בסימן ט"ו באב: כך תזהו דגלים ירוקים בזוגיות שלכם. צילום: Fotolia

בסימן ט"ו באב: כך תזהו דגלים ירוקים בזוגיות שלכם

כולכם בוודאי נתקלתם ברשימות מגוונות של נורות אזהרה בזוגיות, ואין ספק שהעלייה במודעות לגבי הנושא היא מבורכת. לכבוד ט"ו באב, הלא הוא חג האהבה שמצוין החל מהיום בערב (ו') ועד מחר אחר הצהריים, החלטנו לתרום לעלייה הזו, אך מנקודת מבט קצת יותר חיובית

מאז פרוץ מגפת הקורונה, מספר תקריות האלימות במשפחה ואף מקרי הרצח עלה. בעקבות כך, הוחלט ליזום פרויקטים חברתיים רבים שמטרתם לעלות את המודעות לתופעה המחרידה הזו ולנסות למגר ככל הניתן את המקרים האלו. באווירה זו ולכבוד יום האהבה, החלטנו לערוך דווקא רשימת דגלים ירוקים בזוגיות - שתוכיח לכם שאתם אכן נמצאים בזוגיות מאושרת ובריאה.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

הזוגיות שלכם לא מכבידה עליכם

אתם מוצאים זמן להיפגש מבלי לפגוע בחיים האישיים שלכם, אתם מצליחים לתקשר זה עם זו בקלות, אתם לא רבים לעתים קרובות ועוד - כל אלה הם סימנים לכך שהדגל הירוק הזה אכן מאפיין את הזוגיות שלכם. מערכת יחסים אמורה להרגיש טבעית וזורמת, כך שאף אחד מבני הזוג לא יחוש שהזוגיות מעיקה עליהם ולא משתלבת בחייהם. 

© adobestock (אילוסטרציה)

הם מסתדרים עם בני המשפחה והחברים שלכם

כמובן שבני זוגכם לא חייבים להתחבר לכל אחד מהחברים וקרובי המשפחה שלכם, אך אם הם מכבדים אותם ועושים הכל כדי לשמור איתם על קשר - זוהי בהחלט נורה ירוקה. ראשית, כנראה שבן או בת זוגכם אכן צופים עתיד משותף אתכם, אחרת מדוע להם להשקיע זמן ומאמץ בחיבור עם הקרובים אליכם? בנוסף, הדבר מעיד על היכולות החברתיות שלהם והיחס שלהם כלפי הסביבה שלהם. 

 

אתם מרגישים בטוחים

אם הדגל הירוק הזה נדמה לכם כדבר טריוויאלי - זהו סימן מצוין. מערכת יחסים בריאה חייבת להיות מלווה בביטחון פיזי ורגשי של שני הצדדים, וכמובן ללא חשש מפגיעה כלשהי. זהו דגל ירוק חד משמעי לכך שבני זוגכם הם בני אדם טובים, הגונים ונכונים לכם. 

© adobestock

הם מתכננים עתיד משותף אתכם

בכל פעם שבה הם מדברים על התכניות שלהם לעתיד הם משלבים אתכם ואת הקשר שלכם, וכך גם אתם. שניכם או שתיכן דואגים לפנות זמן למערכת היחסים שלכם ולעשות ויתורים קטנים כדי שתפגשו יותר פעמים ותיהנו זה בחברת זו, וכמובן מדובר בדגל ירוק מובהק ומצוין.

 

אתם יכולים להיות עצמכם

אם אתם תמיד מרגישים בנוח להביע את הדעות שלכם ולהתנהג באופן שבו אתם רוצים מתוך ידיעה שבני הזוג שלכם יכבדו אתכם - כנראה שהם אכן פרטנרים טובים עבורכם ויש ביניכם קשר בריא. תמשיכו לטפח את הזוגיות ביניכם ותשקיעו זה בזו, ואנחנו בטוחים שתגיעו רחוק ביחד. 

תגובות