כך תפעלו: אם אתם חושדים שבני הזוג בוגדים בכם. פוטוליה

כך תפעלו: אם אתם חושדים שבני הזוג בוגדים בכם

אם אתם חושדים שבני הזוג בוגדים בכם, אתם וודאי כרגע נמצאים בסערת רגשות עצומה. אתם מרגישים מתוסכלים, המומים, כעוסים וסביר להניח שכעת, מעט קשה לכם לחשוב בבהירות ולהירגע... לכן, בדיוק בגלל סיטואציות לא נעימות שכאלו, אספנו מספר טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב המסובך וייעצו לכם כיצד לפעול

בין אם זה נכון ובין אם לא, לחשוד שבן/בת הזוג בוגד/ת בך - זה מצב לא נעים בכלל... לכן, החלטנו לאסוף חמש עצות שיעזרו לכם להתמודד עם כל הבלאגן. בהצלחה! 

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

עצה ראשונה: בדקו את המקור

אם שמעתם ממישהו שבן/בת הזוג בוגד/ת בכם, עצרו הכל, נשמו עמוק ובדקו האם מי שסיפר לכם את זה, הוא באמת "מקור אמין"? האם זה מישהו שבאמת אוהב אתכם ורוצה בטובתכם? או אולי יש לו מניע מסוים... חשוב להבין כי ההבדלים האלו הם מאוד חשובים, לכן בדקו קודם את הכוונות של מי שסיפר לכם על כך ורק אז תחליטו כיצד לפעול, אם בכלל.

© fotolia

עצה שנייה: אל תחטטו

במצב שכזה, אתם בטח כבר לא יכולים להתאפק ומרגישים צורך עז לחקור, לחטט ולבדוק את השטח. יש לכם חשדות ואתם חייבים למצוא כל דבר שרק יוכל לעזור... אז מצטערים לבשר אבל אנחנו ממש לא ממליצים לעשות זאת. ברגע שתתחילו להסתכל, לבדוק ולבחון כל דבר, לפעמים אתם עלולים למצוא דברים שלא כל כך יהיו נעימים עבורכם וחבל שסתם תעמיקו את הסבל שלכם. במקום זאת, נסו לפעול על פי העצה הבאה.

עצה שלישית: בדקו זאת באופן ישיר

לפעמים צריך להתמודד עם הבעיה ישר בפנים ולכן, שבו עם בני הזוג, צרו קשר עין וספרו בצורה רצינית, נינוחה ורגועה על מה שאתם יודעים או חושבים. היות והם לא מצפים לכך, סביר להניח שמשהו בהתנהגות שלהם ייראה מעט חשוד... האשמה תהיה "כתובה" להם על הפנים ולכם רק יהיה נותר, "לקרוא" את הסימנים. 

© צילום: Shutterstock

עצה רביעית: אל תאשימו את עצמכם

הרבה פעמים, במצבים שכאלו, בני הזוג שבגדו בהם, מרגישים שזו אשמתם. הם מאשימים את עצמם שבגלל ההתנהגות, היחס, המראה או כל סיבה אחרת שעולה בדעתם - אהוב/ת ליבם בגד/ה בהם. אז נכון, בזוגיות יש שני אנשים אבל כשמישהו מהם מחליט לקום ולבגוד - האשמה היא שלו וממש לא שלכם. גם אם יש קשיים, גם אם המצב לא הכי פשוט - זו ממש לא סיבה לקום ולבגוד. אז אל תקחו את האשמה עליכם, ההפך, אתם הייתם הבוגרים והחזקים שלמרות הכל נשארתם תמיד נאמנים וכעת כשאתם יודעים על כך, אתם תקומו, תמשיכו הלאה ותצאו הרבה יותר מחוזקים.

עצה חמישית: בסוף הכל חולף

העצה החמישית והאחרונה שלנו, היא אולי מעט בנאלית וידועה וסביר להניח שגם שמעתם את זה כבר מהמקורבים שלכם - אבל מה לעשות? זה באמת נכון. בסוף הזמן עושה את שלו ובאמת הכל חולף... עכשיו, זה וודאי נראה הדבר הכי קשה בעולם ואתם בטוחים שלעולם לא תצליחו "לצאת" מזה, להרגיש טוב ואפילו למצוא זוגיות חדשה... אבל תתפלאו לשמוע - זה יקרה. הזמן יעבור ואיתו גם "הפצעים" והקושי. אתם אמנם תזכרו את זה ותמיד יהיה לכם חשש קטן אבל איך אומרים? מטעויות לומדים ואתם לגמרי תלמדו ותצמחו מכך. בהצלחה!

תגובות