אהבה מהסרטים: רעיונות לדייטים בהשראת הקלאסיקות האהובות. פוטוליה

אהבה מהסרטים: רעיונות לדייטים בהשראת הקלאסיקות האהובות

סרטי רומנטיקה קיטשיים לימדו אותנו הרבה דברים, בין אם מדובר על לקחים כמו זה שאהבת אמת תמיד מנצחת, ובין אם גילו לנו איך להשיג את הבחור שאנחנו מאוהבים בו, אבל בעיקר איך לחגוג את האהבה שלנו. הם נתנו לנו, מבלי לשים לב, שלל רעיונות לדייטים מטורפים ומגניבים. את חלק מהרעיונות הללו תוכלו למצוא בכתבה הבאה

להיות יצירתיים ברעיונות לדייטים יכול להיות קשה, זה תמיד מסתכם בללכת לסרט או למסעדה. לכן, אספנו עבורכם חמישה רעיונות יצירתיים לדייטים מתוך סרטים אהובים.

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

"10  דברים שאני שונאת אצלך"

בסרט האהוב משנות ה90, פטריק (הית' לדג'ר) וקאט (ג'וליה סטיילס) מבריזים מבית הספר, הולכים לפארק, ושם הם רואים מגרש פיינטבול ומחליטים לשחק בו יחד. במהלך המשחק הם מתקרבים ואפילו מתאהבים. נסו זאת בעצמכם... אולי התוצאה תהיה דומה לקאט ופטריק.

© adobestock
  1. "אבא מתארס" 

שחזרו את הדייט הראשון שלכם, הרי יש סיבה שהוא לכך שהוא הצליח. לא צריך לחכות שהילדות שלכם יעשו זאת בשבילכם. 

 

  1. "ארוחת בוקר בטיפאני"

תעשו רשימה של כל מיני דברים שלא עשיתם בחיים, תעשו אותם ביחד וכל פעם תמחקו דבר אחר מהרשימה. זה גם מהנה וגם יראה לכם צדדים שעדיין לא ראיתם אחד בשני.

© adobestock
  1. "טיפש, מטורף, מאוהב"

ריקוד מושחת הוא אחד מהסרטים הרומנטיים הכי טובים שיש והוא אפילו השפיע על הכותבים של הסרט "טיפש, מטורף, מאוהב"! בסרט, ג'ייקוב מביא את האנה לביתו ויחד הם מנסים לשחזר את ריקוד הסיום המפורסם והאייקוני מהסרט "ריקוד מושחת". הרעיון הוא שילוב חמוד של צחוק, הנאה, ופעילות משותפת, מה שמבטיח לכם דייט מושלם.



  1. "פיץ' פרפקט"

היא כל כך כיפית, כל כך מצחיקה, כל כך חמודה אבל היא לא צפתה בקלאסיקה האהובה עליך?! תצפו ביחד בסרט ותסביר לה מה אתה כל כך אוהב בו. אחר כך תדברו עליו, ובאותה מידה היא תוכל להראות לך את הסרט האהוב עליה.

תהנו!

תגובות