לכבד אותם: כך תפרדו מבני זוגכם בלי לפגוע בהם. פוטוליה

לכבד אותם: כך תפרדו מבני זוגכם בלי לפגוע בהם

מרגישים שהזוגיות כבר לא בריאה לכם, ומתלבטים איך כדאי להיפרד? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם דרכים מכבדות שבהן תוכלו להיפרד מאהוב או אהובתכם לשעבר

אחרי כל זוגיות טובה איתה מגיעה גם הפרידה. חלק מהאנשים לוקחים פרידות בצורה קשה וחלק בצורה קלה יותר. לפני שאתם מקבלים החלטה תחשבו פעמיים התייעצו עם האנשים שקרובים אליכם שמבינים אתכם בצורה הכי טובה שיש  ואל תפעלו כשאתם בסערת רגשות.

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

במהלך הזוגיות אנחנו בטוחים שהייתם משתפים את הקרובים אליכם בהתנהלות של הקשר שלכם ולכן אנחנו ממליצים לכם לשמוע גם את הנקודת מבט שלהם ואולי זה יכול לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. תחשבו האם כדאי לכם לפרק את הקשר שיש ביניכם או שאפשר לפתור ולהציל את הזוגיות בדרכים מסוימות כמו, לשתף את בני הזוג שלכם על הרגשות שלכם ומה מפריע ומבאס אתכם שעלול להוביל לפרידה. אם הקשר באמת חשוב לכם צריך לדעת גם איך ומתי לוותר על העקשנות וכמובן שלא לתת לאגו להרוס את מה שהצלחתם לבנות במהלך הקשר.  

פנים מול פנים

לסיים את הקשר פנים אל פנים מבחינתנו הדרך הזו הכי יעילה והכי פחות פוגעת ומכאיבה. במידה והזוגיות שלכם הייתה ארוכה וחשובה לכם וחשוב לכם לסיים את הקשר בצורה הכי מכובדת ובוגרת ופחות מכאיבה כך שלשני הצדדים תהיה הבנה מסוימת ולא דרך שליחת הודעה שבה אתם לא יודעים איך באמת מרגישים אחרי המסך ואולי יהיה פחות קשה לעיכול. כאשר אתם מחליטים לסיים את הקשר בצורה הזאת זה מראה עליכם שכיבדתם את הקשר ואתם בוגרים יותר. יכול להיות שכשתדברו פנים מול פנים אולי זה יפתור לכם את הבעיות בינכם ולא תצטרכו להיפרד.

© פוטוליה

שיחת טלפון

אם בני הזוג שלכם רחוקים מכם וגרים בעיר אחרת אנחנו מציעים לכם להיפרד דרך הטלפון, כך תוכלו להבין דרך הטון דיבור שלהם איך הם מרגישים לעומת שליחת הודעה בווצאפ שבה לא תמיד אפשר להבין ולהביע רגשות ולסיים את הקשר בדרך הטובה ביותר.

מכתב

אם אתם מסוג האנשים שיותר קל להם להתבטא דרך כתיבה ולא בדיבור ועלול להלחיץ אתכם בצורה רשמית יותר כמו פנים מול פנים זאת הדרך לסיים את הקשר בשבילכם. במידה ואתם מעדיפים שהפרידה לא תיווצר דרך הודעה מהרשתות החברתיות, מכתב יכול להיות מאוד יצירתי ואולי גם פחות פוגעני. אם אתם קצת חוששים איך להעביר את המכתב אתם תוכלו לפנות לחברים שלכם או שלהם או לשים בעצמכם במקום שהוא כן יראה את המכתב.

© adobestock

לנתק קשר

אם קשה לכם להתבטא במילים ולכתוב ואתם לא בטוחים מה לעשות תיקחו זמן לעצמכם תודיעו לבני זוג שלכם שאתם מתנתקים  מהכל ורוצים זמן לעצמכם, כמובן שתודיעו להם כי אחרת הם עלולים להיפגע. תיקחו את הזמן שלכם לחשוב עם עצמכם אם הסיטואציה בינכם בכלל זה שווה את הפרידה ואיך אפשר למנוע אותה ואם אתם בכל זאת מעדיפים להיפרד תעשו את זה בדרך הטובה ביותר בשבילכם.

תגובות