Let It Snow: כך תבלו עם בני הזוג כשבחוץ שלג. צילום: fotolia

Let It Snow: כך תבלו עם בני הזוג כשבחוץ שלג

לאחר מספר ימים חמים שגרמו לכולנו להרגיש שהקיץ כבר פה- החורף חוזר ובגדול, ואיתו כל הפעילויות המהנות שאתם יכולים לעשות יחד עם בני ובנות הזוג. הרעיונות לפעילויות הללו בכתבה הבאה!

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הטמפרטורות צנחו, האח בוער ובחוץ כבר יורדים פתיתים לבנים. אחרי שנה חמימה במיוחד... סוף סוף מרגישים את החורף באוויר! אז לכבוד המאורע המיוחל, בין אם אתם נמצאים באזורים בהם יורד שלג ובין אם אתם סתם באזורים שהפכו ליותר קרירים - אספנו מספר פעילויות מהנות שתוכלו לנסות עם בני הזוג שלגמרי יחממו את האווירה הקרירה שנוצרה. אז תהנו ובהצלחה! 

הכנת פצצות שוקו 

אם יצא לכם לשוטט בעמודי בישול בתקופה האחרונה, וודאי יצא לכם לראות את המתכון הבא. מדובר בשדרוג למשקה המפורסם של החורף - שוקו חם, רק הפעם ישנו טוויסט קטן שמוסיפים בזמן ההכנה הנקרא: ״שוקו בומב״ או בשמו העברי, ״פצצת שוקו״. על מנת להכין את הטרנד הלוהט תצטרכו: שוקולד, תבנית ליציקה, מרשמלו וסוכריות לקישוט. ברגע שהשגתם את כל המצרכים, צפו במדריך שבסרטון הבא והכינו שוקו חם פצצה! 

 

 

בניית איש שלג 

אם התמזל מזלכם ואתם נמצאים במקום בו השלג ״תפס״- צאו לרחוב, הצטיידו בלבוש חם והכינו יחד ״חבר חדש״. על מנת לקבל תוצאה מושלמת, זכרו לקחת גזר אשר ישמש כאף לאיש השלג שלכם, כובע צמר חמוד, ענפים לידיים ואפילו כמה כפתורים לשדרוג המראה. כשתסיימו, עמדו ליד החבר החדש שלכם וצלמו תמונה שתהווה עבורכם מזכרת מדהימה לתקופה מושלגת וקסומה. ד״ש לאולף! 

אימון זוגי 

מחפשים דרך להתחמם? מצאנו את הפתרון המושלם! לבשו בגדי ספורט, שימו מוסיקה טובה וצפו בסרטון הבא אשר ידריך אתכם כיצד לעשות אימון זוגי מהבית בצורה מקצועית ומהנה. בהצלחה!

 

התנדבות משותפת 

למזג האוויר הקריר יש לא מעט יתרונות, אך לפעמים בעקבות כל הסופות נוצרות מעט בעיות... לכן, צאו עם בן/בת הזוג לסיבוב בחוץ וחפשו כיצד תוכלו לעזור. זה יכול להיות איש שנתקע עם האוטו בהצפה וזקוק לעזרה, אישה מבוגרת שצריכה עזרה עם השקיות בסופה, חיה במצוקה או אפילו השתתפות בחלוקת שמיכות או מזון יחד עם הקהילה. אין ספק שהפעילות הזו תגרום לכם להרגשה מספקת וטובה וכמובן תחמם את ליבם של אותם האנשים שנזקקו לעזרה. 

ערב רגוע בבית 

לפעמים כל כך קר בחוץ, שכל מה שבא לנו זה להיכנס מתחת לשמיכה ולא לצאת ממנה לעולם! אז תופתעו לגלות, אבל גם זו אופציה שלגמרי יכולה להתאים ואם באלכם להוסיף לחוויה - הכינו פופקורן וכמה נשנושים, מצאו סרט או סדרה טובה והעבירו יחד ערב חמים ומהנה מתחת לשמיכה. צפייה נעימה! 

תגובות