ראש בראש: משחקי הקופסה שהכי כיף לשחק עם בני הזוג. adobestock

ראש בראש: משחקי הקופסה שהכי כיף לשחק עם בני הזוג

בין אם אתם מחפשים פעילות זוגית ובין אם סתם מתחשק לכם לחזור קצת למשחקי הילדות האהובים - בחרו משחק קופסה מהרשימה שלפניכם, שחקו יחד עם בן/בת הזוג ותופתעו לגלות איך תוך דקות ספורות, ארגנתם לכם ערב מהנה, מאתגר ומקרב

טאקי, שבץ נא, דוקים - נשמע לכם מוכר? אנחנו בטוחים שכן ולאלו מכם שעדין לא נפל האסימון... מדובר במשחקי קופסה מהנים שילדים היו נוהגים לשחק בהם, הרבה לפני שיצא הטיקטוק, אפליקציות המשחקים בנייד ומשחקי המחשב. אז קדימה, למה אתם מחכים?החזירו עטרה ליושנה ושחקו יחד עם בני הזוג במשחקי הקופסה האהובים. תהנו!

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

צ'יט

המשחק "צ'יט" אשר מוכר גם בתור "שקר", הוא משחק קלפים עממי שזכה ללא מעט גרסאות כשהמשותף לכולן הוא המטרה המרכזית של המשחק - להיפטר מכל הקלפים שביד לטובת הערימת קלפים שבמרכז. את המשחק ניתן לשחק שני משתתפים או יותר וכדי לעשות זאת, תצטרכו חבילת קלפים פשוטה שניתן למצוא בכל חנות צעצועים או אפילו בבית... במהלך המשחק כל משתתף צריך להיפטר מקלפיו וכשם המשחק, הוא יכול לעשות זאת בעיקר על ידי שקר. מה הכוונה? אם לצורך העניין אתם צריכים לשים קלף עם הספרה חמש ואין לכם אחד כזה - אתם יכולים לשקר ולהניח קלף אחר במקומו. נשמע פשוט אבל אם השחקן שמולכם יתפוס אתכם משקרים - תצטרכו לקחת את כל ערימת הקלפים שנאגרה במהלך המשחק. אז איך אומרים? שיהיה בהצלחה ושהשקרן הטוב ביותר ינצח...

© AdobeStock

שבץ נא

"שבץ נא" או בשמו באנגלית "סקראבל" הוא משחק לוח שמושפע ושואב את השראתו מתשבצים. במשחק יכולים לשחק שניים עד ארבעה משתתפים ומטרת המשחק העיקרית היא בעצם לאסוף אותיות ולהרכיב כמה שיותר מילים. למרות זאת, חשוב לשים לב כי לכל אות מצורף מספר שיוצר ניקוד ולכן לפעמים, אם לא אספתם את מספר המילים הגבוה ביותר, אבל כן יש לכם את הניקוד הגבוה ביותר מהמספרים שעל האותיות - תוכלו לנצח.

 

דוקים

את המשחק המפורסם "דוקים" - אין אחד שלא מכיר. את המשחק ניתן לשחק בשניים והוא דורש ריכוז, טכניקה, תכנון, מוטוריקה עדינה והמון סבלנות. למרות זאת, אל תיבהלו מכל המילים ה"מפוצצות" כי בסופו של דבר מדובר במשחק די פשוט וקל. כדי לנצח תצטרכו לאסוף כמה שיותר דוקים ותצטרכו לדאוג "לחלץ" אותם מבלי שיגעו זה בזה. בסוף המשחק, כל אחד מחשב את הנקודות שצבר (מדריך הניקוד נמצא בהוראות של כל חבילה) וכך ניתן לדעת מי המנצח הגדול. 

 

 טאקי

את משחק הקלפים הישראלי "טאקי" - אתם מוכרחים לשחק! המשחק הפך לרב מכר מטורף ונמכר בהצלחה רבה למספר ארצות ברחבי העולם. גם במשחק הזה, כדי לנצח תצטרכו להיפטר משמונת הקלפים שבידכם אך זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע כי נדרשים; אבחנה, תכנון, חישובי סיכויים וגם קצת מזל... אז קדימה, אתם עדין כאן? גשו לשחק במשחק האהוב רק אל תשכחו לצעוק: "קלף אחרון" כשנותר לכם קלף אחד וזכרו: אם שמו לכם את הקלף "2+" שזה בסך הכל משחק... אין צורך להתרגז!

 

פאזלים

"פאזל" הוא אחד ממשחקי הלוח שתמיד נחמד לשחק בהם - לא משנה באיזה גיל. את ההוראות הפעם אין צורך להסביר, רק נמליץ לכם לפני שאתם מרכיבים אחד כזה בעצמכם: לחפש תמונה יפה שאהבתם או אפילו להזמין/להכין פאזל עם תמונה שלכם. כשתסיימו תוכלו למסגר את מה שיצא ולהפוך את העבודה המשותפת למזכרת יפהפייה! 

 
תגובות