לכבוד יום האהבה: מתנות שתוכלו להעניק לבני הזוג. fotolia

לכבוד יום האהבה: מתנות שתוכלו להעניק לבני הזוג

ארוחה רומנטית לאור נרות... זר פרחים בשלל צבעי הקשת... אספנו עבורכם את המתנות המושלמות שתוכלו להעניק לבני ובנות הזוג לכבוד הולנטיין-דיי שיצויין מחר (ב')

יום אהבה מתקרב ואיתו המחשבות על מה לקנות לבני הזוג שלכם. אתם בלחץ כי לא הספקתם לקנות שום דבר ואתם גם לא בטוחים מה הם יאהבו ולמה פחות יתחברו. לכן, במיוחד בשבילכם, אספנו 5 רעיונות למתנות מכל מיני סוגים - מהקלאסי ליצירתי. 

 עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

דובי

דובי היא המתנה הקלאסית ביותר ליום אהבה. רובנו אוהבים דברים חמודים, פרוותים ונעימים. לא משנה בני כמה אתם - תמיד יש התרגשות בלקבל הדובי, כמו ילדים קטנים. הדבר מעורר אצל הרבה אנשים זכרונות נוסטלגים.

© Fotolia

זר פרחים

אין אחד שלא אוהב שמפתיעים אותו בזר פרחים ארוז בצורה יפה ומושקעת, יחד עם ברכה ומתנה קטנה בצד שיכולה להיות תכשיט, מחזיק מפתחות עם תמונה זוגית או תמונה אהובה וממוסגרת שלכם.

ארוחה רומנטית

אם אתם זוג שתמיד אוהב לאכול יחד - תוכלו להכין ארוחה או להזמין, למשל, מארז של פירות חתוכים, מארזים של שוקולדים או פשוט להזמין את האוכל האהוב עליכם. סומכים עליכם שתעשו את הבחירה הנכונה.

© adobestock

מחברת זכרונות

אם אתם יצירתיים, המתנה הזאת מיועדת לכם - תוכלו להעניק לבני הזוג מחברת זכרונות עם תמונות שלכם מכל התקופות שלכם מאז שהכרתם ועד לתקופה של עכשיו. במחברת תוכלו לרשום את כל החוויות והזכרונות שלכם בתור זוג. אנחנו בטוחים שהם יתרגשו.

מוצרי טיפוח

יש לבני הזוג שלכם קרם לכל איזור בגוף והם תמיד שמים קרם ידיים קטן בתיק למקרה הצורך. חשוב להם לשמור על הטיפוח ולכן מארז של קרמים היא המתנה המושלמת עבורם!

תגובות