לגזור ולשמור: הסרטים הרומנטיים המומלצים לצפייה עם בני הזוג. צילום מסך מהסרט

לגזור ולשמור: הסרטים הרומנטיים המומלצים לצפייה עם בני הזוג

ממש לפני שהחורף נגמר- נצלו את הערבים הקרירים שנותרו לערב רומנטי עם בני ובנות הזוג. באילו סרטים כדאי שתצפו? התשובה לכך בכתבה הבאה!

אמנם נדמה כי החורף כבר מגיע לסיומו, אך כשהרוחות נושבות והשמיים אפורים מתמיד, אין דבר יותר מהנה מלשבת עם בן או בת הזוג מול המסך, מכורבלים ומחובקים, ולצפות בסרטים רומנטיים שיחממו לכם את הלב. אז אם גם אתם מחפשים בילוי נחמד לערבים הקרירים- הכינו פופקורן, תפסו מקום על הספה וצפו בסרטים הבאים, שלטעמינו לגמרי יעשו את העבודה. צפייה מהנה!

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

טיטאניק

סביר להניח שצפיתם בסרט הזה יותר מדי פעמים, אך אם עדיין לא יצא לכם, הכינו את הטישו ותתכוננו להתרגש. הסרט מגולל את סיפורה של רוז הצעירה (קייט וינסלט), העולה לסיפון אוניית "טיטאניק" יחד עם אמה וארוסה קאל הוקלי (בילי זיין), ושם פוגשת אמן צעיר בשם ג'ק דוסון (לאונרדו דיקפריו), ששובה את ליבה במהירות. על אף קשיים רבים וניסיונות מצד ארוסה של רוז למנוע את התאהבותם, השניים לא מוותרים,וברגע שיא אחד, כאשר האוניה טובעת, אהבתם של רוז וג'ק עומדת למבחן, ואת התוצאה תראו כבר בעצמכם. אם מתחשק לכם להתרגש יחד לנוכח סיפור אהבה שלא ישאיר אף עין יבשה- הסרט הזה הוא בשבילכם.

לכל הנערים שאהבתי

הסרט הבא עורר הרבה עניין עם יציאתו וצבר המוני מעריצים מרחבי העולם, שלא מסוגלים להרפות מגיבוריו של הסרט, ואנחנו לגמרי יכולים להבין אותם. בעוד שרובנו נבחר לשבת מול הטלוויזיה עם גלידה טובה ולבכות על מר גורלנו במקרים של שיברון לב, לארה-ג'ין קאבי (לאנה קונדור) בוחרת לכתוב מכתבי אהבה לבחורים שאותם היא חיבבה, אך בניגוד למצופה, היא שומרת את המכתבים לעצמה. העניינים מסתבכים כשחמשת המכתבים שכתבה נשלחים לחמשת הבחורים. כאשר ג'וש- האקס הטרי של אחותה, ופיטר (נואה סנטינאו) שנמצא בכיתתה של לארה-ג'ין ובדיוק נפרד מחברתו, מקבלים את המכתבים- לארה-ג'ין מחליטה לזייף מערכת יחסים עם פיטר על מנת לשכנע את ג'וש שהיא התגברה עליו, וכדי לעורר את קנאתה של חברתו של פיטר. לארה-ג'ין ופיטר יוצאים למסע מרגש בו הם יפלו, יטעו, יתאכזבו, ולבסוף יתאהבו. הסרט משעשע ומרתק בו זמנית, והשחקנים גורמים לנו להתאהב יחד איתם. ולאלו מכם שייהנו מהצפייה- מחכים לכם עוד שני סרטי המשך לדרמה הרומנטית הנהדרת הזו, אז קדימה, לכו לצפות!

© צילום: Bettina Strauss/Netflix

אחרי ש

הסרט הבא הוא סרט דרמה רומנטי לוהט שהצליח להטריף בני נוער רבים, בארץ ובעולם. טסה יאנג (ג'וזפין לנגפורד) והרדין סקוט (הירופיינס-טיפין) נפגשים בקולג' ובמהרה מתחברים ומתאהבים. למרות שבתחילת הקשר שלהם הרדין מספר לה סוד שעלול להבריח אותה, טסה בוחרת להישאר, נפרדת מחברה הקודם בשבילו, ומאמינה בלב שלם כי הוא האחד בשבילה. כשטסה והרדין בטוחים כי הם ישארו יחד לנצח, פרט מפתיע מעברו של הרדין מאיים לגבור על אהבתם ולהרוס את כל מה שבנו יחדיו. את הסוף המרגש נשאיר לכם לגלות לבד, ואם תאהבו- ואנחנו בטוחים שתאהבו, מחכה לכם סרט המשך שימשוך אתכם לדרמה מותחת נוספת.

ללכת בדרכך

אם כבר הזכרנו סרטים רומנטיים מרגשים, אי אפשר שלא לדבר על הסרט הזה, המבוסס על רומן משנת 2012. הוא מציג את סיפורה של לואיזה (אמיליה קלארק), בחורה בת 26, שמתחילה לעבוד כמלווה ומטפלת לוויל טריינר (סם קלאפלין), הלא הוא גבר עשיר אשר מרותק לכיסא גלגלים עקב תאונת דרכים. לואיזה בטוחה בהתחלה שתפקידה מסתכם בהאכלת וויל והעסקתו, אך בהמשך מתגלה כי נוכחותה של לואיזה בחייו של וויל משמעותית הרבה יותר. במהלך הסרט הצופים צוללים למעמקי נפשם של גיבורי הסרט, ואנחנו נחשפים לסיפור אהבה שונה מכל הסיפורים ששמענו עד היום, המוכיח כי אהבה חזקה יותר מכל דבר אחר בעולם. אם אתם מעוניינים בסרט שישאיר אתכם מרותקים למסך ומרוגשים בד בבד, אתם יותר ממוזמנים לצפות בסרט.

© צילום: באדיבות פורום פילם

אשמת הכוכבים

בדומה לסרט הקודם שהצגנו, גם הסרט הזה יוצא דופן מבחינת עלילתו. נדיר למצוא סרטים שגיבוריו הראשיים הם בני נוער חולים, וזו רק אחת מהעובדות שהופכות את אותו לכל כך מדהים. הייזל גרייס לנקסטר (שיילין וודלי) היא נערה בת 16 החולה במחלת הסרטן שהוריה מכריחים אותה ללכת לקבוצת תמיכה. שם, היא פוגשת את  אוגוסטוס ווטרס (אנסל אלגורט), שגם חולה בסרטן, נער שנון ואופטימי, חרף מצבו הקשה. למרות אמונתה של הייזל שלעולם לא תתאהב, היא ואוגוסטוס מתאהבים ומכניסים קצת אור לחייהם הקודרים. אוגוסטוס לוקח את הייזל איתו למסע אחר הסופר האהוב על הייזל, ובמהרה הם מגלים רבדים עמוקים יותר באישיותם, וחשוב יותר, הם מבינים כי החיים יכולים להיות הרבה יותר שמחים ומשמעותיים, אם חולקים אותם עם מישהו. הסרט סחף אחריו מאות מעריצים וזכה להצלחה רבה ברחבי העולם. הוא מתאים לכל זוג שמעוניין להעמיק את הקשר ולהבין איזה מקום נכבד תופסת האהבה בחיינו.

תגובות