מהיום למחר: תחפושות זוגיות שתוכלו להכין במהירות. adobestock

מהיום למחר: תחפושות זוגיות שתוכלו להכין במהירות

אמנם נאסר לערוך מסיבות פורים, אך בתי ספר רבים בחרו לערוך אירועים מצומצמים לכבוד חג הפורים, בהתאם להנחיות כמובן. לכן, הכנו עבורכם רשימת תחפושות שתוכלו להכין במהירות ובקלות

חג הפורים יחול השבוע, וכמו בכל שנה נערכים אירועים סמליים לכבוד החג. אולם, השנה החג מתקיים לאחר זמן רב שבו מרכזי הקניות היו סגורים, כך שרבים לא הספיקו להיערך בזמן וליצור תחפושת מתאימה. עבור הזוגות שביניכם, אספנו רעיונות לתחפושות מהירות וזמינות.

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מלאכים ושטנים 

נכון שלא מדובר ברעיון חדשני ויש שיגידו "נדוש" - אבל מדובר בתחפושות קלות להרכבה (מלאכית ושטן, שני מלאכים וכו') שניתן לארגן במהירות. כל מה שעליכם לעשות הוא למצוא בגדים לבנים, שחורים או אדומים, בהתאם לתחפושת המסוימת שאתם מעוניינים בה. כמובן שרצוי גם לרכוש אבזירי שיער ולהתאפר בהתאם, וכך תהיה לכם תחפושת מגניבה ומעניינת. 

© צילום: Fotolia

תחפושת חד צבעונית

במקרה הזה, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור צבע ששניכם אוהבים או יודעים שמחמיא לכם - ולבחור בגדים ונעליים רק בצבע הזה. אמנם לא מדובר בתחפושת סטנדרטית שהופכת אתכם לדמות אחרת, אבל בהחלט מדובר בלבוש זוגי מגניב ומתאים לחג הפורים. 

שדרוג של התחפושת הקודמת

במידה ואתם נמצאים ביחד כבר למעלה משנה ובחג הקודם גם בחרתם להתחפש יחדיו, תמיד קיימת האפשרות לקחת את התחפושת מהשנה שעברה ולשדרג אותה. באפשרותכם להוסיף אביזרים שונים או אפילו לשנות את האיפור, וזו תהיה תחפושת מדליקה שלגמרי פותרת לכם את בעיית הזמן.  

© adobestock

זוגות דיסני

גם כאן מדובר בתחפושת שכוללת בגדים שיש לכולנו בארון או כאלה שאפשר לרכוש בקלות בכל חנות. באפשרותכם לבחור את זוג הדיסני האהוב עליכם ואף לחפש רעיונות לתחפושות בפינטרסט ובאינסטגרם, ואנחנו בטוחים שתצליחו ליצור תחפושת מדליקה שלא דורשת הרבה זמן והשקעה. 

להלוות ולשדרג תחפושת של חברים

גם אם אתם לא התחפשתם ביחד בשנה שעברה (או שעדיין לא הייתם ביחד), אתם יכולים להלוות תחפושת זוגית של חברים קרובים שלכם. כמובן שאין צורך להשתמש בה כפי שהיא ומומלץ לשדרג אותה עם אביזרים ואיפור שמאפיינים אתכם, וכל מה שיישאר הוא לצאת מהבית ולהראות את התחפושת המדליקה שלכם. בהצלחה!

תגובות