מכתבים מהלב: "אני מעדיף את חברים שלי על פנייך". Fotolia

מכתבים מהלב: "אני מעדיף את חברים שלי על פנייך"

"אני חושבת שעד לאותה הנקודה, בחיים לא נפגעתי ככה. ההרגשה של להיות אופציה ב' היא נוראית... זה הרגיש כמו חץ שננעץ עמוק עמוק בלב" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מסעיר לאקס שלה

אף פעם לא אהבתי מישהו כמו שאהבתי אותך. באמת, אהבתי אותך יותר מהכל.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

לך הייתה חבורת בנים דיי מגובשת וגם לי היו דיי הרבה חברות, שאהבתי אותן יותר משניתן להסביר במילים, אבל אותך אני תמיד העמדתי במקום הראשון בסולם העדיפויות שלי... וזה נכון שהכרת את חברים שלך יותר זמן מאשר שהכרת אותי, אבל בכל מקרה, רציתי לפחות לקוות שאתה מעדיף אותי על פניהם...

© adobestock (אילוסטרציה)

במהלך מערכת היחסים שלנו – אתה בחרת לבחור בהחלטות שפגעו בי וגרמו לי להרגיש לא מספיק בטוחה בכך שאני מקום ראשון עבורך, וכששאלתי אותך על הנושא, אתה ענית "זה בגלל שאני מעדיף את חברים שלי על פנייך". 

אני חושבת שעד לאותה הנקודה, בחיים לא נפגעתי ככה. ההרגשה של להיות אופציה ב' היא נוראית... זה הרגיש כמו חץ שננעץ עמוק עמוק בלב, חשבתי עליך משהו מסוים ואתה הוכחת לי אחרת וההוכחה שלך נעשתה בצורה כל כך מכאיבה.
© צילום: Fotolia
אני כעסתי עליך וניסיתי להסביר שאי אפשר להשוות בין האהבה שלך לחברים שלך לבין האהבה שלך לבת הזוג שלך, אבל אתה, עקשן כהרגלך, לא הקשבת לי והמשכת להגיד "אני מעדיף את חברים שלי על פנייך" שוב ושוב. כמובן... כי לא הייתה לך בעיה לפגוע בי. 
וגם כשסלחתי לך, הריב הזה המשיך לרחף מעל מערכת היחסים שלנו ולהזכיר לי בכל הזדמנות שאני רק אופציה שנייה אחרי כל החברים שלך ושאתה אוהב אותם יותר משאתה אוהב אותי... ואני באמת חושבת שאתה אחד כזה שכולם אוהבים אותו ושמים אותו במקום הראשון שלהם ובגלל זה בחיים לא הרגשת איך זה להיות אופציה שנייה של בן אדם שאתה אוהב יותר מכל דבר אחר בעולם.
© adobestock (אילוסטרציה)
היום, כשאנחנו כבר פרודים... אני מאחלת לך להרגיש פעם אחת כאופציה ב' של מישהי שתאהב. רק פעם אחת מספיקה בשביל שתבין שאין הרגשה יותר נוראית מזאת ושתלמד להבא, להיות יותר רגיש לבנות הזוג שלך ולא לפגוע בהן כמו שפגעת בי.
תגובות