זוג השבוע: "כותבים לנו 'אם הזוגיות שלי לא תהיה כזאת - אז אני לא רוצה זוגיות'". צילום פרטי

זוג השבוע: "כותבים לנו 'אם הזוגיות שלי לא תהיה כזאת - אז אני לא רוצה זוגיות'"

זוגיות בגיל הנעורים, מעבר להיותה מהנה, היא גם דורשת המון. בין אם מדובר על חשיפתה ברשתות החברתיות, התמודדות עם לוח זמנים צפוף במיוחד, השוואה לזוגות מוכרים אחרים... וזוהי רק טעימה קטנה. בשבועות הקרובים נכיר מקרוב את הזוגות הנוצצים ביותר באפליקציה "טיקטוק", והיום - עדן וטורי וליאור טל.

אלו מכם שנוהגים לבלות את זמנם בשיטוט באפליקציה "טיקטוק", שנהפכה לחלק משמעותי בחיים של כולנו, בוודאי מכירים ואוהבים את הזוג הבא. היא תלמידת כיתה יב' מקריית עקרון שצברה כ47.2 אלף עוקבים והוא חייל בן 19 מרמת גן, עם כ523.9 אלף עוקבים. הם מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד ברשתות כבר עשרה חודשים וזה הזמן להכיר אותם לעומק. נשמע מה יש להם לספר על טיפוח זוגיות בגיל הנעורים, נקבל טיפים, ואפילו נזכה להצצה לזוגיות שלהם. קבלו אותם במחיאות כפיים סוערות: עדן וטורי וליאור טל!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כיצד ומתי הפכתם לזוג?

עדן: "אני עשיתי סרטון על השיר של נועה קירל שהיא אמרה בו 'אם אתה גבר תגמור את העניין' ואמרתי 'שומעת זה נגמר ביננו'. ואז ליאור פרסמה סרטון בעקבות הסרטון שלי והוסיפה את עצמה אומרת 'חיפשתי דרך לחתוך ממך מבלי לצאת הפוגעת', שזה משפט שנקלח משיר אחר. ואז אני צחקתי מזה, הגבתי לה, והסתכלתי לה בטיקטוק על עוד סרטונים. היא ממש הצחיקה אותי אז רציתי להכיר אותה והתחלתי איתה באינסטגרם. זה היה ממש בתחילת התקופה של הקורונה. דיברנו ב'פייס טיים' איזה שלושה חודשים עד שקצת שחררו את ההגבלות של הסגר הראשון ואז נפגשנו".

האם יש קשיים בזוגיות עם אדם מוכר? ואם כן, כיצד מתגברים עליהם?

ליאור: "כן. יש קשיים. לא תמיד זה נחמד שעדן מוכר כי יש פחות פרטיות- יודעים מי זה עדן ומכירים את הזוגיות. יש בזה גם הרבה יתרונות אבל לא חסרים חסרונות. מצליחים להתגבר בגלל שיש את היתרונות (הם צוחקים) אני בזוגיות עם עדן האנונימי, לא עם עדן המוכר. אני מכירה את האופי שלו, לא מכירה אותו בתור טיקטוקר". 

© צילום פרטי

אילו תגובות אתם מקבלים בטיקטוק על הזוגיות שלכם?

עדן: "תגובות מפרגנות. אנחנו עושים דברים מצחיקים. אני בא מהעולם של ה'טרנזישן' (סרטונים המשלבים מעברים שונים), אז אני משלב אותה בזה מאוד ואנחנו עושים דברים יחד ומתלהבים מזה. כותבים לנו 'אם הזוגיות שלי לא תהיה כזאת- אז אני לא רוצה זוגיות' ועוד דברים כאלו, אבל זו תגובה שכותבים על הרבה מהסרטונים שלנו. אני בקושי רואה תגובות רעות".

ליאור: "יש גם רעות אבל לא משהו מעניין מדי".

איך אתם מתמודדים עם התגובות הרעות?

ליאור: "פשוט לא נותנים לזה מקום. פחות מעניין. זה לא באמת פוגע בנו".

© צילום פרטי

זה ידוע שבגיל הנעורים יש עיסוקים רבים שדורשים זמן והשקעה כמו הגיוס לצבא, בגרויות, למידה למבחנים וכו׳. איך אתם מצליחים לטפח זוגיות למרות הקשיים הללו?

עדן: "אני כמו בן בית אצל ליאור. אני בא מתי שבא לי והולך מתי שבא לי. אני פה הרבה. בסופי שבוע אנחנו קבוע ביחד ובאמצע שבוע נפגשים יומיים בשבוע פחות או יותר וקובעים לנו מה לעשות, אבל גם דואגים שלכל אחד יהיה את המקום שלו לעיסוקים שלו וללבד שלו אם הוא צריך, למשל זמן לליאור אם היא צריכה ללמוד ודברים כאלה. אנחנו עושים את זה יפה מאוד, מסדרים את זה טוב".

ליאור: "אני בדיוק בתקופת בגרויות ועדן בצבא, אז ככה שיש לחץ ואין זמן יותר מדי אבל מוצאים- גם אם אני לומדת אז הוא יכול לשבת לידי ואני פשוט אלמד והוא יעזור לי".

היום, בעידן הרשתות החברתיות, אנשים מנסים להראות רק את הצדדים היפים שבהם ולכן גם מציגים את הזוגיות שלהם כ״מושלמת״- ללא קשיים ומריבות. זה דבר שמשפיע על הזוגיות שלכם?

עדן: "אני חושב שאנחנו לא מנסים להציב לעצמינו שום רף. אנחנו פשוט אנחנו ("וזה פשוט עובד", ליאור מוסיפה) ופשוט עושים מה שטוב לנו וזהו. אנחנו לא מתיימרים להיות משהו שאנחנו לא, או עושים משהו שלא מאפיין אותנו".

ליאור: "לא. הזוגיות שלנו היא טובה סך הכל. תמיד יש ריבים ותמיד יש דברים שהם פחות טובים. זה בא בתקופות ופותרים אותם".

© צילום פרטי

 איזו עצה תתנו לבני ובנות נוער בגיל הנעורים לטיפוח זוגיות יציבה ובריאה?

עדן: "תקשורת זה משהו שמאוד חשוב ביחסים. תמיד צריך לדעת להקשיב אחד לשנייה ולכבד את הדעה והמילים של האחר. הרבה להקשיב ולנסות להכיל וגם להיפתח לדברים שאנחנו אולי פחות מכירים, כי אנחנו מקיימים קשר עם בן אדם שהרבה פעמים שונה מאיתנו וצריך למצוא דרך להכיל גם את השיגעונות שלו ולהקשיב לו, והקשבה והכלה זה מאוד חשוב. זה מה שמכילה תקשורת. ושכל צד יבוא בראש פתוח. גם אם משהו לא מוצא חן בעיניך, אז כן להקשיב לו כי הבן אדם שמולך בסופו של דבר אמר לך את זה והוא מרגיש ככה בגלל משהו שכנראה קרה אז צריך באמת ללמוד להקשיב גם אם לא אהבת משהו. זה מאוד חשוב בקשר וככה, לדעתי, מצליחים לתחזק זוגיות בריאה. בלי קשר, צריך פשוט להיות יצירתיים. לא כל היום להיתקע בבית ולא לעשות כלום- אלא לצאת, לחשוב על דברים אחד בשביל השנייה ולעשות. זה כיף, זה מחייה את היחסים".

ליאור: "לקחת לי הכל! (היא אומרת לעדן..) אבל אני גם חושבת שהקשבה זה הכי חשוב. בעיקרון גם אם יש תקופות פחות טובות ונתקלים בכל מיני דברים שהם פחות טובים אז רק הקשבה יכולה באמת לעזור. פשוט לשבת לשיחה ולהגיד הכל מבלי להסתיר דברים מבן הזוג ורק ככה זה ייפתר. צריך לשמוע גם את האחר".

תגובות