נמצאים בזוגיות? כל הטיפים לאימון גופני משותף. פוטוליה

נמצאים בזוגיות? כל הטיפים לאימון גופני משותף

מאז התפרצות המגפה, אנשים רבים החליטו להיכנס לכושר וכך להפיג את השעמום, התסכול והבדידות. בכתבה הבאה, תמצאו טיפים לאימון משותף עם אהוב או אהובתכם, כך שגם הקשר ביניכם יתחזק

זוגיות בזמן הקורונה היא דבר לא פשוט - שניכם או שתיכן בוודאי מאוד רוצים להיפגש זה עם זו, אך לא תמיד ניתן לעשות זאת ורוב מקומות הבילוי סגורים. לכן, הכנו עבורכם כתבה שתעניק לכם סיבה להיפגש ואף לעסוק בפעילות משותפת, הלא היא - אימון גופני זוגי. אז תנעלו נעלי ספורט, תכינו את המזרונים - וצאו לדרך!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תבחרו ענף ספורט שמתאים לשניכם

קודם כל, מומלץ לחקור באינטרנט על סוגי ספורט שונים ולהחליט אילו מהם מתאימים לשניכם או שתיכן: ריצה, שחייה, אירובי, פילאטיס, רכיבה על אופניים ועוד, הם רק חלק מהאפשרויות שתוכלו לקרוא עליהן באינטרנט. כמובן שאם יש לכם ספקות או שאחד מכם מתמודד עם בעיה פיזית, יש להתייעץ עם אדם מקצועי (מאמן, מדריך או רופא במידת הצורך).

תתאמנו מחוץ לבתים שלכם

תנצלו את ההזדמנות הנפלאה הזו ותשברו את השגרה אף יותר: תצאו יחדיו לפארק הקרוב אליכם או אפילו לחצר של אחד או אחת מכם (כמובן תוך הקפדה על הנחיות הקורונה), ותתאמנו יחדיו באוויר הצח. מדובר בחוויה רומנטית ומגבשת וכנראה שתזכרו אותה לעוד הרבה זמן.

© AdobeStock

תעודדו אחד את השנייה

ייתכן שאחד מכם חובב ספורט ונמצא בכושר יותר מהשני או השנייה - וזה בסדר! עליכם להיות סבלניים, קשובים ומאופקים, ולא לנזוף בבני הזוג אם הם לא יצליחו לעמוד בקצב שלכם. זכרו שהמטרה היא גם לחזק את הקשר ביניכם, ולכן הערות שליליות או ויכוחים מיותרים ממש לא יתרמו לחוויה.

תפגשו בימים קבועים

תקופת הבגרויות והמבחנים מתקרבת, וכנראה שאתם מאוד עסוקים ולחוצים. לכן, מומלץ שתקבעו מראש ימים ושעות שבהם תפגשו רק לצורך אימון גופני משותף, אחרת עלול להיווצא מצב שבו תדחו את הפגישה ביניכם או תהיו מאוד לחוצים במהלכה. 

תגובות