התאמה מושלמת: סימנים לכך שמצאתם את הנפש התאומה שלכם. adobestock

התאמה מושלמת: סימנים לכך שמצאתם את הנפש התאומה שלכם

נמצאים בזוגיות? מאוהבים מעל הראש, אבל מתלבטים אם באמת מדובר בבן אדם הנכון עבורכם? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם סימנים שיסייעו לכם לזהות אם אכן מצאתם את הנפש התאומה שלכם

אהבה היא דבר נפלא - תחושות הקרבה, הנוחות והחיבה העצומה לאדם אחר, בוודאי הופכות אתכם לאנשים הכי מאושרים שיש. אבל, באופן לגיטימי ביותר, כנראה שמדי פעם אתם מתלבטים אם באמת מדובר בנפש התאומה שלכם ובבן אדם שאתם צריכים לבלות איתו עוד שנים ארוכות. לכן הכנו עבורכם רשימת סימנים שיעזרו לכם להבין מהו טיב הקשר ביניכם.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הם החברים הכי טובים שלכם

חברות טובה היא בסיס לזוגיות מעולה. אם אתם מרגישים בנוח לדבר איתם על כל דבר, אתם יודעים לנהל שיחות בוגרות אבל גם לעשות שטויות ולהנות - כנראה שאתם לגמרי בדרך הנכונה. 

© adobestock

אתם מרגישים רגועים כשאתם לידם

כמובן שבתחילת הקשר, ובמקרים מסוימים גם במהלכו, יש תחושות לחץ ופרפרים בבטן כשאתם נמצאים עם בני זוגכם. אולם, רוב הזמן - אתם אמורים להרגיש מאוד בנוח להיות עצמכם ולדעת שלידם אתם בטוחים רגשית ופיזית. אם אתם אכן מרגישים כך ומבחינתכם מפגש עם בני הזוג הוא תחליף לכדור הרגעה - ברכותינו, כנראה שמצאתם את האחד או האחת.

אתם מכבדים אחד את השני/ה

גם כשאתם רבים וגם כשאחד מבני הזוג רוצה להתקדם בקצב איטי יותר - אתם חייבים לכבד זה את זו. אם זהו לא המצב בקשר שלכם, ואתם מרגישים שלוחצים עליכם לעשות דבר מסוים או מתנהגים אליכם בחוסר כבוד במהלך ריבים וויכוחים - לא רק שלא מדובר בנפש התאומה שלכם, אלא כנראה שכדאי לכם לשקול את הקשר מחדש.

© adobestock

אתם מאזנים אחד את השני/ה

אתם לא חייבים להיות זהים או אפילו דומים כדי שהזוגיות תהיה מדהימה ותרגישו שמצאתם את הנפש התאומה שלכם. אם יש ביניכם חיבור טוב ותכונות האופי שלכם מאזנות אחת את השנייה ולא גורמות לוויכוחים - תתגאו בכך ותתייחסו לזה כסימן אפשרי לכך שמצאתם את הנפש התאומה שלכם.

יש לכם תוכניות משותפות לעתיד

אם אתם מצליחים לראות עתיד משותף, אתם מתואמים מבחינת המטרות והתוכניות שלכם ואתם לגמרי רואים את הזוגיות שלכם משתלבת בחיים האישיים והמשותפים שלכם: זהו דבר חיובי מאוד ובהחלט עשוי להעיד על כך שמצאתם את הנפש התאומה שלכם. 

תגובות