מכתבים מהלב: "יש אנשים שיאמרו שזה דבר ששייך לילדים קטנים". adobestock

מכתבים מהלב: "יש אנשים שיאמרו שזה דבר ששייך לילדים קטנים"

"מצדי, אוכל לשלוח לך כל יום מכתב רק כדי שתוכל לדעת עד כמה אני אוהבת אותך" • כתבי וכתבות פרוגי במכתבים מהלב! והשבוע: כתבתנו במכתב מרגש לאהוב ליבה לכבוד יום האהבה

היום זהו יום האהבה הראשון שלנו יחד, והחלטתי לכתוב לך מכתב אהבה לכבוד כך.

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

אני אוהבת אותך כל כך, את החיבוק שלך, את העיניים היפות שלך, את הצחוק שלך, את החיוך שלך. אני אוהבת את האדם שאתה הופך אותי להיות - שמחה יותר, מוצלחת יותר, שלווה יותר.

© adobestock אילוסטרציה

אני אוהבת את הבדיחות הקטנות שלנו. אני אוהבת את סיפור ההיכרות הכל כך מיוחד שלנו, ואת הזוגיות המיוחדת שלנו. אני אוהבת את החיבור המידי שהיה לנו. אני אוהבת את החוכמה והאינטיליגנציה שלך.

אני אוהבת את הכתיבה שלך, ואת האומנות שלך. אני אוהבת את השיחות העמוקות והארוכות שלנו, וגם את המצחיקות והקלילות. אני אוהבת את הפרפרים שאתה גורם לי להרגיש בבטן בכל פעם שאני חושבת עליך.

© adobestock (אילוסטרציה)

אני אוהבת את הראייה הכל כך מיוחדת שלך על העולם. אני אוהבת את זה שאני כל כך מאוהבת בך, שפשוט בחיים לא יגמרו לי המילים הטובות שאני יכולה לכתוב עליך. בחיים לא יגמר לי מה להגיד. אני אוהבת הכל בך.

מכתבי אהבה… יש אנשים שיאמרו שזה דבר ששייך לילדים קטנים - אך זה לא נכון, בעיני. מצידי, אוכל לשלוח לך כל יום מכתב רק כדי שתוכל לדעת עד כמה אני אוהבת אותך.

יום האהבה שמח.

תגובות