לכבוד שבועות: מתנות מקוריות שתוכלו להעניק לבני הזוג. shutterstock

לכבוד שבועות: מתנות מקוריות שתוכלו להעניק לבני הזוג

היום (א׳) נציין את ״חג הקציר״ או בשמו המוכר יותר - חג השבועות ולכן, לכבוד המאורע החגיגי, החלטנו לערוך רשימה של מתנות מקוריות ומדליקות שתוכלו להעניק לבני הזוג האהובים כמחווה לחג

אם חשבתם להפתיע את בני הזוג במתנה קטנה לכבוד החג - הגעתם בדיוק למקום הנכון כי במיוחד בשבילכם, אספנו מגוון מתנות יצירתיות ומקוריות שתוכלו להעניק לאהובים שלכם, לכבוד שבועות. חג שמח! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

מארז שוקולדים 

ידוע כי במהלך חג השבועות, נהוג לאכול מוצרי חלב. אז, נצלו את ההזדמנות והעניקו לבני הזוג מארז שוקולד מתוק וטעים שיגרום להם להעלות חיוך על הפנים. המלצה שלנו: השתמשו בשוקולדים עם ציור של פרה, זה לגמרי מתבקש ויכול להוסיף המון לאווירה. 

 
זר פרחים לראש 

אם אתם מחפשים רעיון מיוחד למתנה - תמיד תלכו עם חוש האופנה. בעזרת הסרטון הבא, תוכלו להכין לכם ולבני הזוג, זרי פרחים תואמים, יפים וסופר מיוחדים שישדרגו את בגדי החג החגיגיים. בנוסף, לאלו מביניכם שפחות אוהבים להכין דברים ומעדיפים לקנות - תוכלו למצוא מגוון זרים לראש, בחנויות הפרחים המקומיות.

 

עוגת גבינה

על המשפט הידוע: ״אין אייפון שיתפקד - בלי טעינה, בדיוק כמו שאין חג שבועות - בלי עוגת גבינה״, וודאי שמעתם. אם לא, אל תרגישו לא נעים, מהסיבה הפשוטה: המצאנו אותו ממש לפני כמה רגעים... אבל עכשיו בואו נהיה רציניים. האם באמת תוכלו לחגוג את החג ללא חתיכת עוגת גבינה ביד? לכן, הפתיעו את בני הזוג והכינו להם עוגת גבינה טעימה ומתוקה, רק אל תשכחו לשמור לנו חתיכה! 

 

בקבוק מים מעוצב

אתם וודאי יודעים כי לחג השבועות יש שמות וכינויים רבים... אחד מהכינויים הוא חג המים. אז נצלו את המצב והזמינו לבני הזוג בקבוק מים מעוצב. אם יש לכם זמן, תוכלו אפילו להכין זאת בעצמכם. כל שתצטרכו לעשות זה לקנות בקבוק וכמה מדבקות וזהו זה, יש לכם בקבוק מעוצב שהכנתם תוך מספר דקות. 

 

כרטיס ברכה מוו...שלם

לפעמים, ברכה קטנה יכולה לעשות את כל העבודה. לכן, קחו דף ועט ורשמו לבני הזוג ברכת חג נחמדה. המלצה שלנו: נסו לשדרג את כרטיס הברכה עם עיצוב או כיתוב שקשור לשבועות. לדוגמה: הוסיפו ציור של פרה, קציר, צמחים, מאכלי חלב או כל מה שרק עולה בדעתכם. זו אמנם מתנה פשוטה אבל, סמכו עלינו, הם יעריכו את הזמן ואת המחשבה.

 
 
תגובות