טובים השניים מן האחד: כל הרעיונות לדייטים קבוצתיים. Fotolia

טובים השניים מן האחד: כל הרעיונות לדייטים קבוצתיים

חולמים לצאת לדייט יחד עם זוגות נוספים? החלום הזה כבר לא רחוק! בכתבה הבאה אספנו עבורכם את כל הרעיונות לדייטים קבוצתיים מוצלחים

דמיינו את הסיטואציה הבאה: אחרי חודשים של המתנה, הקראש שלכם סוף סוף מציע לכם לצאת, אתם מאושרים אבל אז אתם מבינים - אתם מפחדים להיות איתם לבד בדייט הראשון. אז מה עושים? - דייט קבוצתי! הזמינו כמה זוגות נוספים שאתם מכירים וצאו לדייט יחדיו. זקוקים לכמה רעיונות לדייט הקבוצתי שלכם? הכתבה הבאה בדיוק עבורכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיול

אוהבים לטייל? הדייט הבא בדיוק בשבילכם! ארגנו תיק קטן, נעלו נעלי ספורט וצאו לטייל בחיק הטבע. אתם לא חייבים לבחור במסלול אינטנסיבי, זה יכול להיות טיול בשדה הקרוב לביתכם. זכרו שהמטרה היא בסופו של דבר להנות עם הפרטנר שלכם והחברים. אל תשכחו חטיפים ולצלם כמה תמונות.

ערב סרט

בואו נודה באמת, אין כמו סרט בדייט, בעיקר אם מדובר בסרט עם חברים נוספים. אז איך לעשות זאת? תהפכו את אחד הבתים לקולנוע- חפשו סרט שאתם אוהבים, השיגו מקרן או מסך טלוויזיה גדול, הכינו פופקורן וצפו בסרט יחד עם שאר הזוגות. אין רומנטי מזה.

© adobestock

ים

אין אחד שלא אוהב לצאת לים, אז קחו כמה חטיפים, שמיכה ורמקול וצאו לחוף עם החברים שלכם. אם מזג האוויר נחמד בחוץ אתם יכולים גם להיכנס למים, אבל גם אם לא- אתם עדיין יכולים לשבת על החוף לדבר ולהנות.

ערב משחקים

רוצים דייט שיחבר בניכם אבל גם יהיה מצחיק ומעניין? ערב משחקים הוא הפתרון המושלם עבורכם. הכינו מראש מספר משחקים מעניינים (מוזמנים לשאוב השראה מהרעיונות בכתבה הזו), הזמינו את כל החברים וצאו לדייט - הנאה מובטחת!

תגובות