בצד הקשיים: כך תשמרו על האהבה למרות המצב הביטחוני. Fotolia

בצד הקשיים: כך תשמרו על האהבה למרות המצב הביטחוני

על אף המצב הביטחוני, יש המון דרכים להמשיך לטפח את הקשר שלכם עם בני הזוג. בכתבה הבאה תגלו מה הם!

בימים האחרונים שורקות בחוץ האזעקות ואנחנו, כתגובה, מבלים זמן רב במקלטים. בזמנים כאלו נעדיף לבלות את זמננו בבתים בעיקר, מה שגורם לגעגוע לאהובים שלנו. לכן, כדאי שתנצלו את הזמן הפנוי במקלטים כדי להשקיע בזוגיות שלכם, ולמזלכם, הדרך לעשות זאת מופיעה בכתבה הבאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

כתבו מכתבי אהבה

אם אהוביכם גרים רחוק מכם, קחו עט ונייר וכתבו להם את שעל לבכם ממש כמו פעם (רק בלי החלק של יונת דואר..), שלחו להם את המכתב הרומנטי בדואר וחכו לאחד בחזרה. אנחנו בטוחים שזה ירגש אותם ויהפוך את התקופה המלחיצה הזאת לקצת יותר משמחת עבורם ועבורכם.

תכינו להם פלייליסט

ידוע שמוסיקה היא דבר שמאחד בין אנשים, ובמיוחד אם יש שירים מסוימים או זמרים שאתם נוהגים להאזין להם יחד. בזמן השהות במקלט תכינו לאהובי לבכם פלייליסט של שירים שיזכירו להם אתכם ויגרמו להם לשכוח מהמציאות לכמה רגעים ולהירגע.

© adobestock

תשחקו במשחקים יחד

היום כבר לא צריך להיפגש כדי לשחק במשחקים יחד, אלא אפשר לעשות זאת דרך אפליקציות בטלפון כמו `TAKI`, גם אם אתם במרחק גדול אחד מהשני. כך תוכלו להעביר את הזמן במקלטים בעשיית דבר מהנה עם אדם שאתם אוהבים.

תהוו אוזן קשבת זה עבור זה

לפעמים כל מה שאנחנו צריכים בימים מלחיצים שכאלו הוא שיחה מאדם שאנחנו אוהבים ויודע הכי טוב איך להרגיע אותנו. במקום לשהות במקלט ולהיכנס לפאניקה - תנצלו את הזמן כראוי, תרימו טלפון לבני או בנות זוגכם וכך תשמרו על הקשר וגם תרוויחו שיחת עידוד!

© adobestock

תשלחו לאהוביכם ציטוטים

כשאנחנו לא מסוגלים להביע את כל האהבה שיש לנו בלב- אנחנו תמיד יכולים להיעזר במילים של אחרים. תוכלו למצוא כתבות רבות באתר (כמו זאת) עם ציטוטים בנושא אהבה שתוכלו לשלוח לבני או בנות זוגכם ובכך לעודד את רוחם.

תגובות