משועממים? משחקים שיעבירו לכם ולבני זוגכם את הזמן. Fotolia

משועממים? משחקים שיעבירו לכם ולבני זוגכם את הזמן

נמצאים בזוגיות בשלט רחוק ומחפשים בילוי זוגי? יצאתם לדייט ולא מצליחים לחשוב על פעילות מעניינת? אם כן, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: אספנו עבורכם חמישה משחקים שיעבירו לכם את הזמן

אם אתם נמצאים בזוגיות, בוודאי נתקלתם בסיטואציה שבה אתם רוצים לבלות יחדיו אך לא מוצאים מה לעשות. מנגד, ייתכן שאתם נמצאים רחוקים אחד מהשנייה ורוצים להעביר את הזמן יחדיו ומחפשים פעילות זוגית שתאפשר לכם זאת. במיוחד עבורכם אספנו חמישה אפליקציות שמיועדות לשימוש זוגי.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

Scrabble

כולכם בוודאי מכירים את המשחק האהוב שבץ - נא, ולשמחתכם: קיימת גרסה דיגיטלית שלו שאף תאפשר לכם להתחרות בבני או בנות זוגכם. האפליקציה אומנם זמינה רק באנגלית, אך באינטרנט תוכלו למצוא משחק "שבץ - נא" בגרסת העברית לזוגות. תהנו!

© adobestock

מיינקראפט

בעזרת משחק המחשב המוכר והאהוב הזה, תוכלו לבנות ערים, מבנים, בתים וכל דבר אחר שתרצו - ביחד עם בן או בת זוגכם. מדובר בחוויה משעשעת ומהנה שבהחלט עשויה לגבש אתכם ולתרום לקשר שלכם. 

Fun Run

האפליקציה הזו תאפשר לכם להתחרות בבן או בת זוגכם במשחק משעשע ומלהיב. כל שעליכם לעשות הוא להתקין את המשחק לפלאפון שלכם ולבקש גם מאהובכם לעשות זאת, ובדרך קלה ופשוטה תוכלו להקליד את שם המשתמש שלהם ולהזמין אותם למשחק.

© adobestock

Draw Something

אוהבים לצייר? אם כן, האפליקציה הזו היא בדיוק עבורכם: בכל משחק תקבלו שלושה מילים ויהיה עליכם לצייר אחת מהן, והפרטנר שלכם למשחק יצטרך לנחש מה ציירתם. המשחק מתאים גם לזוגות שנמצאים במערכת יחסים בשלט רחוק מאחר והוא לא מצריך פגישה פיזית. 

אמת או חובה

האם אתם נמצאים ביחד ולא מוצאים דרך נחמדה להעביר בה את הזמן, אפליקציית "אמת או חובה" כנראה תהיה הפיתרון המושלם עבורכם. כל שעליכם לעשות הוא להתקין אותה, לסובב את הבקבוק ולבחור אם אתם מעוניינים לבצע חובה או אמת (קיימות אפשרויות רבות באפליקציה). בהצלחה!

תגובות