לא בקטע מעליב: הכינויים הכי דביקים שיש (תפסיקו)!. adobestock

לא בקטע מעליב: הכינויים הכי דביקים שיש (תפסיקו)!

בכל מערכת יחסים מגיע השלב בו אתם מחליטים שאתם כבר מספיק קרובים בשביל להדביק כינוי קבוע לבני הזוג שלכם. אז אתם חושקים שיניים, משחיזים את הלשון ומתאמצים לחשוב חזק חזק.... ובסוף בוחרים בשם "בייסיק" כמו "מאמי"... אנחנו כאן כדי לשים לזה סוף

אהבה - הרגש הכי קסום בעולם, הרגע הזה שנשמה פוגשת נשמה אחרת - ובדרך כלשהי השתיים נקשרות זו לזו ויוצאות יחדיו לפיקניק שלא ממש ברור איך והאם הוא ייגמר. ובאמת - אין שום דבר רע באהבה, עד ש"בובי", "תינוק" ו"קטני" נכנסים לתמונה ומכערים אותה. מה מכערים? מוציאים אותה מהמסגרת, תולשים אותה, ורומסים אותה צעד אחר צעד אחר צעד (וחוזר חלילה). בקיצור, הורסים את כל הכיף לכולם (כן, גם לאנשים האחרים באזור). ושלא תבינו אותנו לא נכון - אנחנו שוחרי שלום לחלוטין: בכל זאת אנחנו חיים במזרח התיכון וכאן זו הדרך היחידה, אבל על הכינויים הבאים בהחלט שווה להתחיל מלחמה (לא באמת. לא שווה להתחיל מלחמה באופן כללי. אל תעשו את זה)

עוד בערוץ היחסים של פרוגי:

  1. "בובי"
    תראו, הכינוי הזה היה רלוונטי בשנת 2002, ובאמת - באותה העת היה מדובר בכינוי חדשני ומקורי. נדמה שבכינוי הזה יש את כל מה שצריך על מנת להיחשב "יפה" - מצלול נחמד, סאונד כדורי ואוורירי - אבל זה רק נדמה! בפועל מדובר בכינוי מאוס (ביותר!) שיש מי שמרגישים את הצורך להשתמש בו ב"חדשנות יוצאת דופן ומקוריות שיא" למרות שהוא כבר הומצא לפני בערך 20 שנה (!) וממש אין צורך לנסות "להמציא אותו מחדש".
  2. © adobestock אילוסטרציה
  3. "מותק" 
  4. טוב, אין ספק שמבין הכינויים שנדון בהם היום זהו החמור ביותר ולכך מספר סיבות (לפחות 52). כעת נמנה רק מספר מצומצם על מנת לחסוך מכם את עוגמת הנפש, כמו גם את אלפי המילים המיותרות שיהיה עליכם לקרוא. ראשית כל - חוסר מקוריות מוחלט. אפילו נטפליקס היו יותר מקוריים כשהם החליטו להוציא את "דוכן הנשיקות 2" (נושא כאוב וטעון בקרב כולנו. אתם לא לבד). שנית, הכינוי נותן וייב של ארוחה משפחתית עם הדודה מעפולה שבלקסיקון שלה נמצאים רק הכינויים "מותק" ו"חיימשלי" (אם אתם מכירים אחת כזו תשלחו לה את זה באופן בהול) או של ילדות בכיתה ו שהולכות לקנות תחפושות ב"טויז אר אס" אבל רוצות להרגיש כמו ליידיז לכל דבר. ובכלל עוד לא דיברנו על המשמעות "העמוקה" של הכינוי. כאילו, "מותק"? תגידו, אתם זוג סוכריות עם רגליים? נולדתם עם בצק סוכר במקום עור? לא... אז למה להשתמש ב״מותק״ - זה כן?

"תינוק"
כן, חבר׳ה - גם לזה הגענו. ותראו - אנחנו האחרונים לשפוט, בכל זאת 2022 וזה, אבל (ויש אבל גדול)! "תינוק"? באמת? אולי פשוט תקנו עריסה ומנורת לילה - ונסגור את הסיפור. ובהתחלה זה באמת היה נדמה שמדובר בכינוי מוצלח - ז׳תומרת: יפה שיש לזוג לאן לשאוף בהמשך של מערכת היחסים שלהם, אבל למה שהם יקראו אחד לשני ככה? בקיצור, עוד כינוי שהשתיקה יפה לו.

© adobestock אילוסטרציה
   "קטני"

אוקיי, בגדול הבעיה שלנו עם הכינוי הזה הוא שהרבה פעמים, אובייקטיבית, הוא שגוי מיסודו. "קטני" שלי (ומי שמדובר עליה יודעת טוב מאוד) את לא יכולה לקרוא "קטני" לבן הזוג שלך שעוקף אותך בשלושה ראשים - כי זה פשוט שגוי מהיסוד. חסרים כינויים קליטים ומגניבים? "גוליית", "ענק", "ממש ממש גבוה בקטע מפחיד גבוה כל כך גבוה שזה יותר גבוה ממה שזה בד"כ גבוה"? מקווה שעזרתי, זה הזמן שלך לבחור ומי יודע? אולי תזכי במיליון שקלים מתנת... לא, לא באמת.

"מאמי"                                                                                                                 "מאמי, תקרא לי מהיום מדמוואזל" אמרה ע. בן זקן בשירה המופתי "מלכת השושנים" - וכהרגלה, בן זקן צודקת ומדייקת במילותיה. למה שה"מאמי" שלה יקרא לה בשם המחליא הזה? תראו, אין לנו בעיה עם "מאמי" - ואנחנו האחרונים שנגיד מילה רעה על שירה המופתי של שרית חדד "מאמי מאמי", אבל בחיאת! בבקשה תפסיקו להשתמש בכינוי החרוש הזה. כמו שבן זקן הורתה בשירה, תתחילו להשתמש ב"מדמואזל" - כינוי יפהפה עם ניחוח אנגלוסקסי. הצטרפו למאבק הזה ויחד נביא למהפכה ב"מאמי" (ועל הדרך גם ב"תינוק", "קטני", "מותק" ו"בובי" - עשו לנו טובה).

תגובות