. לא יצא לי להגיע לאיזשהו מקום ולקבל יחס שונה או להרגיש לא שייך וגם כשהיו שיתופי פעולה שהיא עשתה עם כל מיני מקומות שהגענו אליהם, תמיד התייחסו אלינו כזוג וכאל 'חבילה אחת'. בעיניי זה גם מאוד קשור למה שאתה משדר ומעבר לזה גם הכימיה בינינו מאוד בולטת וזה לגמרי בא לידי ביטוי".

האם נתקלתם בתגובות רעות על הזוגיות שלכם? 

"באחד הוולגים של טל, ניסיתי ללמד אותה לעשות עמידת ידיים. היא לא ממש הצליחה אבל צחקנו והיא אמרה שהיא מבטיחה להתאמן ולהשתפר. עניתי לה בצחוק 'כן, נתחיל להוריד את הבטן' וזה התפרש ברשתות בצורה אחרת לגמרי והגיע למקומות שממש לא ציפיתי. פתאום טל התחילה לקבל פוסטים בפייסבוק על הקטע הזה והיו מלא תגובות כמו 'תראו איך הוא מדבר אליה', 'מגיע לה מישהו הרבה יותר טוב' וכדומה... לקחנו את זה בפורפורציה כי כל אחד פירש את המשפט בדרך שלו ולא כולם הבינו שזה נאמר לגמרי בהומור. הקהל של טל הוא מאוד מגוון ומורכב מגילאים שונים, לכן היום אני משתדל לשים לב יותר למה שאני אומר כדי שלא תהיה אי הבנה". 

האם קרה שתגובות של אחרים השפיעו על מערכת היחסים ביניכם?

"הכימיה בינינו היא מאוד חזקה, אנחנו פתוחים אחד עם השניה, מדברים על הכל ואף פעם לא משאירים דברים לא פתורים. הסביבה מאוד תומכת ומפרגנת, אולי אם היינו מעט יותר צעירים היינו יכולים להיתקל בצחקוקים ותגובות פחות מפרגנות אבל כרגע זה ממש לא המצב". 

מהם לדעתך היתרונות של זוגיות עם אדם מוכר על פני זוגיות שבה שני הצדדיםאנונימיים?

"בסופו של יום, כשאני עם טל, אני לא מתייחס אליה כאל 'טל כוכבת הרשת'. כולנו בני אדם והתקשורת בינינו היא אותה התקשורת. מה שאני מאוד אוהב בה זה את האופי שלה. בזוגיות הזו איתה, נחשפתי לכך שהיא מנהלת ערוץ יוטיוב מגיל מאוד קטן, היא בעלת עסק מצליח ובמהלך השנים האחרונות היא מתנהלת כעצמאית, כלומר היא זו שסוגרת לעצמה את כל הקמפיינים ושיתופי הפעולה. זה לא מובן מאליו לעשות את כל הדברים הללו בגיל כל כך צעיר וזה כיף לראות שהפרטנר שלך הוא כל כך יצירתי, יוזם ובעל מוטיבציה".

האם החשיפה לעולם הבידור גרמה לך לרצות להיכנס לעולם הזה גם? 

"יש הרבה תגובות ובקשות של אנשים שרוצים שנפתח ערוץ יוטיוב משותף ובגדול אחד החלומות הגדולים של כל נער כיום זה להיות מפורסם עם הרבה לייקים ועוקבים באינסטגרם. מי שמכיר אותי יודע שאני פחות 'חזק' בתחום הזה. הפרסום אף פעם לא היה חלק מהמטרות והשאיפות שלי בחיים אבל אני מאמין שאין דבר כזה פרסום רע. כרגע זה פחות הכיוון שלי להפוך לכוכב רשת, אבל אין לי בעיה מדי פעם להשתתף פה ושם בסרטונים עם טל כהופעת אורח". 

כיצד משלבים בין הזוגיות לבין עבודה וצילומים?

"אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשניה ותמיד מנסים לפעול ולחשוב חיובי. לדוגמה, ממש לא מזמן, נסענו לחופשה בצפון ופתאום טל קיבלה קמפיין מאוד חשוב לחברת נעליים מוכרת. במקום להתבאס שזה נופל על הזמן שלנו יחד, החלטנו לנצל את המצב. לקחנו איתנו עמוד תאורה, צילמתי אותה כמה תמונות ובזמן שהיא הסריטה את הסרטון שלה, ירדתי ללובי לאכול המבורגר. הפרגון והעזרה ההדדית זו לגמרי השיטה".

אם היית יכול, היית משנה משהו בזוגיות ביניכם?

״אפילו לא דבר קטן אחד״. 

אילו טיפים יש לך לשמירה על זוגיות טובה ומוצלחת?

״בעיניי הדבר החשוב ביותר בזוגיות זה תקשורת. אל תשאירו דברים בבטן גם אם מדובר בדבר הכי קטן. צריך שתהיה פתיחות בין בני הזוג, הקשבה והבנה. בנוסף, אם טועים צריך גם לדעת לבקש סליחה ובגדול. נסו לנצל את הזמן יחד ולצבור כמה שיותר חוויות". 

 

תגיות
תגובות