לגזור ולשמור: כך תגרמו לקראש לחבב אתכם. פוטוליה

לגזור ולשמור: כך תגרמו לקראש לחבב אתכם

יש לכם קראש על אדם שאתם מכירים? לא יודעים איך לגרום להם לרצות אתכם בחזרה? מעולה, בדיוק בשביל זה אנחנו פה: אספנו עבורכם דרכים שבאמצעותן תגדילו את הסיכוי שהקראש שלכם יהפוך לבן או בת זוג

בשלב מסוים, כל בן ובת נוער חווים "קראש" - רגשות וחיבה כלפי בן או בת שהם מכירים. מדובר בחוויה חיובית אך מלחיצה, הרי מי מאיתנו לא מפחד מדחייה? בדיוק בגלל זה, הכנו עבורכם כתבה שכוללת את מיטב הדרכים שבהן תוכלו לגרום לקראש שלכם לחבב אתכם. 

  1. עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

תעשו את הצעד הראשון

נכון, זה מלחיץ וכנראה שרובכם העדפתם להמנע מהסיטואציה הזו - אבל אם לא תעשו זאת, תסבלו אף יותר. אתם בוודאי תוהים לעצמכם אם הקראש מחבב אתכם בחזרה או האם בכלל קיים סיכוי שזה יקרה, ולצערכם הדרך הטובה ביותר לגלות זאת היא להתחיל איתם. להתחיל לדבר בבית הספר, להציע ללמוד ביחד, לשבת לידם בהפסקה או כל דבר אחר שעולה לכם לראש - הוא לגמרי מבורך. 

© פוטוליה

תקשיבו להם

כולם אוהבים שמקשיבים להם ולדברים שהם בוחרים לשתף, וזה בדיוק מה שעליכם לעשות בנוגע לקראש שלכם. תקשיבו להם, תתעניינו בשלומם ואל תתחילו לדבר על עצמכם בכל פעם שהם מתחילים לדבר על עצמם. אם תעשו זאת, כנראה שהם ירגישו יותר בנוח איתכם ויבינו שאתם מכבדים אותם.

תבררו מהם תחומי העניין שלהם

לא, אין צורך לערוך סטוקינג מעמיק - אלא לשוחח עם חברים משותפים שאתם סומכים עליהם או בסך הכל להקשיב למה שהקראש שלכם מספר על עצמו. לאחר שתבררו במה הוא או היא מתעניינים, תוכלו "במקרה" לפתח איתם שיחה על הנושא ובכך להגדיל את הסיכוי שהם יראו בכם אנשי שיחה מעניינים.  

© צילום: Shutterstock

תיצרו קשר עין

יצירת קשר עין מעידה על ביטחון עצמי ועניין באדם שיושב מולכם, דבר שהקראשים שלכם כמובן מאוד יעריכו. אין צורך לבהות בהם ולגרום לתחושה לא נעימה, אלא בסך הכל לשמור על קשר עין במהלך שיחה או אף לתפוס את מבטם בזמן שהם נמצאים בסביבתכם אך לא משוחחים איתכם. 

תהיו עצמכם!

אל תשנו את עצמכם בהתאם למה שאתם סבורים שהקראשים שלכם יאהבו, דבר כזה יזיק לשניכם ועלול להוביל למערכת יחסים מאוד לא בריאה. תהיו כנים לגבי האופי ותחומי העניין שלכם ותנסו למצוא נקודות משותפות עם אהוב או אהובתכם, אך אל תיצרו נקודות משותפות "מלאכותיות" מתוך רצון להשיג את תשומת ליבם. בהצלחה! 

תגובות