בהשראת סרטי דיסני: מתנות שניתן להעניק לבני זוגכם. fotolia

בהשראת סרטי דיסני: מתנות שניתן להעניק לבני זוגכם

אמנם בקרוב יתחיל הסגר השלישי וכל החנויות יסגרו, אך כולנו מקווים שלאחר מתן החיסונים אנחנו נוכל לחזור לשגרת חיינו - ואתם תוכלו לרכוש לבני זוגכם מתנה רומנטית ומקורית בהשראת סרט הדיסני האהוב עליהם

מי מכם לא אוהב לפנק את אהובכם או אהובתכם במתנות שוות? בעזרת הכתבה הבאה, תוכלו להעניק להם מתנה בהשראת סרט הדיסני האהוב עליהם. אנחנו בטוחים שאין דבר שישמח אותם יותר מהמתנה היצירתית הזו. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. מתנה בהשראת "אלאדין"

  2. מי מאיתנו לא מכיר ואוהב את סיפורו האייקוני של אלאדין? סיפורו של פרחח הרחוב העני בעל החן אשר מתרוצץ וגונב מכל הבא ליד, עד אשר הוא פוגש בג'יני בתוך מנורה שמבטיח להגשים לו שלוש משאלות... טוב, אמנם אתם לא אלאדין ואולי לא תוכלו לדאוג למנורה שיש בה ג'יני קסום שיגשים כל משאלה של בני זוגכם, אבל בהחלט תוכלו לארגן עבורם מנורה ולהנחות אותם לכתוב ולשים בה פתקים עם השאיפות והמשאלות שלהם. מי יודע - אולי דרך זה, תצליחו לעזור להם להגשים אותם או לפחות חלק מהם.

    מתנה בהשראת "סינדרלה"

  3. מי מאיתנו לא היה רוצה סיפור סינדרלה שכזה? סיפור בו כנגד כל הסיכויים, נסיך יפהפה פתאום יופיע וישכיח את כל חיי העוני והדלות, ובכלל – מי לא היה רוצה להיות סינדרלה ליום אחד? עם כל החן היופי והיכולת להשרות שלווה בכל מקום והקסם והטוהר שלה. אמנם לא נוכל לגרום לבני הזוג שלכם להפוך לסינדרלה, אבל יש לנו הצעה למתנה סופר מגניבה בהשראת הנסיכה המיוחדת: כולנו זוכרים מה קורה בחצות עפ"י סיפור סינדרלה: כמובן, הקסם מתפוגג – השמלה המהממת פתאום הופכת לבלויה וגם הכרכרה המגונדרת פתאום הופכת לדלעת רקובה. בניגוד לסיפור סינדרלה, בחיים האמיתיים הקסם של זוגיות לא אמור להיעלם לו כשהשעה היא חצות ולכן, כדי להוכיח לבני זוגכם שאתם אוהבים אותם לפני, אחרי ובזמן חצות – פשוט תקנו להם שעון! תוכלו להוסיף גם הקדשה אישית חמודה בסגנון: "גם אם בחצות כל הקסם בעולם יתפוגג, אני עדיין אמשיך לאהוב אותך". מקסים, לא? 

  4. © יוטיוב

    מתנה בהשראת "לשבור את הקרח"

  5. "לשבור את הקרח" היה שובר קופות רציני בדיסני, ובצדק! הסרט מרטיט הלבבות על זוג האחיות מארנדל אשר מתמודדות מול הקור, היה להצלחה מסחררת ובואו נודה בזה – גרם לכולנו להזיל דמעה או שתיים. אחת הדמויות האהובות בו היא דמותו של אולף, איש השלג המקסים והאנרגטי. אחד המשפטים האייקוניים ביותר של הדמות החביבה הזו הוא  "Hi, I'm Olaf and I like warm hugs" או בגרסה המדובבת "היי, אני אולף ואני אוהב להיות מחובק". אז לפניכם רעיון מקסים למתנה עבור בני הזוג בהשראת המשפט הזה: תעצבו להם פיג'מה שכתוב עליה את הציטוט הנ"ל, ואם תרצו להפוך את כל הסיפור לאפילו יותר חמוד - תוכלו לעצב פיג'מה תואמת גם עבורכם! כמובן שתוכלו גם להדפיס את המשפט על שמיכות, חולצות או כל דבר אחר – תלוי מה בן\בת הזוג שלכם אוהבים.

  6. מתנה בהשראת "היפה והחיה"

  7. הסרט "היפה והחיה" של דיסני הגיע למסך הגדול פעמיים: קודם כסרט אנימציה ואחר כך כסרט לייב-אקשן. הסרט, אשר מבוסס על סיפור אהבה יוצא דופן בין חיה לבחורה צנועה ונעימת הליכות בשם בל, הוא אחד מסרטי הדיסני האייקוניים ביותר! הסרט עוקב אחר סיפורו של נסיך שהוטלה עליו קללה ע"י מכשפה בדמות קבצנית זקנה: להפוך לחיה. עפ"י המכשפה, הקללה תפוג רק כשהנסיך ילמד מה זה לאהוב ולהיות נאהב. בנוסף, היא מעניקה לו ורד ואומרת לו שהוא חייב לעשות זאת עד שכל עלי הכותרת של הורד ייפלו ואם לא יספיק, יישאר חיה לנצח נצחים. לבסוף, הקללה נעלמת כשהחיה פוגשת בבל והשניים מתאהבים. אז ההצעה שלנו למתנה עבור בן\בת הזוג היא ורד! עם כמה שזו מתנה פשוטה, היא סנטימנטלית מאוד ובעלת ערך ומשמעות, על אחת כמה וכמה בשל הסיפור של "היפה והחיה". אז לא כקללה, אלא כברכה תעניקו לבני הזוג שלכם ורד אדום יפהפה ואלגנטי.

  8. © צילום: Fotolia

    מתנה בהשראת "פלונטר"

  9. הסרט "פלונטר" שיצא לאקרנים בשנת 2010, עוקב אחר סיפורה של צעירה בשם רפונזל, שיש לה שיער ארוך עם כוחות קסומים. היא כלואה במגדל מבודד ע"י אמה ומשתוקקת לצאת ממנו ולראות פעם אחת מבחוץ את האורות הקסומים הנשלחים אל השמיים בכל שנה ביום הולדתה. לאחר שהיא בורחת מהמגדל תודות לסיוע של בחור בשם פלין ריידר, שלימים הופך להיות בן זוגה, היא עוברת מסע מטלטל והתמודדות מורכבת מול העולם שבחוץ. אך למרות הקשיים, הרגע המיוחל של רפונזל הגיע לבסוף – ביום הולדתה, היא ופלין זכו לראות את האורות הנשלחים לשמיים מקרוב! טוב, אם לרפונזל מגיע אור משלה – למה שלבן או בת הזוג שלכם לא יגיע בדיוק אותו דבר? אז אנחנו מציעים שתקנו להם מנורה בצורה מיוחדת – למשל, בצורת לב. תוכלו להוסיף גם הקדשה אישית ובכך, תוכלו לגרום לבני זוגכם להרגיש כמו נסיכים ליום אחד.


תגובות